Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Het is toch wel vreemd hoor ik woon hier ruim 18 jaar met honden en nooit geen teken hier uit de omgeving.
Nu hebben we gekke Blacky 2 jaar hier en hebben we voor de 2de keer al een teek van het monster af geplukt nog nooit 1 van de andere honden behalve als ik in een bos ben geweest.
Hij is gewoon aantrekkelijk
twinkeltje schreef:Het is toch wel vreemd hoor ik woon hier ruim 18 jaar met honden en nooit geen teken hier uit de omgeving.
Nu hebben we gekke Blacky 2 jaar hier en hebben we voor de 2de keer al een teek van het monster af geplukt nog nooit 1 van de andere honden behalve als ik in een bos ben geweest.
Hij is gewoon aantrekkelijk
Dat noem jij een tekenmagneet?
Kom maar weer terug om te klagen als je er in één week 67 afplukt, zoals ik bij Cayuga kon voordat ik hem advantix gaf.
Dát is een tekenmagneet.
And few will ever climb the great world-tree from which we've grown But those who seek will find the rhythm that vibrates high and far
Ik vind 1 teek per jaar ook meer dan genoeg, maar helaas heeft Mowgli er geregeld een paar maar gelukkig geen 67. Het lijkt alsof er dit jaar meer van die ondingen zijn, ik heb er een paar volgezogen in huis gevonden.
gyanty schreef:Gigi en er is iemand die de kroon moet spannen: maar ja ik woon in het bos natuurlijk. 4 x per dag naar het bos en dan 20 teken per keer per hond
Tja de ene hond meer dan de ander. Net als met muggen. Ik kan er helemaal onder de bulten zitten en mijn man heeft nergens last van....
Klopt. Gewoon zorgen dat je hond naast je slaapt dan springen ze (muggen) eerder op je hond, want die is warmer. En in het bos zorgen dat de honden bij je blijven lopen haha. Kun je ze daar van af plukken in plaats van jezelf
gyanty schreef:Gigi en er is iemand die de kroon moet spannen: maar ja ik woon in het bos natuurlijk. 4 x per dag naar het bos en dan 20 teken per keer per hond
Tja de ene hond meer dan de ander. Net als met muggen. Ik kan er helemaal onder de bulten zitten en mijn man heeft nergens last van....
Klopt. Gewoon zorgen dat je hond naast je slaapt dan springen ze (muggen) eerder op je hond, want die is warmer. En in het bos zorgen dat de honden bij je blijven lopen haha. Kun je ze daar van af plukken in plaats van jezelf
Hihi dat is met een golden denk ik makkelijker gezegd dan met een border gedaan, weet je wel hoe hard die van mij door het bos racen? Dat kan ik echt niet bij houden haha En als ik dat wel zou doen, dan ben ik zou oververhit dat ik alsnog warmer ben dan mijn honden en alsnog een tekenmagneet ben haha.