Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Het eerste wat ik dacht was,Ojee zo zien mijn zakken er ook altijd uit.Ik sta op alle foto's altijd met uitpuilende broekzakken vreselijk.En iedere keer denk ik,dat moet ik niet meer doen.Maar goed het is zo handig alles in je zakken.
Maar je hebt in ieder geval een leuke dag gehad,dat is belangrijker als volle broekszakken
beatje schreef:Het eerste wat ik dacht was,Ojee zo zien mijn zakken er ook altijd uit.Ik sta op alle foto's altijd met uitpuilende broekzakken vreselijk.En iedere keer denk ik,dat moet ik niet meer doen.Maar goed het is zo handig alles in je zakken.
Maar je hebt in ieder geval een leuke dag gehad,dat is belangrijker als volle broekszakken
beatje schreef:Het eerste wat ik dacht was,Ojee zo zien mijn zakken er ook altijd uit.Ik sta op alle foto's altijd met uitpuilende broekzakken vreselijk.En iedere keer denk ik,dat moet ik niet meer doen.Maar goed het is zo handig alles in je zakken.
Ik zorg er gewoon voor dat ik geen zakken heb
(o, en ook geen tasjes ofzo hoor. Telefoon kan ik prima zonder, en geld en sleutels mag manlief bij zich steken)
(o, en ook geen tasjes ofzo hoor. Telefoon kan ik prima zonder, en geld en sleutels mag manlief bij zich steken)
Hij mag het in zijn zakken doen.
Precies
Zijn eigen portemonnee in zijn kontzak (mannen hebben altijd kontzakken), en de sleutels in zijn voor- of zijzak. Ziet er toch minder raar uit dan bij de strakke broeken van vrouwen, vind je niet? Maar in de zomer hèb ik vaak gewoon helemaal geen zakken hoor. Ik verbaas me ook over die broek van je - ziet er elastisch uit? - dat die wel voorzakken heeft.
Maar goed, geneuzel. Zo te zien een èrg leuke dag, en daar gaat het om.