Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
kvv en brokken
Moderator: moderatorteam
-
Stitchy
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Franse Bulldog
- Aantal honden: 1
kvv en brokken
Mag kvv gecombineerd worden met brokken?
Onze hond laat nogal veel scheten en ik las dat kvv dat wel eens op zou kunnen lossen. Maar nu is het zo dat hij altijd op en neer gaat naar mijn ouders of zus als ik werk, dus dan is kvv niet hamdig om mee te nemen en zou ik smiddags graag brokken blijven voeren. Kan dit? Welk kvv raden jullie aan voor een pup van 14 weken?
Onze pup krijgt nu 4x per dag hill's brokken, eerst 3x maar hij werd gek van de honger! We zitten te denken om sowieso naar een andere brok over te stappen (acana)...
Onze hond laat nogal veel scheten en ik las dat kvv dat wel eens op zou kunnen lossen. Maar nu is het zo dat hij altijd op en neer gaat naar mijn ouders of zus als ik werk, dus dan is kvv niet hamdig om mee te nemen en zou ik smiddags graag brokken blijven voeren. Kan dit? Welk kvv raden jullie aan voor een pup van 14 weken?
Onze pup krijgt nu 4x per dag hill's brokken, eerst 3x maar hij werd gek van de honger! We zitten te denken om sowieso naar een andere brok over te stappen (acana)...
- dagmar88
- Zeer actief
Re: kvv en brokken
Zou gewoon eens kijken bij degomeat, caroba (bezorgen gratis vanaf 25 euro) en lupa diervoeding (best veel verschillende merken).
-
S@ndr@
- Zeer actief
jawel hoor, kan gewoon met elkaar en door elkaar en naast elkaar
scheten laten is ook wel des bulldogs toch kan een goede voeding dat tot een minumum beperken, t is alleen wel even zoeken waar je pup t goed op doet, Acana is een goede brok dus dat zou prima kunnen werken
scheten laten is ook wel des bulldogs toch kan een goede voeding dat tot een minumum beperken, t is alleen wel even zoeken waar je pup t goed op doet, Acana is een goede brok dus dat zou prima kunnen werken
-
Stitchy
- Vaste gebruiker
Oh dat is mooi, dat gaan we even proberen dan! Dan geven we hem sochtends en savonds kkv en smiddags brokjes.
Hopelijk is de stank in huis dan wat minder
Hopelijk is de stank in huis dan wat minder
-
S@ndr@
- Zeer actief
als hij echt loopt t ruften is t toch een kwestie van dat er iets niet goed verteerd hoor, t kan nog verbeteren als hij wat ouder wordt, maar die stank hoeft niet
. ik heb 2 bullen gehad, en toen ik eenmaal de voeding in orde had, was t helemaal over met t geruft, en ook nu met mijn huidige honden, de juiste voeding gevonden en geen luchtverfrisser nodig
tenzij ze eens wat van straat af vreten 
- TessaThomas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
- Aantal honden: 2
Precies, hier net zo. Ik merk het meteen als er iets gegeten is wat blijkbaar niet zo goed bij ze past.S@ndr@ schreef:als hij echt loopt t ruften is t toch een kwestie van dat er iets niet goed verteerd hoor, t kan nog verbeteren als hij wat ouder wordt, maar die stank hoeft niet. ik heb 2 bullen gehad, en toen ik eenmaal de voeding in orde had, was t helemaal over met t geruft, en ook nu met mijn huidige honden, de juiste voeding gevonden en geen luchtverfrisser nodig
-
Stitchy
- Vaste gebruiker
Wat gaf jij aan je bullen?S@ndr@ schreef:als hij echt loopt t ruften is t toch een kwestie van dat er iets niet goed verteerd hoor, t kan nog verbeteren als hij wat ouder wordt, maar die stank hoeft niet. ik heb 2 bullen gehad, en toen ik eenmaal de voeding in orde had, was t helemaal over met t geruft, en ook nu met mijn huidige honden, de juiste voeding gevonden en geen luchtverfrisser nodig
-
S@ndr@
- Zeer actief
Baco had een voedingsallergie dus die kreeg speciale voeding
DuCain kreeg, net als jouw bull de ene keer brokken ( Barca lam/rijst) en de keer erop vers, kvv of barf
dus van alles wat
iedere hond is verschillend, ik kan wel zeggen van " deze brok" maar jou hond is anders, dus je zult zelf moeten zoeken, ik kan je alleen mee geven dat als je hond loopt te ruften van een voeding dat t gewoon waarschijnlijk niet t meest ideale is
DuCain kreeg, net als jouw bull de ene keer brokken ( Barca lam/rijst) en de keer erop vers, kvv of barf
dus van alles wat
-
Stitchy
- Vaste gebruiker
Das waar!S@ndr@ schreef:Baco had een voedingsallergie dus die kreeg speciale voeding
dus van alles watiedere hond is verschillend, ik kan wel zeggen van " deze brok" maar jou hond is anders, dus je zult zelf moeten zoeken, ik kan je alleen mee geven dat als je hond loopt te ruften van een voeding dat t gewoon waarschijnlijk niet t meest ideale is
Ik heb hem vanochtend zijn brokjes in de kong gedaan, anders is het hap slik weg... scheelt ook wel wat merk ik!
-
S@ndr@
- Zeer actief
ja, een snack bal is ook een leuk alternatief,
zijn ze even wat langer bezig, is altijd leuk