de reden dat hij geen teckel wil is... tromgeroffel: die komen tussen de deur!
en nu jullie weer
Moderator: moderatorteam

cloris schreef:Hahaha ik krijg nog niet eens een antwoord als ik weer eens over een Teckel begin... ik krijg alleen een blik die genoeg zegt.

Dat is simpel op te lossen:M@scha schreef:ik ben eruit hoor.... na járen als enige antwoord op mijn teckelliefde : nee, mot ik nie! gehad te hebben is de aap uit de mouw...
en nu jullie weer

Jaap* schreef:Dat is simpel op te lossen:M@scha schreef:ik ben eruit hoor.... na járen als enige antwoord op mijn teckelliefde : nee, mot ik nie! gehad te hebben is de aap uit de mouw...
en nu jullie weer
Moet je nagaan wat voor hoeken je uit je deur moet zagen bij een grotere hond!!

Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeiteNanna schreef:Gewoon ophalen, trouwens. Wat kan jou het schelen wat je vent er van vindt. Je hoeft toch niet alleen dát te nemen wat hij wil?
Kom op, even feministisch zijn en doorpakken

Mit schreef:"Daarom hou ik ook niet van groot geschapen mannen."
Zo, en nou hij weer.

Nanna schreef:Ik kan het niet mooier maken dan het isM@scha schreef:geniaal jaap!
uhh nanna, het idee is om met oplossingen te komen zodat ik meneer dit topic kan laten lezen, jij maakt her erger!teckels zijn streetsmart en daarmee hebben ze je gewoon volledig in de tang.
Vergeleken bij hen zijn andere honden willoze domme hompen vlees.
Neem je een standaard teckel, die zijn best wel groot. Als je die over het hoofd ziet, ben je echt wel toe aan een bril.M@scha schreef:jaahaaa, daar heb ik dus niks aan he. hij zei het echt letterlijk! nee, die zijn te klein, zie je over het hoofd en ze komen tussen de deur of net als lola toen op je schoen (lola was een minipupje)
Puppy knuffe!!! Wanneer???? Ik heb weer bijna vakantie!!!Nanna schreef:
Hij is nog te koop hoorEn ja, dit was ook één van de rotzakjes die binnen de honderdste van een seconde het hek uitvloog
Om zich daarna helemaal dood te lachen om zijn eigen grapje.
uhum.... ik heb er al een, met zelfs zo'n speciaal gedeelte erin...... zal maar zeggen dat het vrijdagmiddag is, einde van mijn drukke werkweek? Helpt dat?Nanna schreef:JIJ bent toe aan een brilNeeltje schreef:Puppy knuffe!!! Wanneer???? Ik heb weer bijna vakantie!!!Nanna schreef:
Hij is nog te koop hoorEn ja, dit was ook één van de rotzakjes die binnen de honderdste van een seconde het hek uitvloog
Om zich daarna helemaal dood te lachen om zijn eigen grapje.
![]()
mijn pup moet nog geboren worden, haha!

Marjoleine schreef:Alleen wat lager.
Ik vind die standaards knoeperds hoor. Die komen echt niet tussen de deur.