Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Help, dringend raad gevraagd
Moderator: moderatorteam
-
PinkyDou
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Kruising
- Aantal honden: 2
Help, dringend raad gevraagd
Hallo iedereen,
Ik heb dus een klein geadopteerd hondje. Ik wilde er nog eentje bij en de dierenarts gaf me een goed adres van een dierenasiel. Ik keek op hun website en zag een vrouwelijke American Stafford puppytje gekruisd. Ze was afgestaan omwille van en scheiding. Ik vroeg meer info over deze dame en kreeg te horen dat ze heel lief is, van knuffelen houdt, met alle dieren kan en heel sociaal is. Ik wilde weten of het zou klikken met mijn andere hond dus ik ging kijken. Mijn andere hond was zenuwachtig aangezien hij zelf uit een asiel komt, maar ze deden elkaar geen kwaad. Zij was wel wat wild en speels terwijl mijn kleine hond kalm is. Maar voor de rest ging dat goed. We rondden de adoptie af, ik wist niet dat het zo snel ging en ik nam haar mee naar huis. Onderweg zag ik haar eenmaal happen naar mijn kleine hond, maar niet doorbijten ofzo, en ze gromde ook niet, dus ik vermoed dat het speels was. Ze kwispelstaart ook heel de tijd. Eenmaal thuis zijn we allen in slaap gevallen maar ik merkte wel dat mijn kleine hond regelmatig naar haar gromde, vooral als ze in zijn buurt kwam. Nu heb ik ze nog even buiten gelaten de 2 en ik merkte dat ze heel bijterig was naar mij toe. Ze hapt heel de tijd in mijn handen maar bijt niet door, ze knaagt zowat, het lijkt alsof ze uitzoekt hoe ver ze kan gaan. Ook mijn voeten en horloge werden slachtoffer. Ze begon steeds harder te bijten dus ik wilde haar straffen door haar apart te zetten met een bot zodat ze daar rustig haar gang kan gaan. Maar dan begon ze te grommen naar mij! Ik voel me sindsdien niet meer op mijn gemak. Ze heeft haar bijtbot afgebeten en ligt nu naast mij in slaap, maar morgen moet ik werken en ik ga haar in geen geval alleen laten met mijn andere hond. Natuurlijk is het asiel dicht. Wat moet ik doen? Moet ik haar terug aan het asiel geven? Ik wil echt niet dat ik of mijn andere hond risico lopen. Met de grote hond komt ze ook nog overeen maar die hou ik apart aangezien hij niet gecastreerd is.
Help x
Ik heb dus een klein geadopteerd hondje. Ik wilde er nog eentje bij en de dierenarts gaf me een goed adres van een dierenasiel. Ik keek op hun website en zag een vrouwelijke American Stafford puppytje gekruisd. Ze was afgestaan omwille van en scheiding. Ik vroeg meer info over deze dame en kreeg te horen dat ze heel lief is, van knuffelen houdt, met alle dieren kan en heel sociaal is. Ik wilde weten of het zou klikken met mijn andere hond dus ik ging kijken. Mijn andere hond was zenuwachtig aangezien hij zelf uit een asiel komt, maar ze deden elkaar geen kwaad. Zij was wel wat wild en speels terwijl mijn kleine hond kalm is. Maar voor de rest ging dat goed. We rondden de adoptie af, ik wist niet dat het zo snel ging en ik nam haar mee naar huis. Onderweg zag ik haar eenmaal happen naar mijn kleine hond, maar niet doorbijten ofzo, en ze gromde ook niet, dus ik vermoed dat het speels was. Ze kwispelstaart ook heel de tijd. Eenmaal thuis zijn we allen in slaap gevallen maar ik merkte wel dat mijn kleine hond regelmatig naar haar gromde, vooral als ze in zijn buurt kwam. Nu heb ik ze nog even buiten gelaten de 2 en ik merkte dat ze heel bijterig was naar mij toe. Ze hapt heel de tijd in mijn handen maar bijt niet door, ze knaagt zowat, het lijkt alsof ze uitzoekt hoe ver ze kan gaan. Ook mijn voeten en horloge werden slachtoffer. Ze begon steeds harder te bijten dus ik wilde haar straffen door haar apart te zetten met een bot zodat ze daar rustig haar gang kan gaan. Maar dan begon ze te grommen naar mij! Ik voel me sindsdien niet meer op mijn gemak. Ze heeft haar bijtbot afgebeten en ligt nu naast mij in slaap, maar morgen moet ik werken en ik ga haar in geen geval alleen laten met mijn andere hond. Natuurlijk is het asiel dicht. Wat moet ik doen? Moet ik haar terug aan het asiel geven? Ik wil echt niet dat ik of mijn andere hond risico lopen. Met de grote hond komt ze ook nog overeen maar die hou ik apart aangezien hij niet gecastreerd is.
