Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Treadmills en Ambulls
Moderator: moderatorteam
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
- Roompie
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- dagmar88
- Zeer actief
Re: Treadmills en Ambulls
De eigenaar zegt er onder dat dit niet de enige manier is waarop ze aan hun beweging komen.Jion schreef:Ik vind het maar sneu. Waarom zoveel honden nemen als je ze niet eens fatsoenlijk kunt uitlaten? Met honden lopen is veel meer dan bewegen alleen, en dat missen die honden allemaal.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Zou gek worden van zo'n baas.
Ik word bij het kijken al hyper en agressief. 
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
Peter27
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
Ik vind het niet zo sneu. Dat hele uitlaten is volgens mij puur iets Nederlands. Beesten zien er prima uit en bewegen tenminste. Das al heel wat.
Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
blablabla 
- dagmar88
- Zeer actief
Er wordt gezwommen, met de flirtpole gespeeld, clickertraining gedaan en ze wonen fantastisch.Peter27 schreef:Ik vind het niet zo sneu. Dat hele uitlaten is volgens mij puur iets Nederlands. Beesten zien er prima uit en bewegen tenminste. Das al heel wat.
Charlie is helemaal geen wandelhond, die zou daar perfect gelukkig zijn.
Haar idee van een goede dag is tot 12 uur in bed liggen stinken, haar in de fontein knikkeren met haar running egg, goed vreten en verder stinken na afloop
Ik vind dat jammer, maar heb er nog twee die wel graag wandelen.
-
sbientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
echt he, ik dus ookbouvierpoedel schreef:Zou gek worden van zo'n baas.Ik word bij het kijken al hyper en agressief.
- twinkeltje
- moderator
- Sanchis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herder / Border collie
- Aantal honden: 3
Ja het zijn net honden.Nanna schreef:
Vind het overigens knap dat die man zoveel consternatie kan laten ontstaan zonder dat het dikke knokpartijen worden.
Hilarisch filmpje! Die kleine heeft zijn eigen mini loopband.
Maar dit zijn dus loopbanden die ze zelf in beweging moeten houden. Het valt me nog op hoeveel er stug door blijven sjouwen! Ik heb aardig energieke honden maar ze zullen op zo'n loopband aardig snel erop uitgekeken zijn denk ik
Ashley (Border Collie), Scott (Border Collie x Schotse Herder) en Jessie (x Heidewachtel)
-
lets have fun
Ik denk dat Floor hier de lol nog wel van in zou zien. Die is ook wel van het lopen om het lopen. Maar Rufus? Echt niet 
-
Saba
- Zeer actief
Ik vind ze er allemaal nou niet bepaald afgetraind en droog uitzien. Maar goed, dat ligt waarschijnlijk aan mijn referentiekader. 
- monky555
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peludo Iza & American staffordshire terriër Lila.
Knap, hier zou het dikke oorlog zijn en dat maar met 3
Ben eigenlijk lichtelijk jalours, ik kan 1 mill niet eens betalen. Een mill vervangt (meestal) geen wandeling hoor, maar is bedoelt als extra 'training'. Vind het helemaal niet zielig, honden kunnen gewoon stoppen (en dat zie je ook).
Ben eigenlijk lichtelijk jalours, ik kan 1 mill niet eens betalen. Een mill vervangt (meestal) geen wandeling hoor, maar is bedoelt als extra 'training'. Vind het helemaal niet zielig, honden kunnen gewoon stoppen (en dat zie je ook).

R.I.P. Lieve Monky (AST), 09-07-2000 / 17-11-2011
R.I.P. Lieve Sara (GR), 03-11-2000 / 09-01-2012
R.I.P. Lieve Amy (AST), 18-08-2004 / 18-06-2014
R.I.P. Lieve Rio (RWx), 25-05-2009 / 14-08-2014
- Sanchis
- Zeer actief
Zo te zien heeft hij ze zelf gemaakt. Ik denk dat je dit aan materiaal voor 100 euro bij elkaar rammelt.monky555 schreef:Knap, hier zou het dikke oorlog zijn en dat maar met 3![]()
Maar goed, wat heb ik eraan. Misschien wil jessie wel rennen als ik haar 'uitzicht' geef op de kippenren
Ashley (Border Collie), Scott (Border Collie x Schotse Herder) en Jessie (x Heidewachtel)
- Sanchis
- Zeer actief
Ik moest hier ook om lachen ... e=youtu.be
Die kerel heeft er in ieder geval wel fun in. Aan het einde van de film hebben ze de fles te pakken en gaan ze die met zn allen fijn staan versnipperen
Die kerel heeft er in ieder geval wel fun in. Aan het einde van de film hebben ze de fles te pakken en gaan ze die met zn allen fijn staan versnipperen
-
Peter27
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
Een gezonde atletisch gebouwde actieve sociale ambull zou ik trouwens best willen hebben.
blablabla 
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Ze hebben toch ook een enorme interactie onder elkaar als ze samenleven? Ik denk dat die heel wat meer te doen hebben dan onze gemiddelde huishond.Jion schreef:Ik vind het maar sneu. Waarom zoveel honden nemen als je ze niet eens fatsoenlijk kunt uitlaten? Met honden lopen is veel meer dan bewegen alleen, en dat missen die honden allemaal.
