Maar vandaag op zijn 2e verjaardag heeft hij iets gedaan wat ik nooooit van hem verwacht had
Hij wil het zelf aan jullie opbiechten:
Ik ben dus jarig dus vrouwtje besloot gisteren dat er taart moest komen.
Vrouwtje vindt het leuk om dat zelf te maken dus het werd een appelkruimeltaart en een bavaroistaart
Ooooh wat was mijn vrouwtje trots op haar bavaroistaart
Goed, in de ochtend kwam er visite voor mij
De visite bestond ook uit kinderen en aangezien vrouwtje weet dat kinderen en taart voor een hoop geknoei gaat zorgen en het mooi weer was parkeerde vrouwtje de visite in de gisteren helemaal schoongemaakte (dat was raar om te zien zeg
Het was aardig warm in de tuin in de zon en mijn maatjes en ik hadden al een flinke wandeling achter de rug, dat leek mij een mooi excuus om te vragen of we binnen mochten liggen.
Het mocht, vrouwtje liet ons naar binnen en ging zelf bij de visite zitten.
Nu kon mijn plan beginnen
Ik heb mijn broers hun plek gewezen (in de gang, vlakbij de achterdeur) zodat ik mijn slag kon slaan
Want die bavaroistaart.... niet alleen vrouwtje vond hem geweldig, maar ik stiekem ook!
En aangezien het mijn feestje was vond ik dat ik er recht op had
Dus broers op de uitkijk en ik naar de koelkast.
Uiteraard weet ik prima hoe ik de koelkast open krijg, dat was dan ook zo gepiept
En toen nam ik mijn eerste hap ooooooooh
Vrouwtje had echt gelijk, hij was ECHT goed gelukt, heel mooi! en heel lekker
Toen hoorde ik dat vrouwtje het in de tuin had over haar geweldige bavaroistaart
De tranen sprongen me in m'n ogen, mijn lieve vrouwtje had zo haar best gedaan
Maar what the fuck
Het was echt genieten, het was raar om te doen, "stelen" van vrouwtje maar oooh het was zoooo lekker.
Toen ik de deur hoorde nam ik nog een laatste hap maar shit! ze was op dreef vandaag want ze was al zowat bij de keuken
Oeioeioei!!!! sorry mammaaaaaaaa
Ik kon er echt niets aan doen, deze taart kon ik niet weerstaan
Zie het als een compliment
Vrouwtje was er niet blij mee, ze stuurde mij boos weg en bediende de visite dan maar van een stuk appelkruimeltaart.
Die was vast ook lekker, al heb ik die niet meer mogen proeven.
Toen vrouwtje even later in de tuin zat ben ik dus maar even op schoot gaan zitten om haar te troosten, mijn staartje mooi laag, oortjes in een krul naar achter en ik heb mijn superschijnheilige bekkie minutenlang tegen haar wang aangedrukt
Dit had als resultaat dat ik samen met haar de koelkast mocht schoonmaken

Het was een hele fijne verjaardag en ik hoop maar dat mijn vrouwtje mijn actie van vandaag weer snel vergeet, dat kan ook niet anders met al die gekke dingen die ze met mij meemaakt

.