Help x
- Miepmiept
- Zeer actief
Re: Help, dringend raad gevraagd
Hoe oud is de puppy?
-
~Suzanne~
- Zeer actief
Goed, even voor de zekerheid....PinkyDou schreef:Hallo iedereen,
Help x
wie is er dan morgen bij de honden?
Ik mag toch hopen dat je ervoor gezorgd hebt dat (ongeacht hoe het zou gaan tussen de honden) ervoor gezorgd hebt dat de honden voor de eerste paar weken niet alleen hoeven te zijn?
Kennelijk heb je er geen vertrouwen meer in.... dan heb ik maar 1 advies.... morgen vrij nemen en hond terugbrengen.
Meteen een goede les: dit soort dingen NIET op een vrije achternamiddag beslissen!!!
Zie je het nog wel zitten? Berg alle speeltjes en botten op... geef de nieuwkomer een kans zich thuis te gaan voelen. MAAR LAAT ZE NIET ALLEEN! Neem dus 1-2-3 weken vrij. Kan dat niet? Is er dan iemand die fulltime voor jouw honden kan zorgen in hun eigen omgeving? Nee? Breng dan terug!!! En zorg dat je dit eerst op orde hebt voordat je opnieuw probeert om "er een hond bij te zetten".
Waarschijnlijk niet het antwoord waar je op hoopt maar wel mijn beste advies.
Suzanne
- Kaki
- Actief
- Mijn ras(sen): American Staffordshire Terrier X Olde English Bulldogge mix
- Aantal honden: 1
Beetje naïef om te denken dat je een Am Staff (kruising) krijgt die met alle honden op kan schieten. Het ras heeft de neiging agressief gedrag te tonen naar soortgenoten, een pup kan alles en iedereen nog zo aardig vinden maar dat is geen garantie voor hoe ze zich later gaat gedragen. Het 'bijten' is waarschijnlijk gewoon grenzen opzoeken, en daar moet je duidelijk in zijn. Het lijkt er in ieder geval op de ze geen agressief gedrag vertoont naar je andere hondje toe, maar ik zou ze voorlopig niet alleen laten. Allebei de honden moeten even wennen aan de veranderingen, vooral je nieuwe dame. Geef het wat tijd, en stel je niet nerveus of bang op, daar heeft niemand baat bij.
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
Huh? Hoe veel honden heb je nu, drie?
Ik zou haar terug brengen of heel veel gaan lezen en leren over pups. Pups bijten nou eenmaal en ze is helemaal niet aan het kijken hoe ver ze kan gaan. Pups moet je helemaal niet straffen en helemaal niet alleen laten! Ik neem aan dat je oppas hebt geregeld voor als je moet werken? Zo niet, dan snap ik niet waarom je een pup hebt.
Ik zou haar terug brengen of heel veel gaan lezen en leren over pups. Pups bijten nou eenmaal en ze is helemaal niet aan het kijken hoe ver ze kan gaan. Pups moet je helemaal niet straffen en helemaal niet alleen laten! Ik neem aan dat je oppas hebt geregeld voor als je moet werken? Zo niet, dan snap ik niet waarom je een pup hebt.

