Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Iemand?
Moderator: moderatorteam
- hondeponnetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Australian Cattle Dog
- Aantal honden: 2
Iemand?
Ik kwam deze advertentie tegen, misschien iemand die daar zin in heeft?
http://m.marktplaats.nl/a/dieren-en-toe ... laten.html
http://m.marktplaats.nl/a/dieren-en-toe ... laten.html
met dank aan Twinkel
- Daniela
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergteckel
- Aantal honden: 1
- cornelia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse staande langhaar
- Aantal honden: 1
Re: Iemand?
Ik woon ook niet in de buurt maar wat is dat met die verzorging die niet meer op het liftknopje mag drukken ???
Doen ze dat wel dan is het hele probleem opgelost ????
Doen ze dat wel dan is het hele probleem opgelost ????
- Roxywoezel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chiweeny= chihuahua X Dwerg Teckel
Als verzorger mag je de hond niet uitlaten, valt niet onder de taakbeschrijving.
Net als dat je bij veel thuiszorg organisaties de kattenbak niet mag verschonen.
Lang leve de bezuinigingen.
Maar het ligt aan de verzorger zelf of ze die 10 minuutjes ff van haar eigen tijd wilt geven.
Net als dat je bij veel thuiszorg organisaties de kattenbak niet mag verschonen.
Maar het ligt aan de verzorger zelf of ze die 10 minuutjes ff van haar eigen tijd wilt geven.
Woezel you will be loved forever 02-09-2014
- Roxywoezel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chiweeny= chihuahua X Dwerg Teckel
Tara schreef:Er zit natuurlijk wel wat in, anders worden die thuishulpen voor de gekste dingen gevraagd.Roxywoezel schreef:Als verzorger mag je de hond niet uitlaten, valt niet onder de taakbeschrijving.
Boodschappen doen mag bijvoorbeeld ook niet, wat niet wegneemt dat het wel gebeurt.
Voor honden uitlaten krijg je natuurlijk ook geen thuiszorg, maar ik zou daar zelf als thuiszorghulp niet zoveel moeite mee hebben.
Ik vond elke dinsdagmorgen de vaatdoek uit die gootsteen met afgekoelde afwaswater vissen persoonlijk een grotere gruwel.
Blij dat ik dat niet meer doe zeg!
Haha oh bah ja, heel herkenbaar.
Ik had 1 cliënte met 10 katten. Die kattenbakken werden gewoon door mij gedaan hoor! Anders heeft de rest ook geen nut.....
Woezel you will be loved forever 02-09-2014
- dagmar88
- Zeer actief
Ik vraag geen hond gerelateerde dingen, maar mijn alfahulp mag gewoon honden uitlaten en boodschappen doen.Tara schreef:Er zit natuurlijk wel wat in, anders worden die thuishulpen voor de gekste dingen gevraagd.Roxywoezel schreef:Als verzorger mag je de hond niet uitlaten, valt niet onder de taakbeschrijving.
Boodschappen doen mag bijvoorbeeld ook niet, wat niet wegneemt dat het wel gebeurt.
Voor honden uitlaten krijg je natuurlijk ook geen thuiszorg, maar ik zou daar zelf als thuiszorghulp niet zoveel moeite mee hebben.
Ik vond elke dinsdagmorgen de vaatdoek uit die gootsteen met afgekoelde afwaswater vissen persoonlijk een grotere gruwel.
Blij dat ik dat niet meer doe zeg!
- annnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan en een Vuilnisbakje
Dat is denk ik het verschil tussen alfahulp (organisatie bemiddeld) en thuishulp (organisatie is werkgever)
Ik heb een bijbaantje als thuishulp en ik zal naar een cliënt niet snel met de regels wapperen. Hond uitlaten, boodschapje doen of iets in de tuin doen bv vind ik over het algemeen geen probleem. Maar als ze denken ze bv. denken dat ik op mijn knieën gaan dweilen, dan kom ik met het grote regelboek aanzetten. mhuhaha, zijn ze nou helemaal betoeterd
Ik heb een bijbaantje als thuishulp en ik zal naar een cliënt niet snel met de regels wapperen. Hond uitlaten, boodschapje doen of iets in de tuin doen bv vind ik over het algemeen geen probleem. Maar als ze denken ze bv. denken dat ik op mijn knieën gaan dweilen, dan kom ik met het grote regelboek aanzetten. mhuhaha, zijn ze nou helemaal betoeterd