Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Alweer politie aan de deur

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Aantal honden: 2

Alweer politie aan de deur

Ongelezen bericht door gonnie »

Net weer politie aan de deur krijg er een beetje een punthoofd van.

Het eerste wat hij zei was dat ze niet voor de honden kwamen maar nou voor geluidsoverlast.
Hij vroeg of wij hebben lopen stampen en de muziek hard aan hadden.
Nou stampen doen we niet en we lopen niet op schoenen in huis, en de radio hebben we ook haast nooit aan en zeker vandaag geen radio aan gehad.

Daarna vroeg hij of ik herrie had gehoord van mijn buren, nou schuin boven lopen ze weleens te stampen maar vandaag heb ik niks gehoord, en heb gezegd dat ik er eerlijk gezegd ook nooit naar luister.
Let er nooit zo erg op of mijn buren herrie maken.

Wat wonen er hier een zeikers zeg.

Krijg echt zin om te verhuizen, maar ja nergens woon je nog voor rond de 500 euro inclusief verwarming.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Suzie
Actief
Mijn ras(sen): 1 mopshond en 1 Amerikaanse Stafford Terriër

Re: Alweer politie aan de deur

Ongelezen bericht door Suzie »

Dat is erg vervelend! Vrienden van ons wonen ook in een appartement waar de politie vaak voor de deur staat terwijl ze nauwelijks geluid produceren en waar wel vaak voor gebeld wordt maar verhuizen is niet zo gemakkelijk en zeker niet als je het financieel niet breed hebt!
Als je gehuurd zit kan je misschien eens met de Woningbouwvereniging bellen en overleggen wat je kan doen?
Afbeelding
Bulletje en Suzie
gonnie
Zeer actief

Wie weet zou het niet weten.

Mijn man is alweer in paniek morgenavond moeten we een klein uurtje weg en dat durft hij nou niet omdat hij bang is dat de honden dan gaan blaffen.
Maar er werd niet geklaagd over het blaffen van de honden dus hij moet niet zo bang zijn.
Afbeelding

Groetjes Gonnie.
Jaap*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jachthonden
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Jaap* »

Het is maar goed dat hij jou heeft :mrgreen:
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
gonnie
Zeer actief

Jaap* schreef:Het is maar goed dat hij jou heeft :mrgreen:
Nou daar zal hij het niet mee eens zijn. Haha.
Afbeelding

Groetjes Gonnie.
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

gonnie schreef:
Laat hem dan de reactie van Jaap maar lezen :mrgreen: :tongue:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
primera
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse Bullterrier

Ongelezen bericht door primera »

Zullen we voor de gein even woning ruil doen gonnie? Ik denk dat die mensen gek worden van mijn kinderen :D (zeg meerdere keren per dag "denk aan de buren") en die van mij klagen niet eens. Enige irritante aan de verdieping boven mij zijn de antilianen die midden in de nacht (weekenden en dan echt na 23.00 en tot 4 uur) keihard de boxen aan zetten, en daar komt de politie niet eens aan de deur ;).
Ik ben wel jaloers op je huurprijs :P ik betaal 677 ruim per maand, maar ben het hier ook wel zat na bijna vijf jaar, meer aan de kinderen die buiten "spelen"
gyanty
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie

Ongelezen bericht door gyanty »

Ja in het Noorden kun je prima in een rijtjeshuis met tuin, vlakbij het bos wonen voor die prijs hoor :schrik: Al heb ik ook wel eens onenigheid met de buren en wil ik ook liever ergens anders wonen, maar kan ik nog wel prima met mijn buren door een deur.
Afbeelding
gonnie
Zeer actief

primera schreef:Zullen we voor de gein even woning ruil doen gonnie? Ik denk dat die mensen gek worden van mijn kinderen :D (zeg meerdere keren per dag "denk aan de buren") en die van mij klagen niet eens. Enige irritante aan de verdieping boven mij zijn de antilianen die midden in de nacht (weekenden en dan echt na 23.00 en tot 4 uur) keihard de boxen aan zetten, en daar komt de politie niet eens aan de deur ;).
Ik ben wel jaloers op je huurprijs :P ik betaal 677 ruim per maand, maar ben het hier ook wel zat na bijna vijf jaar, meer aan de kinderen die buiten "spelen"
Ja dat is helemaal lekker als ze s'nachts de muziek keihard aan hebben. Het wordt straks natuurlijk weer lekker warm en dan moeten de boxen op de balkons en zitten ze s'nachts lekker hard te schreeuwen op de balkons. Ze hoeven zeker de volgende dag niet te werken.
Misschien ga ik daar dan ook maar eens de politie over bellen.