- Dee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje
Hoe lang is dat geadopteerde hondje bij je nu dan?
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Hoe oud is het "puppyteefje" ?
En waarom hou je de intacte hond van haar weg, is ze loops dan ?
En waarom hou je de intacte hond van haar weg, is ze loops dan ?
-
PinkyDou
- Vaste gebruiker
Ik dacht ook dat het ras agressief was, maar in het asiel zeiden ze van niet en ze verzekerden dat dat enkel zo is als je de hond zo opvoedt. Ik heb dan ook de mensen van het asiel proberen te bereiken op het noodnummer maar zonder reactie. Ik heb inderdaad de rest van de week vrij maar morgen moet ik werken om een zieke collega te vervangen. Het asiel weet dit, en zeiden dat dit geen enkel probleem is omdat ze gewend is alleen te blijven. Ik heb dan maar de dierenarts gebeld die me het adres heeft gegeven, die me heeft aangeraden de hond op te sluiten. Daar was ik ook al achter maar wanneer ik ze probeer op te sluiten gromt ze naar mij... Dit wilde ik dus doen om haar te straffen, haar even apart zetten met haar bot zodat ze haar kon uitleven, maar toen is het dus begonnen.
Ik heb ze toch kunnen opsluiten in de badkamer weliswaar, met een koekje, maar ik vrees dat heel mijn badkamer morgen eraan is, inclusief mijn deur. Ze krabt tegen de deur, jankt en gromt en ik hoor gestommel binnen. De leiband heeft ze nog aan, ik heb niet de kans gekregen die uit te doen. De deur is potdicht want als ik ze niet op slot doe raakt ze er toch uit.
Morgenvroeg ga ik de mensen van het asiel proberen te bereiken dat ze haar asap komen halen. De dierenarts zegt ook een heel ander verhaal, dat zulke puppys vaak z n gedrag vertonen. Het ironische is dat mijn kleine hond duidelijk zijn grenzen aangeeft en naar hem doet ze niets, maar het is met mij dat het niet klikt. Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt.
Ze is 5 maanden .
Ik heb ze toch kunnen opsluiten in de badkamer weliswaar, met een koekje, maar ik vrees dat heel mijn badkamer morgen eraan is, inclusief mijn deur. Ze krabt tegen de deur, jankt en gromt en ik hoor gestommel binnen. De leiband heeft ze nog aan, ik heb niet de kans gekregen die uit te doen. De deur is potdicht want als ik ze niet op slot doe raakt ze er toch uit.
Morgenvroeg ga ik de mensen van het asiel proberen te bereiken dat ze haar asap komen halen. De dierenarts zegt ook een heel ander verhaal, dat zulke puppys vaak z n gedrag vertonen. Het ironische is dat mijn kleine hond duidelijk zijn grenzen aangeeft en naar hem doet ze niets, maar het is met mij dat het niet klikt. Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt.
Ze is 5 maanden .
-
~Suzanne~
- Zeer actief
Pardon...???PinkyDou schreef:Ik dacht ook dat het ras agressief was, maar in het asiel zeiden ze van niet en ze verzekerden dat dat enkel zo is als je de hond zo opvoedt. Ik heb dan ook de mensen van het asiel proberen te bereiken op het noodnummer maar zonder reactie. Ik heb inderdaad de rest van de week vrij maar morgen moet ik werken om een zieke collega te vervangen. Het asiel weet dit, en zeiden dat dit geen enkel probleem is omdat ze gewend is alleen te blijven. Ik heb dan maar de dierenarts gebeld die me het adres heeft gegeven, die me heeft aangeraden de hond op te sluiten. Daar was ik ook al achter maar wanneer ik ze probeer op te sluiten gromt ze naar mij... Dit wilde ik dus doen om haar te straffen, haar even apart zetten met haar bot zodat ze haar kon uitleven, maar toen is het dus begonnen.
