Wat voor leuke complimentjes horen jullie vaak?

Moderator: moderatorteam

Haha, dat is weet het andere uiterste. Dan zie je ook wel dat je je biet té veel van de opmerkingen van anderen moet aantrekken, behalve wanneer ze positief zijn natuurlijkKipper schreef:haha bij ons andersom, die is al wel oud he!
Omdat er door de hele vacht witte/grijze haren zitten!

renee-uk schreef:rita heeft zichzelf als Belangrijke Taak opgelegd haar riem te dragen (die ik dan uiteraard nog wel in het midden vasthou) en dat is altijd goed voor vertederende blikken van voorbijgangers
leuk dat jouw zorro nog van die mooie complimenten krijgt
straks krijg jij de complimentjes ipv de hondendagmar88 schreef:renee-uk schreef:rita heeft zichzelf als Belangrijke Taak opgelegd haar riem te dragen (die ik dan uiteraard nog wel in het midden vasthou) en dat is altijd goed voor vertederende blikken van voorbijgangers
Die krijgt Pjotr naast de fiets ook steeds ja. Hij stráált, met alles wat hij in zich heeft.
En Niko is de allergeweldigste apporteerder, die moet heel dwingend en met gepaste trots een ererondje doen om kijkers heen![]()
Verder ook vaak dat ze zo goed luisteren, terwijl ik het heel normaal vind dat ze zitten met oversteken en niet al te erg trekken.
Schijnt heel bijzonder te zijn als je als veredelde tuinkabouter grotere honden hebt

Dat was bij ons ook toen Rana nog jong was.Kipper schreef:haha bij ons andersom, die is al wel oud he!
Omdat er door de hele vacht witte/grijze haren zitten!

dagmar88 schreef:
Verder ook vaak dat ze zo goed luisteren, terwijl ik het heel normaal vind dat ze zitten met oversteken en niet al te erg trekken.
Schijnt heel bijzonder te zijn als je als veredelde tuinkabouter grotere honden hebt

Wat leuk zeg, dan was je wel extra trots zeker?Madelief schreef:"Mevrouw, wat heeft u een mooie hond!" "wow, zie je die mooie hond daar" (hoor ik dan ergens)
Vooral toen ik met haar zoon samen liep (ze liepen keurig zij aan zij mee als ze aangelijnd waren) ging er bijna geen wandeling voorbij of ik hoorde wat over dat toch kennelijk wel bijzondere koppel.
Gollum schreef:Over Gollum hoor ik vaak dat ze het zo'n rustige stabiele hond vinden, zo fijn in de omgang. Dan ga ik wel een beetje glimmen
Ja, soort van wel denk ik. Ik werd er iig altijd erg blij van. Het moet er ook wel mooi uit hebben gezien denk ik. Allebei de staart in een mooie lage J, allebei glimmen als een spiegel en precies zij aan zij meestappen. En hij leek qua kopvorm ook nog echt op mama, dus ik genoot zelf ook altijd van de aanblik van dat tweetal naast me. De Koning(in) te rijk voelde ik meLothian schreef:Wat leuk zeg, dan was je wel extra trots zeker?Madelief schreef:"Mevrouw, wat heeft u een mooie hond!" "wow, zie je die mooie hond daar" (hoor ik dan ergens)
Vooral toen ik met haar zoon samen liep (ze liepen keurig zij aan zij mee als ze aangelijnd waren) ging er bijna geen wandeling voorbij of ik hoorde wat over dat toch kennelijk wel bijzondere koppel.

En terecht!Gollum schreef:Over Gollum hoor ik vaak dat ze het zo'n rustige stabiele hond vinden, zo fijn in de omgang. Dan ga ik wel een beetje glimmen

Maeve schreef:Hier zijn ze ook allebei "vast nog heel jong!"
Ik antwoord dan maar dat ze gewoon infantiel zijn
Gollum schreef:Over Gollum hoor ik vaak dat ze het zo'n rustige stabiele hond vinden, zo fijn in de omgang. Dan ga ik wel een beetje glimmen
Ik zie dit trouwens ook helemaal voor me, met Rita's lieve serieuze koppie er bijrenee-uk schreef:rita heeft zichzelf als Belangrijke Taak opgelegd haar riem te dragen (die ik dan uiteraard nog wel in het midden vasthou) en dat is altijd goed voor vertederende blikken van voorbijgangers