Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Mooie wandelroute in Limburg?

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Ovile
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Berner sennen
Aantal honden: 2
Contacteer:

Mooie wandelroute in Limburg?

Ongelezen bericht door Ovile »

Hoi,

Ik wil deze week een dagje met mijn hond op stap naar (Zuid-) Limburg. Er zijn heel veel sites met heel veel wandelroutes maar de beste ervaringen komen van mensen die de leukste routes kennen.

Ik zoek een mooie afwisselende (bos, water, uitzicht) route van 6-8 km waar je liefst niet in de buurt bent van wegen en waar het nog lekker rustig is. Een bakje koffie onderweg is ook wel lekker dus liefst met horeca op de route.

Heeft er iemand tips?
Gerrie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising rottweiler en kruising border collie

Re: Mooie wandelroute in Limburg?

Ongelezen bericht door Gerrie »

Er zijn hier inderdaad zat superleuke wandelroutes, maar die kan ik hier niet zo even uittypen, haha. Ik verwijs je dus toch maar door naar een goede site met leuke wandelroutes, gesorteerd op plaats en op aantal kilometers, duidelijke omschrijvingen en makkelijk leesbare kaartjes erbij: www.wandelgidszuidlimburg.nl

Bij iedere wandelroute staat een korte omschrijving waarin je kunt lezen of het vooral bos, of bijvoorbeeld veldwegen zijn en meestal wordt er ook gestart bij een horeca-locatie of kom je er op de route 1 of meer tegen.

ik hoop dat je er wat aan hebt!
Afbeelding
Ovile
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Berner sennen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ovile »

Gerrie schreef:Er zijn hier inderdaad zat superleuke wandelroutes, maar die kan ik hier niet zo even uittypen, haha. Ik verwijs je dus toch maar door naar een goede site met leuke wandelroutes, gesorteerd op plaats en op aantal kilometers, duidelijke omschrijvingen en makkelijk leesbare kaartjes erbij: www.wandelgidszuidlimburg.nl

Bij iedere wandelroute staat een korte omschrijving waarin je kunt lezen of het vooral bos, of bijvoorbeeld veldwegen zijn en meestal wordt er ook gestart bij een horeca-locatie of kom je er op de route 1 of meer tegen.

ik hoop dat je er wat aan hebt!
Hoi bedankt. Het is overigens .com. Ik ken deze site maar het zijn zoveel routes om door te spitten. Ik kan er natuurlijk wel grofweg de kenmerken uit halen maar persoonlijke ervaringen van wandelaars zijn natuurlijk het allerbeste. Ik ga morgen op pad en heb nog geen idee waar naartoe. We zien wel waar we uitkomen.
Gerrie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising rottweiler en kruising border collie

Ongelezen bericht door Gerrie »

ow ja, oeps haha, het is inderdaad .com Ik heb al best veel van deze wandelingen gelopen, maar meestal de wat langere wandelingen. Ik vond in ieder geval iedere wandeling heel leuk en goed. Ook veel in veld en bos en weinig in wijken, waardoor de honden op best veel plekken los kunnen.
Afbeelding
marloes_2406
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden retriever
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door marloes_2406 »

Late reactie, maar voor als je nog een keer gaat ;)

Brunsummerheide is bos, zand, bergen, horeca en water!
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”