Ik vind de gewone antlers veel te hard voor mijn hond. Is dit aanmerkelijk zachter? Maakt het dan nog uit of je kleine of grotere geeft of is dat alleen letterlijk de grootte die dan anders is?
Suzanne
Moderator: moderatorteam

Okay, dat is goed nieuws, maar is het echt zachter? Dat is voor mij het grootste probleem van de "gewone antler" die ik overal zieHilly45 schreef:Ja, Sam kan ook niets met een gewei, maar met deze wel. Evt. even wat natmaken, dan komt er wat meer geur af, waardoor ze meer in de smiezen krijgen dat erop te knagen valt.
Dat kan ik niet met 100procent zekerheid zeggen. Feit is wel dat Sam hier rustig vanaf knaagde, waardoor ik wel het idee heb dat het wat zachter is. Gewoon een keer proberen. Is het niet wat dan maak je een ander er wel blij mee.~Suzanne~ schreef:Okay, dat is goed nieuws, maar is het echt zachter? Dat is voor mij het grootste probleem van de "gewone antler" die ik overal zieHilly45 schreef:Ja, Sam kan ook niets met een gewei, maar met deze wel. Evt. even wat natmaken, dan komt er wat meer geur af, waardoor ze meer in de smiezen krijgen dat erop te knagen valt.die vind ik veel en veel te hard (voor mijn honden in ieder geval).
Suzanne

Thanksnathalie schreef:Dit is van een damhert en ja, dat is een stuk zachter. Zijn ze zo mee weg.
Moet je wel de Antler Fellow kopen.
De easy's heb ik hier ook. Zijn ze in een mum van tijd door dat merg heen. Zo'n grote hele heb ik ook, die pakt Chuck zo nu en dan eens, maar van die Fellows (of Fallows) zijn ze allemaal gek! Lijkt vooral taai te zijn.Marjoleine schreef:Ik heb de doorgezaagde, dan hollen ze het uit zeg maar.
Zelfs Fien kan ermee overweg

nathalie schreef:De easy's heb ik hier ook. Zijn ze in een mum van tijd door dat merg heen. Zo'n grote hele heb ik ook, die pakt Chuck zo nu en dan eens, maar van die Fellows (of Fallows) zijn ze allemaal gek! Lijkt vooral taai te zijn.Marjoleine schreef:Ik heb de doorgezaagde, dan hollen ze het uit zeg maar.

Doe dat maar ja! Wij hebben er zat!Angelique. schreef:nathalie schreef:De easy's heb ik hier ook. Zijn ze in een mum van tijd door dat merg heen. Zo'n grote hele heb ik ook, die pakt Chuck zo nu en dan eens, maar van die Fellows (of Fallows) zijn ze allemaal gek! Lijkt vooral taai te zijn.Marjoleine schreef:Ik heb de doorgezaagde, dan hollen ze het uit zeg maar.
Ik moet ze maar is bij jou komen halen (met Lola), hier in de wijde omtrek niet te vinden die krengen