Ze is 5 maanden .
Zeg, kom op...... onder welke steen heb je geleefd?
HET IS EEN PUP en ze kent / weet dus duidelijk helemaal niets. Dat moet ze dus nog allemaal leren van een liefhebbende baas.... Je moet haar zien als een 9 weken oude pup en "de rest van de week vrij" is absoluut onvoldoende!
Hoe kom je erbij nu al te zeggen dat het niet klikt? Hoezo krijg je de halsband niet af?
Sorry hoor maar eh.. wat een stomme, onvoorbereide aktie van je ;-(((
Een nieuwkomer laat je toch niet de 2-e dag al alleen... "het asiel wist dit"... Ik zou bijna erop gokken dat ik weet welk asiel... dit zijn toch geen manieren om met een hond om te gaan???!!!
Maar, ik ben hier kort in. VRIJ NEMEN, honden niet alleen laten en terug brengen.
Triest voor het pupje dat het deze ervaring mee moest maken ;-((
En voordat je weer plannen maakt om een hondje erbij te halen... lees je ff goed in aub!!!
Suzanne
Laatst gewijzigd door ~Suzanne~ op 06 mei 2014 00:20, 1 keer totaal gewijzigd.
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
Oh, arm dier
Ze is net hier en je verwacht al zo veel! Hondje is waarschijnlijk heel onzeker en wordt nu nog opgesloten ook.... Laat haar alsjeblieft terug gaan naar het asiel! Niet dat het als een goed asiel klinkt maar beter dan dit 

- Kaki
- Actief
- Mijn ras(sen): American Staffordshire Terrier X Olde English Bulldogge mix
- Aantal honden: 1
PinkyDou schreef:Ik dacht ook dat het ras agressief was, maar in het asiel zeiden ze van niet en ze verzekerden dat dat enkel zo is als je de hond zo opvoedt. Ik heb dan ook de mensen van het asiel proberen te bereiken op het noodnummer maar zonder reactie. Ik heb inderdaad de rest van de week vrij maar morgen moet ik werken om een zieke collega te vervangen. Het asiel weet dit, en zeiden dat dit geen enkel probleem is omdat ze gewend is alleen te blijven. Ik heb dan maar de dierenarts gebeld die me het adres heeft gegeven, die me heeft aangeraden de hond op te sluiten. Daar was ik ook al achter maar wanneer ik ze probeer op te sluiten gromt ze naar mij... Dit wilde ik dus doen om haar te straffen, haar even apart zetten met haar bot zodat ze haar kon uitleven, maar toen is het dus begonnen.
Ze is 5 maanden .
Terugbrengen, het 'goede asiel' is toch niet helemaal lekker als ze je met dat praatje een Am Staff (weliswaar kruising) meegeven. En jij bent veel te naïef/impulsief geweest om die hond uberhaubt in huis te halen. Ik vind het jammer voor het hondje.
-
PinkyDou
- Vaste gebruiker
Ik had niet verwacht de hond vandaag al mee te nemen, was hier niet op voorbereid. Ik had geen leiband mee of niets. Ik had afgesproken dat ik kwam kijken. Maar die dame daar van het onthaal drong nogal aan dat ik hem meteen kon meenemen, ik was hier best wel over verbaasd, mijn kleine hond de adoptie heeft maanden geduurd, en de hond daarvoor die ik heb geadopteerd duurde ook even. Ik dacht dat ze eerst mijn woning gingen komen controleren enz. Ik stond nogal twijfelachtig maar ze zei van als het toch niet moest gaan breng je haar maar gewoon terug en dan mag je een andere hond uitkiezen. Toen zei ik dat ik moest werken maar ze zei dat dit geen enkel probleem is en dat de hond perfect alleen kan blijven. Ze zei dat de hond ook met andere hondjes had gezeten zowel reutjes als teefjes en dat dit altijd klikte.
