Je hebt dan meteen de kans om de honden allemaal eens van dichtbij te bekijken
Stuur me aub een PB als je nog vragen hebt of als je zin hebt om te helpen.
Moderator: moderatorteam
Sorry ik was niet duidelijk genoeg, het gaat inderdaad om keurverslagen voor ongeveer 25 honden.Terre schreef:Inderdaad wat de keurmeester over de hond zegt.
In principe hoef je daar volgens mij niet iets speciaals voor te weten, alleen de termen lijken me handig, dat je zelf ook weet wat je opschrijft

Afstanden in Amerika zijn groot, hier in Nederland toch niet?grover schreef:Oh dat lijkt me echt hartstikke leuk (want: leerzaam!) maar Apeldoorn is echt wel een roteind weg hier vandaan
Ik neem een bench mee, die mag eventueel wel binnen staan in een aparte kamer of achter de ring, als dat een oplossing is?Hilde schreef:Mmm, ik ben sowieso wel aanwezig, maar heb Beau bij me dus is niet zo handig vrees ik.. Fysiek ben ik nog niet in staat om Beau tussendoor op te gaan halen en ik wil alle vrije tijd die ik heb het liefst met hem spenderen. Hopelijk vinden jullie snel iemand!

Volgens mij hoef je er geen showervaring voor te hebben, maar moet je wel een beetje bekend zijn met de kynologische terminologie.JBK schreef:Ik vermoed de conclusies van de keurmeester?
Kan iedere boerenpummel zonder showverstand dat?

Op Coda kan ik dan weer prima passen, alleen met mijn fysieke toestand nu durf ik Nilo icm Beau niet aan.Maeve schreef:Ohhjee. Ik zou best willen maar het is wel een eindje rijden en ik heb geen oppas voor de honden

Ach zolang we het kunnen lezen. En anders mag je achteraf een getypt tekstje sturen van de rapporten die we niet kunnen lezenJBK schreef:Ik twijfel, mijn handschrift is niet geweldig als ik snel moet schrijven (en dat moet dan) en ben volgens mij niet bekend met alle termen...
Blind typen kan ik dan weer als de besteShima schreef:Ach zolang we het kunnen lezen. En anders mag je achteraf een getypt tekstje sturen van de rapporten die we niet kunnen lezenJBK schreef:Ik twijfel, mijn handschrift is niet geweldig als ik snel moet schrijven (en dat moet dan) en ben volgens mij niet bekend met alle termen...
Top!JBK schreef:Blind typen kan ik dan weer als de besteShima schreef:Ach zolang we het kunnen lezen. En anders mag je achteraf een getypt tekstje sturen van de rapporten die we niet kunnen lezenJBK schreef:Ik twijfel, mijn handschrift is niet geweldig als ik snel moet schrijven (en dat moet dan) en ben volgens mij niet bekend met alle termen...![]()
Ik ga met wederhelft overleggen over het schema van dat weekend. Ik laat het je nog weten!