- twinkeltje
- moderator
Nou ik zie er bij die het heel duidelijk gewoon leuk vinden, we zetten badjes voor ze neer laten ze hindernis lopen door tunnels.
Mensen doen van alles met hun hond dus waarom geen fitness dat hoef je toch niet te snappen gewoon leuk kan toch genoeg zijn.
Ik snap niet dat mensen bv de avond 4 daagse lopen zomaar lopen zonder ergens te komen ik ga liever winkelen of met mijn hond lopen
Mensen doen van alles met hun hond dus waarom geen fitness dat hoef je toch niet te snappen gewoon leuk kan toch genoeg zijn.
Ik snap niet dat mensen bv de avond 4 daagse lopen zomaar lopen zonder ergens te komen ik ga liever winkelen of met mijn hond lopen
- twinkeltje
- moderator
Nou dat bedoel ik zitten ze binnen op een fiets gaan tekeer als een beest, fiets liever in de natuur kan helaas niet meer maar toch er zijn zoveel dingen die ik niet snap mensen vinden die schijnbaar leuk.
Ze zullen mij ook niet altijd snappen
- twinkeltje
- moderator
Nou dat bedoel ik zitten ze binnen op een fiets gaan tekeer als een beest, fiets liever in de natuur kan helaas niet meer maar toch er zijn zoveel dingen die ik niet snap mensen vinden die schijnbaar leuk.
- dagmar88
- Zeer actief
Jion schreef:Snap ik ook al niet.twinkeltje schreef: Ik snap niet dat mensen bv de avond 4 daagse lopen zomaar lopen zonder ergens te komenMaar ik snap het hele fitness gebeuren bij mensen ook niet (waarom binnen op een apparaat oefeningen doen terwijl je ook gewoon buiten kunt rennen of in de tuin kunt werken), en kan me ook moeilijk voorstellen dat mensen dat leuk vinden.
Maar het is nu eenmaal zo, dus doet ze maar lekker. Een loopband zou ze fantastisch vinden.
- dagmar88
- Zeer actief
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik snap het ook niet hoorJion schreef:Snap ik ook al niet.twinkeltje schreef: Ik snap niet dat mensen bv de avond 4 daagse lopen zomaar lopen zonder ergens te komenMaar ik snap het hele fitness gebeuren bij mensen ook niet (waarom binnen op een apparaat oefeningen doen terwijl je ook gewoon buiten kunt rennen of in de tuin kunt werken), en kan me ook moeilijk voorstellen dat mensen dat leuk vinden.
Maar ik vind het niet zielig voor honden, wél als je 1 hond hebt en het dier komt nergens behalve op zo'n treadmill. Dat vind
ik dan weer een ander verhaal.
Maar zolang die honden het doen en ik het niet hoef te doen, vind ik het best
Laatst gewijzigd door Caro. op 08 jun 2014 12:51, 1 keer totaal gewijzigd.
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
dagmar88 schreef:Ken je dat filmpje met dat hele kleine staf/pit pupje niet?
Haha, ja die was leuk!
- twinkeltje
- moderator
- dagmar88
- Zeer actief
- twinkeltje
- moderator
- gyanty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
Tja het is leuk om te wandelen met honden die na een uurtje of wat moe worden. Die van mij zijn dan net warm gelopen en beginnen het dan net een wandelingetje te vinden. Daar zou een treadmill een hele mooie aanvulling voor kunnen zijn, al ben ik bang dat ze het zo grappig zullen vinden dat ze zo hard gaan dat de treadmill het niet eens kan bijhouden. Ik heb me ooit ook opgeven voor een proef met treadmills via het forum, helaas heb ik daar nooit meer wat van terug gehoord. Voor variatie lijkt het mij leuk, altijd maar door het bos wordt ook zo saai en eentonig....Jion schreef:Ik blijf erbij dat het leuk vinden van loopbanden een kansloze mutatie is.

- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
de meeeste honden zijn op deze loopbanden mits juist aangeleerd best fanatiek. enkele pupkopers in de USA hebben ze ook en die moeten echt de hond er afhalen om ze te stoppen, want uitzichzelf blijven ze gewoon doorlopen.Sanchis schreef:Ja het zijn net honden.Nanna schreef:
Vind het overigens knap dat die man zoveel consternatie kan laten ontstaan zonder dat het dikke knokpartijen worden.![]()
Hilarisch filmpje! Die kleine heeft zijn eigen mini loopband.
Maar dit zijn dus loopbanden die ze zelf in beweging moeten houden. Het valt me nog op hoeveel er stug door blijven sjouwen! Ik heb aardig energieke honden maar ze zullen op zo'n loopband aardig snel erop uitgekeken zijn denk ik
de loopband staat dan vaak in een airco ruimte waar de hond dan toch lekker kan lopen als het te warm is voor op de fiets en een van mn pupkopers heeft er ook 1 in het water, die is er ooit gekomen voor revalidatie na afgescheurde pezen, maar de hond wil er nu nog steeds grag op