Lijkt wel of ze moeite hebben met hun hoofdjes hoog te houden, de derde foto en dan het linker hondje ziet er helemaal triest uit vindt ik
http://link.marktplaats.nl/m815036936
Moderator: moderatorteam

Taalkundig staat er dat de pups op de leeftijd van 6 weken het nest mogen verlaten.Wellus schreef:ze zijn geboren op 1-05-2014 met 6weken mogen ze het nestje verlaten
Vraag me ook af, op de leeftijd van 6 weken of over 6 weken?
Wat een gedrochtjes

Ik denk dat ze met een spuitje beter af zijn. Het zijn chi-lijfjes met een franse bull kop, dat gaat zo'n hondje niet redden, ik gok dat er met tien weken al artrose in dat nekkie zit.Hutsje schreef:normaal zou ik een mail gestuurd hebben omdat ze met 6 weken echt niet weg mogen maar ik denk zomaar dat ze elders beter af zijn.

Hanneke2 schreef:Ik denk dat ze met een spuitje beter af zijn. Het zijn chi-lijfjes met een franse bull kop, dat gaat zo'n hondje niet redden, ik gok dat er met tien weken al artrose in dat nekkie zit.Hutsje schreef:normaal zou ik een mail gestuurd hebben omdat ze met 6 weken echt niet weg mogen maar ik denk zomaar dat ze elders beter af zijn.
Ik heb een hele akelige mail gestuurd naar die 'fokker', en ik mag hopen dat hij of zij er vannacht van wakker ligt. Echt, pure dierenmishandeling, deze gedrochtjes.
Ik vind ze allemaal te mager, maar zie er maar één die er echt raar uitziet. En dit is een mooi flink nest in plaats van twee uit de kluiten gewassen chi pups.laeken schreef:Jullie overdrijven enorm zeg. Die 6 weken is ernstig en daar sta ik volkomen achter. Belachelijk, mag niet, kan niet.
Maar dat de hondjes mismaakt zijn kun je echt niet gaan lopen beweren. Dit zijn pups van 4 weken oud. Die zijn altijd wankel op de pootjes en dat zal dus echt wel wegtrekken. Dit zijn gewoon chi-bullen en die worden massaal gefokt en verkocht. Inderdaad, een kruising van niks en de lijfjes van de chi passen domweg niet bij de bouw van de bull. Een chi pup van 4 weken heeft echter ook een ballonhoofd en weinig bone.
Deze hondjes zijn uit een groot nest en ik denk echt dat ze er over 4 weken totaaaal anders uit zullen zien als ze vlees gaan eten en dus meer binnen krijgen. Ik zou er zo een durven nemen uit dit nest en dan durf ik ook te stellen dat het later een mooi hondje KAN worden. Maargoed, ik hou helemaal niet van designerdogs en al helemaal niet van dit soort kruisingen. Dat dit per definitie gedrochten zijn die zielig zijn kan je echter echt niet gaan stellen aan de hand van deze foto's. Misschien waren ze net moe en uitgespeeld?
Net als chihuahua's en bulldogstekkel schreef:Die zijn volgens mij mismaakt,
Ik vond ze ook meevallen het is ook een klein ras, kijk knap waren ze niet maar voor de rest viel het wel mee vont ik maar ik ben geen foksterdagmar88 schreef:Ik vind ze allemaal te mager, maar zie er maar één die er echt raar uitziet. En dit is een mooi flink nest in plaats van twee uit de kluiten gewassen chi pups.laeken schreef:Jullie overdrijven enorm zeg. Die 6 weken is ernstig en daar sta ik volkomen achter. Belachelijk, mag niet, kan niet.
Maar dat de hondjes mismaakt zijn kun je echt niet gaan lopen beweren. Dit zijn pups van 4 weken oud. Die zijn altijd wankel op de pootjes en dat zal dus echt wel wegtrekken. Dit zijn gewoon chi-bullen en die worden massaal gefokt en verkocht. Inderdaad, een kruising van niks en de lijfjes van de chi passen domweg niet bij de bouw van de bull. Een chi pup van 4 weken heeft echter ook een ballonhoofd en weinig bone.
Deze hondjes zijn uit een groot nest en ik denk echt dat ze er over 4 weken totaaaal anders uit zullen zien als ze vlees gaan eten en dus meer binnen krijgen. Ik zou er zo een durven nemen uit dit nest en dan durf ik ook te stellen dat het later een mooi hondje KAN worden. Maargoed, ik hou helemaal niet van designerdogs en al helemaal niet van dit soort kruisingen. Dat dit per definitie gedrochten zijn die zielig zijn kan je echter echt niet gaan stellen aan de hand van deze foto's. Misschien waren ze net moe en uitgespeeld?
De volwassen chibulletjes die ik voorbij heb zien komen vind ik eigenlijk niets mis mee, of in ieder geval niet meer dan met de ouders.
Wat robuuster dan een chi met een redelijke neus en open neusgaten. Als je valt op franse bullen zou ik daar nog eerder voor kiezen dan voor een "echte".

Nou, dat bedoel ik. Ziet er best normaal uit tochtwinkeltje schreef:Ik zag er nog 1 van die zelfde x en ik moet zeggen erg schattig.
Al ben ik niet voor de x ik ben sowieso al niet voor het fokken van de franse bull.
Maar de foto's van mp die in de eerste url stonden waren ook nog een erg slecht
Nou zeg... Je hebt zelf toch ook gehandicapte honden of niet?Hanneke2 schreef:Ik denk dat ze met een spuitje beter af zijn. Het zijn chi-lijfjes met een franse bull kop, dat gaat zo'n hondje niet redden, ik gok dat er met tien weken al artrose in dat nekkie zit.Hutsje schreef:normaal zou ik een mail gestuurd hebben omdat ze met 6 weken echt niet weg mogen maar ik denk zomaar dat ze elders beter af zijn.
Ik heb een hele akelige mail gestuurd naar die 'fokker', en ik mag hopen dat hij of zij er vannacht van wakker ligt. Echt, pure dierenmishandeling, deze gedrochtjes.
Als je van mening bent dat ze dood beter af zijn, maakt dat natuurlijk geen verschil.twinkeltje schreef:Ik snap ook niet dat mensen kwaden mail naar zo iemand gaan sturen nu is de foto weg![]()
@Apple, ze heeft ze toch niet rechtstreeks van een fokker maar als herplaatser, vindt ik toch anders