Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Ik vind haar hoofdje prachtig!
Hoe oud is ze nu? Het kan vertekenen door de foto, maar op de foto waar je haar helemaal ziet lijkt ze een hele weke rug te hebben, ze trekt hem in ieder geval heel erg hol en lijkt haar bekken ook naar achteren ipv naar voren te kantelen. Maar dat kan een momentopname zijn natuurlijk.
LongFields schreef:Ik vind haar hoofdje prachtig!
Hoe oud is ze nu? Het kan vertekenen door de foto, maar op de foto waar je haar helemaal ziet lijkt ze een hele weke rug te hebben, ze trekt hem in ieder geval heel erg hol en lijkt haar bekken ook naar achteren ipv naar voren te kantelen. Maar dat kan een momentopname zijn natuurlijk.
Ze is 14, 4 veulens achter elkaar gehad (vanaf dat ze 4 of 5 jaar was) en onlangs hebben we haar weer op gepakt, voor de 2e keer Ze heeft wegens omstandigheden bijna een jaar stil gestaan. Dus je ogen liegen niet, de foto ook niet
Bekken is de bouw van de een draver.
Pootjes van Ella en Joost (Josie) Dag lieve Maatje 06-01-2008 - 15-12-2014
LongFields schreef:Ik vind haar hoofdje prachtig!
Ze is 14, 4 veulens achter elkaar gehad (vanaf dat ze 4 of 5 jaar was) en onlangs hebben we haar weer op gepakt, voor de 2e keer Ze heeft wegens omstandigheden bijna een jaar stil gestaan. Dus je ogen liegen niet, de foto ook niet
Bekken is de bouw van de een draver.
Duidelijk, met deze uitleg is het inderdaad niet zo vreemd dat haar rug wat hol is.
Wat een leuk dier, die rug viel mij ook al op. Maar daar kan je nog heel veel aan veranderen hoor! veel Werk aan de Hand proberen!!
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
cloris schreef:Wat een leuk dier, die rug viel mij ook al op. Maar daar kan je nog heel veel aan veranderen hoor! veel Werk aan de Hand proberen!!
Daar ben ik nu mee bezig. Ze mag niet belast worden ivm met een aderlijke bloeding die gehecht is, nu hechtingen eruit en 5 min stappen. Dat heb ik netjes 2 weken gedaan. De zwelling blijft maar Geen koorts en ze loopt alles behalve kreupel oid. Ook in draf niet. (aan de hand)
Pootjes van Ella en Joost (Josie) Dag lieve Maatje 06-01-2008 - 15-12-2014