Klein vraagje.
Maken jullie de kvv wel of niet los als je het voert???
Ik maak het altijd (met mijn handen, vies ik weet het
En jullie??????
Moderator: moderatorteam

Idemdre schreef:Ja met een vork avers gaat het in 1 stuk naar binnen
Van dittum, Dana pakt het op en kwakt het naast haar bak om het daar verder op te eten. Ik maak het ook los met een vorkRebble schreef:Ja met een vork of mes oid. Als ik het niet doe pakt ze het op en kwakt ze het naast haar bak op de grond om het daar vervolgens los te schudden

Bij een pup gemiddeld tussen de 5 en 10% van hun lichaamsgewicht.ursula66 schreef:Hoeveel geven jullie je hond per dag of per keer?
De richtlijnen verschillen nogal.
Wij zijn pas sinds vandaag over gegaan op vlees.
Ben een beetje in het midden gaan zitten van wat ik allemaal las en dat kwam neer op 40 gram per kilo lichaamsgewicht, in ons geval 320 gram per dag, verdeeld over 4 maaltijden.
Alleen heeft ze het echt in 10 seconden op dus het lijkt zo weinig.
Ik maak het trouwens ook los met een vorkje.
Jep dittus... Mijn dames krijgen beide in de ochtend en avond 100 gram smuldier en een hoopje brok erbij. dit werkte voor Vedette en haar ontlasting het beste en Lutèce krijgt het nu ook op deze manier. Geen idee hoe de hoeveelheden precies horen. Voor ons werkt dit prima nu en de honden zien er goed uitJudith schreef:Van dittum, Dana pakt het op en kwakt het naast haar bak om het daar verder op te eten. Ik maak het ook los met een vorkRebble schreef:Ja met een vork of mes oid. Als ik het niet doe pakt ze het op en kwakt ze het naast haar bak op de grond om het daar vervolgens los te schudden

Is ook niet zo raar. In veel kvv's zit pens en koeien vreten alles** Angela ** schreef:Nee gooi t gewoon zo in de bak
Moeten ze tenminste nog n beetje kauwen
Voor de pups doe ik het wel n beetje
Lees trouwens veel over stukjes plastic in het voer
Heb dit echt nog nooit gehad , stond er echt van te kijken dat t zo vaak voor komt