Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Weet iemand een goed pension in Almere (en/of omgeving)??

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

River8
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herder
Aantal honden: 1

Weet iemand een goed pension in Almere (en/of omgeving)??

Ongelezen bericht door River8 »

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Normaal gesproken werk ik vanuit huis, maar nu moet ik soms ook een aantal dagen naar het buitenland en voor die dagen zoek ik een goed pension voor River. Ze is mn eerste hond en ik heb helemaal geen ervaring met pensions, dus alle hulp is heel erg welkom!

Zelf kom ik uit Almere en hoewel het geen probleem is het hele land door racen voor een goed pension, is het op een verblijf van 2 dagen jammer als ik de landsgrenzen op moet zoeken om haar weg te brengen en op te halen ;)

Verder heb ik liefst een kleinschalig pension met individuele aandacht. En ik weet niet of het überhaupt mogelijk is, maar ivm gevoelig maag/darmstelsel wil ik Riv op KVV houden (dus geen brok) tijdens het verblijf.
Verder is flexibiliteit (zo ver het kan) ook wel heel erg fijn, want soms weet ik nog geen week van tevoren dat ik weg moet. Uiteraard snap ik dat een goed pension (en die zoek ik) tijdens de vakanties vol zitten. Daar kan ik wel omheen plannen/iets anders voor regelen.

Dus...een hele wensenlijst...het enige wat dan geen probleem is, is de prijs :mrgreen:

In tegenstelling tot de baas is River helemaal niet moeilijk. En als ze met andere honden mag spelen ben ik banger dat ze niet bij mij terug wilt, dan om haar achter te laten (voor haar dan, alleen denken aan een pension is al een hele stap voor mij :ugh: )
Afbeelding
Pallas
Zeer actief
Mijn ras(sen): op zoek!
Aantal honden: 0
Contacteer:

Re: Weet iemand een goed pension in Almere (en/of omgeving)?

Ongelezen bericht door Pallas »

Ik stuur je een pb!
River8
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herder
Aantal honden: 1

Re: Weet iemand een goed pension in Almere (en/of omgeving)?

Ongelezen bericht door River8 »

Thanks! :)
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”