Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wie in vieze dingen rolt, moet op de blaren zitten

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Ingding
Zeer actief
Aantal honden: 2

Wie in vieze dingen rolt, moet op de blaren zitten

Ongelezen bericht door Ingding »

Mijn normaal altijd zo lieve, onschuldige, schattige en extreem vrouwelijke ( :engel: ) dikkop, vond het vandaag nodig om al haar vrouwelijke charme aan de kant te schuiven en zo in een stinkende substantie te rollen. Daar was ik dus niet echt heel erg gelukkig mee. En dus werd bij thuiskomst de sproeier gepakt zodat Sonja weer van stinkaap naar elegante dame kon worden getransformeerd.

Enthousiast keek ze toe, tot ze realiseerde dat ik de sproeier aandeed. Mevrouw heeft er geen enkel probleem mee om in de smerigste sloten te springen, maar water uit de sproeier, dat kan natuurlijk niet! Ze keek rond of ze een schuilplaats kon vinden, na mijn eerste HIERRRRRR. Die was niet vindbaar, dus kon ze niet anders dan bij mijn volgende "SONJA KOM HIERRRRR" met enorme tegenzin naar me toe komen. Met een enorme boog liep ze langs me af en keek me aan met een blik die niet zou misstaan in een IFAW reclame. De sproeier stond heel zachtjes en ik heb die viezigheid eruit gespoeld. Toen de sproeier weer uit was, rende mevrouw als een dolle in het rond met kwispelende staart, want ze had het overleefd! Driewerf hoezee :cheer: .

Zijn er hier nog meer viervoeters die wel de lusten van het vies doen willen, maar niet de lasten? :engel:
kayleigh*
Zeer actief
Mijn ras(sen): X Duitse Herder / Schotse Collie
Oudduitse herder

Re: Wie in vieze dingen rolt, moet op de blaren zitten

Ongelezen bericht door kayleigh* »

Ze houden er hier wel van om overal in te zwemmen, maar wassen is een no go. Gelukkig liggen ze niet in viezigheid te rollen.
Afbeelding
RIP Bonny 10-03-1999? - 06-04-2011
Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Zamunda »

Haha :LOL: .

Nou, ik heb het nog niet over mijn hart kunnen verkrijgen om piep af te spoelen. Als ik buiten de tuinslang aanraak kijkt ze me vol wantrouwen aan, terwijl ze de afstand tot mij (en de slang) flínk vergroot. Daarnaast vindt ze het overal in huis prachtig, ook in de badkamer, maar owee als ze hoort dat de douche aanstaat :O: . Dan snelt ze met een staart tussen de poten en een blik alsof ik haar geslagen heb weer weg :jank: .

Ik ben dus een beetje weekhartig en heb het haar nog niet durven aandoen :oeps: .
Ingding
Zeer actief

Zamunda schreef:Haha :LOL: .

Nou, ik heb het nog niet over mijn hart kunnen verkrijgen om piep af te spoelen. Als ik buiten de tuinslang aanraak kijkt ze me vol wantrouwen aan, terwijl ze de afstand tot mij (en de slang) flínk vergroot. Daarnaast vindt ze het overal in huis prachtig, ook in de badkamer, maar owee als ze hoort dat de douche aanstaat :O: . Dan snelt ze met een staart tussen de poten en een blik alsof ik haar geslagen heb weer weg :jank: .

Ik ben dus een beetje weekhartig en heb het haar nog niet durven aandoen :oeps: .
Ha ja, ze keek mij ook aan alsof ze zwaar mishandeld werd. Tough love, moet ze maar niet in vieze dingen gaan rollen :pffff: .
cindymaes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cane Corso
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door cindymaes »

Riva heeft zich vorige week eerlijk liggen draaien in een half ontbonden zwijntje.... Brrrr Gewoon afspoelen zat er niet in, hier moest zeep aan te pas komen. Leuk vind ze het zeker niet, maar ze laat het toch allemaal gewon gebeuren, gelukkig! haha
Afbeelding
esenhazel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Havanezer

Ongelezen bericht door esenhazel »

Onze dames zouden bijna in iets vies gaan rollen, want ze vinden in bad gaan lekker. Gaan er helemaal voor staan als de warme straal aangaat.
De tuinslang is een ander verhaal, dat is een zeer gevaarlijk eng ding volgens de dames en daar moet tegen geblaft worden en dan wel op een veilige afstand:lol:
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Zamunda »

Ingding schreef:

Ha ja, ze keek mij ook aan alsof ze zwaar mishandeld werd. Tough love, moet ze maar niet in vieze dingen gaan rollen :pffff: .
Ooooh, wat ben jij hard :80: .

Maar als piep zich een keer echt heel vies paneert (viezer dan verse mest of gier), dan zal ook zij (en ik :O: ) eraan moeten geloven :W: .
deugenietje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rottweiler en witte dwerg schnauzer

Ongelezen bericht door deugenietje »

Mijn wandelrottweiler Sonja, die wist ook de smerigste sloten te vinden. Gelukkig maar 2 keer tegen gekomen, verder schone water gelukkig.
yodi
Zeer actief
Mijn ras(sen): rottweiler

Ongelezen bericht door yodi »

Hahahaha, wat zijn het ook watjes he??
Afbeelding
christina
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een asbakkie* een mix d'amour de Greece, twee katten en kippen.

