Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Uutje en de ragebol

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Aantal honden: 1

Uutje en de ragebol

Ongelezen bericht door Mit »

Net liepen we met de dames ons dagelijkse rondje. Bijna op het strand aangekomen hadden we gezelschap. Een middelmaat ragebolletje die de dames érg leuk vond. Io kon het niet zo waarderen, ze was stil maar bleef zéér uit te buurt van het heerschap.
Toen de babies iets vooruit liepen dacht de ragebol ze even achterna te sjeezen. Stellar zet iets de pas erin en blokt, in alle rust, de ragebol. Prachtig om te zien. Geen snauw, geen drukte, niks. Gewoon even in de weg gaan staan.

Enfin, we liepen door en de ragebol liep mee. Op het strand aangekomen kreeg Uutje een openbaring. 'Hee, jij bent toch wel tof!'
En voor het eerst in het leventje van de kleine kruimel begon ze spelbuigingen te maken voor een vreemde hond. Die er graag op in ging. We waren dus getuige van een dol rennende Uutje en ragebol er achteraan. Ze had echt lol!
Stond nog net geen traantje weg te pinken haha! De speeltijd was helaas van korte duur, de baas van ragebol kwam hem aanlijnen want hij was al even kwijt en luisterde niet :Q:

Maar joh! Dat we dat nog meemaken na al dat trainen. Uutje die leuk speelt met een vreemde hond :I:
Afbeelding
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone

Re: Uutje en de ragebol

Ongelezen bericht door Gollum »

Leuk is dat he! Ik vind het ook altijd zo heerlijk als Mika een hond tegenkomt die ze leuk vind, dat zijn er niet zoveel.
Antonetta
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Antonetta »

Ik weet wat je voelt, het is genieten wanneer je hond uitbundig en vrij met een andere hond speelt.
Balou heeft maar een vriendinnetje buiten Mowgli om, het is prachtig om te zien hoe die twee met elkaar spelen. Fina, het andere hondje was net als Balou een angstig hondje, het heeft dan ook een hele tijd geduurd voordat ze elkaar vertrouwden. Voor de rest heeft Balou nog steeds weinig met honden, katten vind hij duidelijk veel leuker.
Afbeelding.
Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

Mit schreef:Net liepen we met de dames ons dagelijkse rondje. Bijna op het strand aangekomen hadden we gezelschap. Een middelmaat ragebolletje die de dames érg leuk vond. Io kon het niet zo waarderen, ze was stil maar bleef zéér uit te buurt van het heerschap.
Toen de babies iets vooruit liepen dacht de ragebol ze even achterna te sjeezen. Stellar zet iets de pas erin en blokt, in alle rust, de ragebol. Prachtig om te zien. Geen snauw, geen drukte, niks. Gewoon even in de weg gaan staan.

Enfin, we liepen door en de ragebol liep mee. Op het strand aangekomen kreeg Uutje een openbaring. 'Hee, jij bent toch wel tof!'
En voor het eerst in het leventje van de kleine kruimel begon ze spelbuigingen te maken voor een vreemde hond. Die er graag op in ging. We waren dus getuige van een dol rennende Uutje en ragebol er achteraan. Ze had echt lol!
Stond nog net geen traantje weg te pinken haha! De speeltijd was helaas van korte duur, de baas van ragebol kwam hem aanlijnen want hij was al even kwijt en luisterde niet :Q:

Maar joh! Dat we dat nog meemaken na al dat trainen. Uutje die leuk speelt met een vreemde hond :I:
Hartstikke mooi :ok:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

:mrgreen: Ze blijven je verbazen, die rotbeesten.

Gisteren moest en zou Tibbe (heeft een broertje dood aan bezoek) uit de bench, vloog rechtstreeks bij de schoonmaakster op schoot en heeft er nog twee uur braaf achteraan gekacheld :o
Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip

Ongelezen bericht door Mit »

dagmar88 schreef::mrgreen: Ze blijven je verbazen, die rotbeesten.
Gelukkig niet alleen in negatieve zin :mrgreen:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”