Mijn grote hond is op leeftijd hij is 13 en gesteld op zijn rust. Hij heeft een aparte slaapplaats waar hij naar believen binnen en buiten kan. Met de wandelingen gaat hij uiteraard mee en hij loopt ook vaak bij mijn kleine reutje rond. Ik heb ze aan elkaar voorgesteld en dat klikte ook, maar zij is echt heel hevig terwijl hij echt al een oud mannetje is.
Dit is de 3e keer dat ik adopteer en dat er iets mis is, mijn kleine reutje adoptie ging goed maar hij heeft een verdunning van de luchtpijp is aangeboren afwijking, en hij zal de leeftijd van 10j niet meer halen zegt dierenarts (hij is nu 6). Hoe zeer ik ook tegen fokken ben terwijl er zo veel diertjes een baasje zoeken, ik denk toch dat ik na deze niet meer adopteer.
Mijn grote hond is op leeftijd hij is 13 en gesteld op zijn rust. Hij heeft een aparte slaapplaats waar hij naar believen binnen en buiten kan. Met de wandelingen gaat hij uiteraard mee en hij loopt ook vaak bij mijn kleine reutje rond. Ik heb ze aan elkaar voorgesteld en dat klikte ook, maar zij is echt heel hevig terwijl hij echt al een oud mannetje is.
Dit is de 3e keer dat ik adopteer en dat er iets mis is, mijn kleine reutje adoptie ging goed maar hij heeft een verdunning van de luchtpijp is aangeboren afwijking, en hij zal de leeftijd van 10j niet meer halen zegt dierenarts (hij is nu 6). Hoe zeer ik ook tegen fokken ben terwijl er zo veel diertjes een baasje zoeken, ik denk toch dat ik na deze niet meer adopteer.
-
PinkyDou
- Vaste gebruiker
Ik had niet verwacht de hond vandaag al mee te nemen, was hier niet op voorbereid. Ik had geen leiband mee of niets. Ik had afgesproken dat ik kwam kijken. Maar die dame daar van het onthaal drong nogal aan dat ik hem meteen kon meenemen, ik was hier best wel over verbaasd, mijn kleine hond de adoptie heeft maanden geduurd, en de hond daarvoor die ik heb geadopteerd duurde ook even. Ik dacht dat ze eerst mijn woning gingen komen controleren enz. Ik stond nogal twijfelachtig maar ze zei van als het toch niet moest gaan breng je haar maar gewoon terug en dan mag je een andere hond uitkiezen. Toen zei ik dat ik moest werken maar ze zei dat dit geen enkel probleem is en dat de hond perfect alleen kan blijven. Ze zei dat de hond ook met andere hondjes had gezeten zowel reutjes als teefjes en dat dit altijd klikte.
-
~Suzanne~
- Zeer actief
En wederom... hoe stom kun je zijn.PinkyDou schreef:Ik had niet verwacht de hond vandaag al mee te nemen, was hier niet op voorbereid. Ik had geen leiband mee of niets. Ik had afgesproken dat ik kwam kijken. Maar die dame daar van het onthaal drong nogal aan dat ik hem meteen kon meenemen, ik was hier best wel over verbaasd, mijn kleine hond de adoptie heeft maanden geduurd, en de hond daarvoor die ik heb geadopteerd duurde ook even. Ik dacht dat ze eerst mijn woning gingen komen controleren enz. Ik stond nogal twijfelachtig maar ze zei van als het toch niet moest gaan breng je haar maar gewoon terug en dan mag je een andere hond uitkiezen. Toen zei ik dat ik moest werken maar ze zei dat dit geen enkel probleem is en dat de hond perfect alleen kan blijven. Ze zei dat de hond ook met andere hondjes had gezeten zowel reutjes als teefjes en dat dit altijd klikte.
Sorry... ik snap hier niets van..
