Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
MP, hoezo beperkt??
Moderator: moderatorteam
-
Frolic
MP, hoezo beperkt??
Te triest voor woorden, ik zou haar zo ophalen, ware het niet dat mijn thuissituatie mij niet geschikt lijkt voor deze hond.
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Re: MP, hoezo beperkt??
Wat een leuke hond! En dat zeg ik niet zo snel.
Ik hoop dat ze snel een mandje krijgt waar ze begrepen wordt.
Ik hoop dat ze snel een mandje krijgt waar ze begrepen wordt.
- TessaThomas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
- Aantal honden: 2
Ohhhh die lijkt op de oude hond van mijn schoonouders... Wat een leuk dier! Hopelijk komt er snel iemand die haar wel begrijpt, wat nou een beperking...
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- Aantal honden: 1
Nou wat een leukerd zeg, een kruising tussen Gollum en Mika!
- Ήυs
- Zeer actief
Go for iT!Gollum schreef:Nou wat een leukerd zeg, een kruising tussen Gollum en Mika!
- Gollum
- Zeer actief
Nee dat ga ik Gol niet meer aan doen, ze word oud en krakkemikkig en ik wil goed voor haar kunnen blijven zorgen qua tijd en financiën. Er komt pas een hond bij als Gol het eerst dood zou gaan, als Mika eerst gaat wacht ik tot Gol ook gaat.Fafo schreef:Go for iT!Gollum schreef:Nou wat een leukerd zeg, een kruising tussen Gollum en Mika!
-
Manu
Die is leuk!
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- TessaThomas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
Ik heb hem doorgestuurd 
- twinkeltje
- moderator
Echt he ik heb het nog eens gelezen maar hoe kunnen ze denken dat een hond die 3 jaar in de situatie die ze beschrijven geleefd heeft , binnen 2 maanden in een probleem loos schoothondje veranderd door boos op te worden en op zijn donder te geven.
Het is misschien mogelijk maar ik denk zeer zeldzaam
Het is misschien mogelijk maar ik denk zeer zeldzaam
-
ayke
- Actief
- Mijn ras(sen): xherder
Volgens mij ken ik de persoon waar deze hond bij zit.
Het is dat er nu echt geen hond bij kan, ze lijkt wel een beetje op mijn Kira*
Zal vriend vanavond vragen of dit inderdaad zijn oud klasgenoot is.
Het is dat er nu echt geen hond bij kan, ze lijkt wel een beetje op mijn Kira*
Zal vriend vanavond vragen of dit inderdaad zijn oud klasgenoot is.
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Soms moet ze op haar donder krijgen... moet? hoezo moet?
Wat triest voor zo'n beestje dat gesleep en geen mens die haar ook maar enigszins begrijpt
Wat triest voor zo'n beestje dat gesleep en geen mens die haar ook maar enigszins begrijpt
- grover
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Springer Spaniel
- Contacteer:
Hond met beperking? Volgens mij niet hoor.. Báásje misschien
Leuk dier, hopelijk komt ze gauw op een fijn plekje terecht
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Contacteer:
Wat nou asiels zitten vol?
Hier in de omgeving in ieder geval niet.
Denk eerder dat ze geen afstandskosten willen betalen.
Hier in de omgeving in ieder geval niet.
Denk eerder dat ze geen afstandskosten willen betalen.

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
In welke taal is die advertentie?
O nee, daar mag je niks van zeggen
O nee, daar mag je niks van zeggen
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
Nou ja, als iemand moeite heeft om fatsoenlijk Nederlands te schrijfun, daar heb ik niet zo'n probleem mee.
Dat ze die arme hond al zo snel opgeven en niet de kans geven om zich te herstellen wel.
Maar goed dat is dus maar een aanname afgaande op de advertentie, ik ben er niet bij geweest en weet ook niet hoe het daar toe gaat.
Ik hoop dat die hond de kans krijgt in een nieuw huis waar ze de moeite en kennis zullen besteden en hem kunnen heropvoeden.