Ongelezen bericht door christina »

Charlie hier heeft vorige week in de mensenpoep liggen rollen :(. Getverderrie vieze vissers die hier met een tentje bij de rivier overnachten poepen hier wild. Ieks, Ieks en dan nog met de hond aan de lijn naar huis lopen:( wassen en afspoelen daarna ondergaat hij lijdzaam; het rolfeest was toch en stuk leuker volgens hem.
Afbeelding
-Lilo-
Zeer actief
Mijn ras(sen): Klein Spaans monstertje

Ongelezen bericht door -Lilo- »

Brrr, lola is ook een roller. En de douche is de hel. Oortjes plat, staart omlaag en als een zoutzak tegen de muur hangen. Als man in de buurt is, gooit lola wat meer drama in de strijd. Rechtop met puppy-eyes tegen de glazen douchewand op staan piepen. Heeeeeelllllpppp :help:

Tuinslang heb ik 1x gedaan, toen ze in gier had gerold :kotz:

In alle gevallen vlucht lola zodra ze mijn bedoelingen vermoedt. In het tuinslanggeval heb ik dr aan een bankje vastgebonden :roos: de douche lukt altijd wel met blokken en drijven.

Arm beest eigenlijk :ugh:
Ingding
Zeer actief

Zamunda schreef:
Ingding schreef:

Ooooh, wat ben jij hard :80: .

Maar als piep zich een keer echt heel vies paneert (viezer dan verse mest of gier), dan zal ook zij (en ik :O: ) eraan moeten geloven :W: .
Ik dacht ook zeker 8 jaar veilig te zijn totdat ze begon :pffff:. Ik riep nog naar haar, de eerste keer, "DAT DOE JE ANDERS NOOOIT!" Het mocht niet baten :(: .
yodi schreef:Hahahaha, wat zijn het ook watjes he??
Ja, denk ik een stoere Rottweiler te hebben, is het gewoon een zeikerd. En ik ben het bonnetje kwijt :ugh: .
christina schreef:Charlie hier heeft vorige week in de mensenpoep liggen rollen :(. Getverderrie vieze vissers die hier met een tentje bij de rivier overnachten poepen hier wild. Ieks, Ieks en dan nog met de hond aan de lijn naar huis lopen:( wassen en afspoelen daarna ondergaat hij lijdzaam; het rolfeest was toch en stuk leuker volgens hem.
Ja mensenpoep heeft ze ook een keer in liggen rollen. Toen kwam er ook zwaarder geschut aan te pas.
Lizanne schreef:Brrr, lola is ook een roller. En de douche is de hel. Oortjes plat, staart omlaag en als een zoutzak tegen de muur hangen. Als man in de buurt is, gooit lola wat meer drama in de strijd. Rechtop met puppy-eyes tegen de glazen douchewand op staan piepen. Heeeeeelllllpppp :help:

Tuinslang heb ik 1x gedaan, toen ze in gier had gerold :kotz:

In alle gevallen vlucht lola zodra ze mijn bedoelingen vermoedt. In het tuinslanggeval heb ik dr aan een bankje vastgebonden :roos: de douche lukt altijd wel met blokken en drijven.

Arm beest eigenlijk :ugh:
Haha, ja, die dikkop hier dacht wel even de schuur in te kunnen vluchten, maar helaas zat de deur op slot. Ach, worden ze hard van :pffff: .
Melissa
Zeer actief
Mijn ras(sen): Am. Staff. & Chineesjes
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Melissa »

Hou op, schei uit! Hier heeft Tjika er een sport van gemaakt. Ze doet er alles aan als aller eerst het meest smerige, stinkende, gore drek te vinden. Om daar van vervolgens ook weer als eerste uitgebreid in te liggen rollen. Gelukkig doen de 3 heren hier er meestal niet aan mee...
Maar ook Tjika gaat niet eerder naar binnen voordat ze onder de sproeier heeft gestaan, en ik zeker weet dat ik niks meer ruik...
Afbeelding
Antonetta
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.

Ongelezen bericht door Antonetta »

Gelukkig is Mowgli geen bewust door vieze dingen rollende roller. Maar ze vind het wel heerlijk om even lekker door het hoge gras heen te rollen en dan kun je wel eens per ongeluk in iets smerigs belanden. Zij moet er dan ook aan geloven, maar voor het verwende monster gebruik ik een paar gieters met een heerlijk ruikend sopje en louw water, en nog probeert ze aan de wasbeurt te ontkomen.
Afbeelding.
Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Hahaha, heel herkenbaar :LOL:

Hier gaat ook de tuinslang erop als ze in iets smerigs hebben liggen rollen en ze vinden het allebei afschuwelijk.
Als zwaar mishandelde hond, staart tussen de poten en trillend, ondergaan ze het en als het klaar is, is het één groot feest :cheer:
Ik heb wel geprobeerd het leuk te maken, maar het is blijkbaar gewoon echt niet leuk, dus nou ja... ondergaan dus maar, eigen schuld
dikke bult :pffff:
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”