Wat een lulverhaal van het asiel.... en hoe KOM je erbij een pup bij een oude hond te zetten die, zoals je zelf aangeeft gesteld is op zijn rust...
Hoe KOM je erbij de pup soweiso mee te nemen "ook al was je niet voorbereid"..... .
Weet je... er komt zelfs het woord troll in me op.. dit KAN toch bijna niet waar zijn...??
Suzanne
-
PinkyDou
- Vaste gebruiker
Wat doe ik dan, laat ik er terug bij mij slapen? Ik weet het niet meer. De dierenarts zegt dat mij aanvallen de volgende stap is van de puppy. En dat ik ze daarom beter apart zet voor de veiligheid. En jullie zeggen dan dat ik ze er toch moet bijlaten omdat ze alles nog moet leren..?
Wat moet ik nu dan doen? Ik wil ze er gerust bij laten ik heb haar graag, maar dan is de kans klein dat ik ze weer opgesloten krijg als het escaleert
Wat moet ik nu dan doen? Ik wil ze er gerust bij laten ik heb haar graag, maar dan is de kans klein dat ik ze weer opgesloten krijg als het escaleert
-
~Suzanne~
- Zeer actief
Tijdens de nacht uit elkaar houden; bij de nieuwkomer blijven slapen... dat kind is volstrekt de weg kwijt.PinkyDou schreef:Wat doe ik dan, laat ik er terug bij mij slapen? Ik weet het niet meer. De dierenarts zegt dat mij aanvallen de volgende stap is van de puppy. En dat ik ze daarom beter apart zet voor de veiligheid. En jullie zeggen dan dat ik ze er toch moet bijlaten omdat ze alles nog moet leren..?
Ik neem aan dat je een bench hebt? Daar dan de nieuwkomer in parkeren.
Maar doe jezelf een lol en breng haar morgen terug.
Laat de honden nu in geen geval alleen, zonder toezicht. Kom op he, het is een hondje van 5 maanden... ZO erg kan het toch niet zijn???
Het ding heeft weken, zo niet maanden nodig om bij te komen. Als je bestluit haar toch te houden, zorg dan dat je minimaal een paar weken (en zo te horen 3 a 4 dus) vrij bent om haar, als een nieuwbakken puppy op te voeden. Kan dat niet? Terugbrengen!!
Laat ze voor vanacht anders maar gescheiden als ze geen van allen kwaad kunnen en hup, morgen meteen om 08.00 uur aktie ondernemen.
Echt... soms... ;-((
Suzanne
-
PinkyDou
- Vaste gebruiker
Misschien ben ik een trol ja dat kan zijn, maar zoals ik zei de oude heeft zijn rust, daarom slaapt die dus ook apart.
Ik wil alleen maar een hondje dat op zoek is naar een baasje gelukkig maken, de dankbaarheid die ik van mijn geadopteerde hondjes heb gezien, dat kan ik niet beschrijven. Ik heb al meerdere honden gehad, ook puppy's, waarvan ik ooit eentje heb in huis genomen omdat die anders ging worden ingeslapen, en zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Ik weet ook wel dat een puppy tijdens het spelen bijt. Toen mijn oude hond jonger was heeft hij me zelfs eens in mijn tepel gebeten. Maar naar mij zo gemeen grommen? Dat heb ik nog nooit in mijn leven meegemaakt. Met geen enkele hond.
Ik wil alleen maar een hondje dat op zoek is naar een baasje gelukkig maken, de dankbaarheid die ik van mijn geadopteerde hondjes heb gezien, dat kan ik niet beschrijven. Ik heb al meerdere honden gehad, ook puppy's, waarvan ik ooit eentje heb in huis genomen omdat die anders ging worden ingeslapen, en zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Ik weet ook wel dat een puppy tijdens het spelen bijt. Toen mijn oude hond jonger was heeft hij me zelfs eens in mijn tepel gebeten. Maar naar mij zo gemeen grommen? Dat heb ik nog nooit in mijn leven meegemaakt. Met geen enkele hond.