Dat ze die arme hond al zo snel opgeven en niet de kans geven om zich te herstellen wel.
Maar goed dat is dus maar een aanname afgaande op de advertentie, ik ben er niet bij geweest en weet ook niet hoe het daar toe gaat.
Ik hoop dat die hond de kans krijgt in een nieuw huis waar ze de moeite en kennis zullen besteden en hem kunnen heropvoeden.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Het heeft er eigenlijk wel mee te maken, want zij zullen niet snel even googelen of in een boekje opzoeken hoe ze hun problemen te lijf kunnen gaanPtje schreef:Nou ja, als iemand moeite heeft om fatsoenlijk Nederlands te schrijfun, daar heb ik niet zo'n probleem mee.
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- twinkeltje
- moderator
Natuurlijk wel als ze dit kunnen schrijven lukt dat zoeken ook wel, plus dat je waarschijnlijk vele boekjes krijgt waaronder boekjes waar ze nog een hond met hun kop in hun plas duwen wanneer ze niet zindelijk zijn.tekkel schreef:Het heeft er eigenlijk wel mee te maken, want zij zullen niet snel even googelen of in een boekje opzoeken hoe ze hun problemen te lijf kunnen gaanPtje schreef:Nou ja, als iemand moeite heeft om fatsoenlijk Nederlands te schrijfun, daar heb ik niet zo'n probleem mee.
Er staan best fouten in maar ook niet zoveel
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Nou dit inderdaad.grover schreef:Hond met beperking? Volgens mij niet hoor.. Báásje misschien![]()
Arm dier
- twinkeltje
- moderator
Ja hallo ik zier er niet veelInge O schreef:eufemisme van de weektwinkeltje schreef:Er staan best fouten in maar ook niet zoveel.
- Roompie
- Zeer actief
- Ήυs
- Zeer actief
Inge O schreef:nee, duhhtwinkeltje schreef:Ja hallo ik zier er niet veelInge O schreef:eufemisme van de weektwinkeltje schreef:Er staan best fouten in maar ook niet zoveel.
!
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
ik vind het een juweeltje en het bewaren waard
En dan nu maar gauw naar iemand die wat met die voedselnijd gaat doen (waren die eerste eigenaren nog niet zo gek, om haar alleen in haar hok te voeren)Beschrijving
Hallo allemaal. Wei hebben ongeveer 2 maanden geleden een hond gered bij mensen waar ze al dik 3 jaar achter in de tuin geleeft heeft en kreeg geen aandacht en geen eten en drinken over dag pas als ze naar haar hok wert gebracht kreeg ze eten en drinken dit konden we niet meer aan zien en hebben onder over leg met de eigenaar haar mee genomen en kreeg een warm huisje
Maar al met al is ze erg boos op eten en haar voerbak en als ze soms op haar donder moet hebben wort ze echt kwaart en erg boos dit al kan er wel uit door een cursus maar sorry dit kunnen we niet betalen dus daarom de vraag wil iemand haar hebben en haar en warm huisje wil geven
Ze is veder echt een scheetje en echt ook wel lief ze kan met katten en met kinderen wand we hebben zelf een zoon van 10 ze is zindelijk en ze is dol op brood u krijgt
Er bij
Hals band en een riem en brokjes en we hebben een halfe matrasje waar ze op licht in huis voerbaken
Ze is ingeent ontwormt en vlooien behandeling en heeft een lebel dat ze ook geint is tegen hondsdolheid en er us een paspoort bij
Maar als ze bij ons weg gaat moet ze niet weer bij ons terug komen dus ophalen is dan ook echt niet meer terug wand het doet ons echt wel wat als ze weg gaat
En nee ze kan niet meer terug naar de oude eigenaar en asiels zitten vol
Help aub
Ze woont in roden
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Daar kan het ook door gekomen zijnRosita Compagner schreef:ik vind het een juweeltje en het bewaren waard
En dan nu maar gauw naar iemand die wat met die voedselnijd gaat doen (waren die eerste eigenaren nog niet zo gek, om haar alleen in haar hok te voeren)..............
