Sam mocht niet mee, daar was de voorziening niet geschikt voor.
Irmelin vertrouwde me, haar wensen waren wel heel erg 'niet vliegen, niet op een boot varen'. Maar toen we steeds dichterbij vliegveld Teuge kwamen, ging ze het toch knijpen. Ze had gedacht aan koeienknuffelen of bomenknuffelen of wat dan ook, maar euh, dat is weer niet zo mijn ding.
Ze zag steeds meer vliegtuigen en dacht toen wel; Het kan toch niet waar zijn dat we toch gaan vliegen?
Tja, en dan stappen we uit, het dringt nog niet tot Irmelin door, wat we wel doen, alleen maar de repeterende vraag 'We gaan toch niet echt vliegen he?!!!!!' Nee nee Irmelin, vertrouw me!

Ik paste er natuurlijk weer niet in met mijn lange lijf, snik snik

Irmelin was gek op knopjes, onvoorstelbaar joh.........

Alles verkennen

Overal waren zithoekjes en televisieschermen, haha...

We werden onwijs verwend

Infrarood sauna

Bubbelbad/jacuzzi: zo gelachen, we mochten wel schuim er in doen. Tegen half 1 in de nacht lagen we dan eindelijk in bad en echt joh, dat schuim werd maar hoger en hoger en op het laatst kon ik Irmelin amper aan de overkant van het bad zien.
Natuurlijk geen foto van he????

Zitje met uitzicht op de zweefvliegtuigen

Zeer romantisch bedje was er voor ons opgemaakt, daar moest je gezien de ruimte, wel zeg maar op 'kruipen', ook natuurlijk lachen, als je daar pas tegen 03.00uur op gaat liggen.

Cadeautje voor Irmelin, omdat ze zo lief is en van kippetjes houdt

Ik had zelf een lekkere quinoasalade met linzen gemaakt, als toetje een fruitshake

's Avonds is het vliegtuig ook prachtig hoor

Rode kop van de sauna en al het gebadder

Voor de avond had ik zelf allerlei lekkers meegenomen

Ontbijt in vliegtuig

Vandaag nog even na het uitchecken Zwolle in en dan komt toch weer het afscheid, wat ik wel moeilijk vond, omdat het echt zo heel intens fijn was samen met Irmelin. Hele gesprekken, onwijs veel lachen ook, op alle knopjes in het vliegtuig drukken, want geloof me, alles werkte op knopjes en tiptoetsen. Tijd te kort al met al.