-
~Suzanne~
- Zeer actief
Je hebt dus duidelijk geen benul ;-((PinkyDou schreef:Misschien ben ik een trol ja dat kan zijn, maar zoals ik zei de oude heeft zijn rust, daarom slaapt die dus ook apart.
Het blijft triest. Mijn advies heb je.. doe ermee wat je wilt en vergeet de rest.
Suzanne
-
PinkyDou
- Vaste gebruiker
P.S. misschien een vernoemenswaardig detail, ik had eerst eigenlijk info gevraagd over een oudere hond, ook een teefje. Maar die was al geadopteerd zei ze. En toen vroeg ik wat ze nog zoal hadden en vermeldde ze de Amstaf. Er stond niet eens een foto bij.
-
PinkyDou
- Vaste gebruiker
Ik ga toch maar eens kijken of alles OK is want ik hoor af en toe gesnurk nu en dan stilte.
-
~Suzanne~
- Zeer actief
Ik rust mijn koffer.PinkyDou schreef:P.S. misschien een vernoemenswaardig detail, ik had eerst eigenlijk info gevraagd over een oudere hond, ook een teefje. Maar die was al geadopteerd zei ze. En toen vroeg ik wat ze nog zoal hadden en vermeldde ze de Amstaf. Er stond niet eens een foto bij.
Suzanne
-
~Suzanne~
- Zeer actief
Sorry als het niet waar is, maar ik ga toch maar voor die mythische wezens die je nogal vaak in de herfst ziet.PinkyDou schreef:Ik ga toch maar eens kijken of alles OK is want ik hoor af en toe gesnurk nu en dan stilte.
Vakantie-tijd zeker?
Suzanne
- Dee
- Zeer actief
Ze zitten nu toch wel gescheiden?
-
PinkyDou
- Vaste gebruiker
Ik heb ze er terug bij gelaten. Ze gromt nog maar het is eerder snurkerig. Ze ligt nu naast mij. Maar vb ze was op iets aan het bijten en ik ging kijken wat en ze gromde meteen naar mij ...
Ik voel me hier al een slecht mens door jullie reacties hier.
Ze heeft zich geinstalleerd om te slapen, ik zal dat dan ook maar proberen doen. Mijn kleine hond is wel gemeen tegen haar wanneer ze naar mij gromt.
Ik voel me hier al een slecht mens door jullie reacties hier.
Ze heeft zich geinstalleerd om te slapen, ik zal dat dan ook maar proberen doen. Mijn kleine hond is wel gemeen tegen haar wanneer ze naar mij gromt.
-
PinkyDou
- Vaste gebruiker
Ze slaapt tegen mijn been en snurkt nog harder dan mijn ex wwanneer die dronken was...
- Dee
- Zeer actief
Ik vind je geen gemeen mens. Maar ik lees niks over je kleine adoptant. Die nieuwe lijkt mij geen aanwinst.
-
PinkyDou
- Vaste gebruiker
dat was een gevonden hond. heeft heel veel verlatingsangst en is zeer gehecht aan mij. slaapt naast mij of in mijn armen. echt een schat
- Dee
- Zeer actief
Maar hoe lang is die nu bij je?PinkyDou schreef:dat was een gevonden hond. heeft heel veel verlatingsangst en is zeer gehecht aan mij. slaapt naast mij of in mijn armen. echt een schat
- Anja
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder en Chihuahua
Ik geloof hier helemaal niks van... zo simpel kan iemand niet zijn en zo wel.. dan zitten ze meestal ergens waar heel veel begeleiding
aanwezig is
- Dee
- Zeer actief
Nou ja TS slaapt al denk ik, ik zou geen oog dicht doen.
Maar hier slaapt alles dus ik ga ook mijn mandje zoeken.
Maar hier slaapt alles dus ik ga ook mijn mandje zoeken.