Wel een mooi stukje om te bewaren
- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
[
en hier en daar wordt een woordje of een punt vergeten maar dat is te verwaarlozen. Minder erg dan wat ze die hond nu weer aandoen 
Neuh, eigenlijk maar heel weinig foutenBeschrijving
Hallo allemaal. Wei hebben ongeveer 2 maanden geleden een hond gered bij mensen waar ze al dik 3 jaar achter in de tuin geleeft heeft en kreeg geen aandacht en geen eten en drinken over dag pas als ze naar haar hok wert gebracht kreeg ze eten en drinken dit konden we niet meer aan zien en hebben onder over leg met de eigenaar haar mee genomen en kreeg een warm huisje
Maar al met al is ze erg boos op eten en haar voerbak en als ze soms op haar donder moet hebben wort ze echt kwaart en erg boos dit al kan er wel uit door een cursus maar sorry dit kunnen we niet betalen dus daarom de vraag wil iemand haar hebben en haar en warm huisje wil geven
Ze is veder echt een scheetje en echt ook wel lief ze kan met katten en met kinderen wand we hebben zelf een zoon van 10 ze is zindelijk en ze is dol op brood u krijgt
Er bij
Hals band en een riem en brokjes en we hebben een halfe matrasje waar ze op licht in huis voerbaken
Ze is ingeent ontwormt en vlooien behandeling en heeft een lebel dat ze ook geint is tegen hondsdolheid en er us een paspoort bij
Maar als ze bij ons weg gaat moet ze niet weer bij ons terug komen dus ophalen is dan ook echt niet meer terug wand het doet ons echt wel wat als ze weg gaat
En nee ze kan niet meer terug naar de oude eigenaar en asiels zitten vol
Help aub
Ze woont in roden
-
lunaquinty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bordeauxdog, cane corso, chihuahua
- Aantal honden: 4
het is zo beroerd geschreven dat ik de reden van herplaatsing niet helemaal begrijp.
als het voernijd is, voer haar dan waar niemand erbij kan, probleem opgelost.
- twinkeltje
- moderator
Ja dan kan je denken aan wie ligt dat aan jou begrijpend lezen of aan beperkt geschrevenlunaquinty schreef:het is zo beroerd geschreven dat ik de reden van herplaatsing niet helemaal begrijp.
-
S@ndr@
- Zeer actief
eigenaren met een beperking en een hondje met voernijd die nog geen vertrouwen heeft leren hebben, zo makkelijk bij te sturen en af te leren, hopelijk krijgt die hond een gouden mand
je gunt het haar zo 
- Sanchis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herder / Border collie
- Aantal honden: 3
Nou ik begrijp het denk ik wel. Het zijn mensen die dachten na zo'n heldenactie direct een hond te hebben die overstroomt van dankbaarheid en dat uit in kadavergehoorzaamheid.lunaquinty schreef:het is zo beroerd geschreven dat ik de reden van herplaatsing niet helemaal begrijp.
Ik denk dat er een hartstikke leuke hond achter schuil gaat.
Ashley (Border Collie), Scott (Border Collie x Schotse Herder) en Jessie (x Heidewachtel)
- Gollum
- Zeer actief
Ik denk dat het 'op haar donder geven' voor problemen zorgt. Gol moet ik ook niet op haar donder geven, dat heb ik 1 keer gedaan (bij nekvel gepakt) en toen blafte ze me heel erg aan terwijl ze om me heen sprong, het heeft best een tijdje geduurd voordat het vertrouwen hersteld was en ik haar weer normaal bij me kon roepen en kon aanlijnen. Ook Mika heb ik nooit op haar donder gegeven voor haar voernijd, dat helpt niet. Ik heb gezorgd dat ze geen reden meer had om bang te zijn dat iemand haar eten af zou pakken en dat werkte gelukkig prima!
Als ik 1 of geen honden zou hebben zou ik dit meisje zo in huis nemen..
Als ik 1 of geen honden zou hebben zou ik dit meisje zo in huis nemen..