Ik heb eigenlijk een beetje jullie hulp nodig, want ik zie door de bomen het bos 'n beetje niet meer.

Ik zoek 'n maatje voor mezelf.
Ik woon alleen en heb 'n appartement met balkon op de 1e verdieping.
Ik werk fulltime op kantoor (van 8 tot half 5), maar de hond mag mee (zit alleen en kantoor is ruim zat). Verder dans ik 'n 3tal avonden in de week,
maar sowieso 2x kan de hond ook mee naar de dansschool. De andere dagen dat ik niet train, loop ik graag hard of ben ik aan het suppen (staand peddelen op 'n soort grote surfplank 3.65cm bij 80cm)
Verder vind ik gewoon fietsen ook fijn en wil ik meer naar 't strand/bos (alleen ga ik niet). En ik zit ook nog wel 's een filmpje te kijken op de bank..

Ik ben zelf soms 'n beetje te onrustig geestelijk, dus moet het ook 'n type zijn, wat iets tegenhang biedt en me soort van kan positiveren als ik niet zo goed in m'n vel zit ('bui' heb..). Ik ben niet van de hele kleine rassen, maar te groot kan ook niet ivm m'n woning. (ik ben zelf opgegroeid op 'n boerderij, dus weet hoe het voelt als je kleiner gaat wonen).
Het liefst ook 'n type wat gehoorzaam is, ivm de dingen die ik wil gaan doen en dat ze ook overal mee naartoe kan. Ik twijfel ook nog aan 'n pup of 'n herplaatser. (volgende week ga ik waarschijnlijk kijken bij 'n kruising engelse cocker spaniel x keeshond van 1,5jr)
Dus hier de vraag...welke ras/kruising past daarbij en bij mij

Ik hoop dat jullie mij wat opties kunnen geven