mijn pup had vd week een echt bot gevonden waarschijnlijk van iets van spareribs ( lag zoon zakje naast)
dit wilde ze voor geen goud loslaten!!!
nou vroeg ik me af of dit kwaad kan? splintert het bijv meer?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
echt bot gevaarlijk?
Moderator: moderatorteam
-
horseloverc
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): chihuahuaxPincher
- Aantal honden: 1
-
Safari
Re: echt bot gevaarlijk?
Ja dat bot is gekookt of gebakken en dat splintert. Rauw bot niet.
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Re: echt bot gevaarlijk?
Het kan gevaarlijk zijn, maar mijn honden eten al jaren barbecue afval in het bos en er is nog nooit wat gebeurd.
Wat natuurlijk niet wil zeggen dat er nooit wat kan gebeuren, maar dat risico neem ik dan maar.
Het zou fijn zijn als mensen hun barbecue afval mee naar huis nemen maar dat zal nooit gebeuren er blijven altijd wel mensen die alles laten vallen waar ze staan en te bedonderd zijn om het in een vuilnisbak te gooien die een meter verderop staat.
Als ik wil dat mijn honden niks eten in het bos moet ik ze aan de lijn houden en als ik dat doe lopen ze de helft van het jaar aan de lijn.
Wat natuurlijk niet wil zeggen dat er nooit wat kan gebeuren, maar dat risico neem ik dan maar.
Het zou fijn zijn als mensen hun barbecue afval mee naar huis nemen maar dat zal nooit gebeuren er blijven altijd wel mensen die alles laten vallen waar ze staan en te bedonderd zijn om het in een vuilnisbak te gooien die een meter verderop staat.
Als ik wil dat mijn honden niks eten in het bos moet ik ze aan de lijn houden en als ik dat doe lopen ze de helft van het jaar aan de lijn.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.