Over een paar weken halen wij onze Gordon Setter reu op van dan 9 weken. Zijn er hier meer mensen met een Gordon Setter?
Het lijkt me leuk om wat ervaringen uit te wisselen

Groetjes Marijke
Moderator: moderatorteam
Je kunt (ook met je telefoon) naar www.tinypic.com gaan en ze daar uploaden. Als je dat gedaan hebt krijg je verschillende codes. Dan pak je de code voor fora waar [img]voor%20en[/img] achter staat en die plak je hier neer. Dan staat hier je foto als je het bericht verstuurdSterrefee schreef:Op mijn telefoon, maar ik moet nog even uitzoeken hoe ik ze hier kan laten zien
Wees gerust die van mij kwijlt alleen meer bij inspanningSterrefee schreef:We zullen zienik heb nu bij elkaar zon 25 setters gezien bij verschillende fokkers, maar nog geen extreem gekwijl gezien. En anders kopen we maar wat extra handdoekjes haha
Ieren zijn over het algemeen wat feller qua karakter, al waren er wel bij die bepaalde dingen gemeen hadden, dat ligt natuurlijk aan het individu. Tussen de Engelsen hebben we wel weer verschil gemerkt. Twee waren van het Engels showtype, beide hadden last van huidproblemen en verlatingsangst, daarom hebben we daar altijd andere honden bij gehad. Een was van het Amerikaanse showtype en die had nergens last van. Beide soorten (Ierse en Engelse setters) zijn geen vechtersbazen maar zeker geen doetjes, als het echt niet pluis is of een andere hond heeft een grote mond, trekken ze zelf ook hun mond open, dat hebben we hier bij allemaal wel gemerktSterrefee schreef:Wat leukmerk je veel verschil tussen Iers of Engels?