Wij zijn aan het wachten op onze ideale huisgenoot, die hopelijk snel voorbij komt
Ik weet dat in Nederland het heel normaal is om te barfen of KVV te voeren. Voor onze katten wilde we dit al doen, maar KVV blijkt in Italië (in ieder geval in onze regio) niet te verkrijgen te zijn.
Barfen zou een optie zijn, ware het niet dat een KG plof kip hier al 10 euro kost.. Wij eten hierdoor zelf al nauwelijks meer vlees. Daarnaast weet ik niet, als het al betaalbaar zou zijn, ik uberhaupt de pup in de juiste hoeveelheden ed zou kunnen voeren met wat er verkrijgbaar is. Ik zou onzeker zijn over het feit of hij wel alle voedingsstoffen binnen zou krijgen.
Ik ben dus opzoek naar adviezen mbt tot voer. Onze katten krijgen nu een kwalitatief goede graanvrije brok, en blikvoer dat bestaat uit 70-80% vlees en 20-30% water.
Echter lijkt het bij honden veel normaler te zijn om in een graanvrije brok wel allerhande groenvoer en andere plantaardige dingen te stoppen.
Ik zou advies van jullie in deze dan ook erg op prijs stellen! Van zooplus.de weet ik dat ze bij ons kunnen leveren (gebruiken we nu voor de katten), mocht het van andere webshops vandaan komen die ook in Italië kunnen leveren.. Prima. We zouden onze pup graag zo natuurlijk mogelijk willen voeren; ik zie alleen door de bomen t bos even niet meer. En wil een fokker van een pup natuurlijk wel gerust kunnen stellen dat wij, ondanks het niet verkrijgbaar zijn van KVV, wel het beste met de pup voor hebben