Zara is nu 15 maanden en heeft aan haar staart en broek wat langere haren. Ik heb het idee dat het niet echt meer gaat groeien? Als ik bijvoorbeeld ayleen zie heeft zij al echt lang haar en is veel jonger.
Niet dat het mij uitmaakt als ze zo blijft
Moderator: moderatorteam
Ik denk ook dat het nog komt.Marie-Josée schreef:Het kan nog komen. Onze langharige honden werden pas echt langharig na hun derde jaar. Behalve de Havanezer dan.

Precies. En dat kortere haar is ook makkelijker hoor! Saar was overduidelijk een Golden, maar die liep niet na 6 weken alweer op sloffen. En haar broek hoefde ik nooit uit de klit te kammen.Nanna schreef:Het is een teef dus ik zou me er op voorhand niet ál te veel voorstelling van makenmarloes_2406 schreef:Oke, ik moet dus gewoon afwachten en kijken wat het wordReuen plegen toch vollere vachten te hebben.
Ow echt? Misschien vergelijk ik teveel met de goldens van mijn ouders, zijn wel teefjes maar hebben een hele volle vacht.Nanna schreef:Het is een teef dus ik zou me er op voorhand niet ál te veel voorstelling van makenmarloes_2406 schreef:Oke, ik moet dus gewoon afwachten en kijken wat het wordReuen plegen toch vollere vachten te hebben.
Vroeg ik me ook al af gezien de foto in het onderschriftInge O schreef:ben je zeker dat het geen kruising golden x lab is?
Nee dit weet ik niet zeker:) in mijn onderschrift is ze wel een stuk jongerranetje schreef:Vroeg ik me ook al af gezien de foto in het onderschriftInge O schreef:ben je zeker dat het geen kruising golden x lab is?