Ik woon hier eind van het jaar alweer 40 jaar. Maar het laatste jaar wordt ik het wel zat al die mensen die zich overal mee bemoeien.
Toen we in het flat kwamen wonen veertig jaar geleden was de huur 335 gulden.
Dat was pas goedkoop.
Maar goed rond de 500 euro is nog niet duur, want de huizen zijn best wel redelijk groot.
Afbeelding

Groetjes Gonnie.
gonnie
Zeer actief

ranetje schreef:
gonnie schreef:
Laat hem dan de reactie van Jaap maar lezen :mrgreen: :tongue:
Dan nog niet ben ik bang. Haha.
Afbeelding

Groetjes Gonnie.
thom
Zeer actief
Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
Contacteer:

Ongelezen bericht door thom »

Wat vervelend en ontzettend kinderachtig zeg. :boos:
Afbeelding
gonnie
Zeer actief

gyanty schreef:Ja in het Noorden kun je prima in een rijtjeshuis met tuin, vlakbij het bos wonen voor die prijs hoor :schrik: Al heb ik ook wel eens onenigheid met de buren en wil ik ook liever ergens anders wonen, maar kan ik nog wel prima met mijn buren door een deur.
Nou eigenlijk heb ik helemaal geen onenigheid met de buren weet trouwens geeneens wie de politie gebeld heeft de eerste keer, nou ja nu ook niet maar kreeg het idee dat ze niet speciaal voor ons kwamen nu maar aan het kijken waren waar de herrie vandaan kwam.

De buurman heeft weleens gezegd dat de honden soms blaffen als we weg zijn. Maar hij had er geen last van zei hij, alleen zondagochtend vond hij het niet leuk omdat hij dan uit wil slapen.
Ze blaffen niet de hele tijd, maar goed we gaan nu al maanden overal gescheiden heen dus daar kan hij geen last meer van hebben.
Afbeelding

Groetjes Gonnie.
gonnie
Zeer actief

thom schreef:Wat vervelend en ontzettend kinderachtig zeg. :boos:
Nou vervelend vind ik het wel, maar als iemand echt last van ons zou hebben zou ik dat niet leuk vinden.
Maar wij hebben misschien twee keer per jaar de radio eens aan en de tv staat nooit keihard.
En stampen kan niet want we hebben allebei geen schoenen aan in huis.
De agent zei dat er vandaag ook herrie was geweest, nou ik heb echt helemaal niks gehoord en soms hoor ik echt wel dat de buren schuin boven ons aan het stampen zijn maar last heb ik er niet van.

Ze hebben ook een hondje wat soms zit te huilen en ook weleens om 11 uur s'avonds maar om daar nou de politie voor te bellen. En de buurjongen heeft soms, als zijn ouders niet thuis zijn, ook de radio weleens hard aan staan nou daar hoef je toch de politie niet voor te bellen.
Ik kan mezelf goed afsluiten van herrie dus ik erger me echt niet.

Alleen s'nachts vind ik het minder leuk maar nog altijd geen reden om de politie te bellen.
Afbeelding

Groetjes Gonnie.
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Wat voor vloer hebben jullie Gonnie? Want 'stampen' heeft niets te maken met schoenen hoor. Op blote voeten lopen klinkt voor jullie zacht, maar kan voor onderburen klinken als stampen.
Sterre

Ongelezen bericht door Sterre »

Ja dat is zo. Onze buurvrouw naast ons horen we soms terwijl ze op blote voeten over het parket loopt. Klinkt ook als stampen. Niet dat we er last van hebben hoor, maar je hoort het wel.
tekkel
Erelid
Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel

Ongelezen bericht door tekkel »

gonnie schreef: Toen we in het flat kwamen wonen veertig jaar geleden was de huur 335 gulden.
Dat was pas goedkoop.
Maar goed rond de 500 euro is nog niet duur, want de huizen zijn best wel redelijk groot.
Ik denk dat 335 gulden 40 jaar geleden een groter deel van je inkomen was dan die 500 euro van nu :wink:
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
gonnie
Zeer actief

Wij hebben Novilon en dat hebben we al meer dan dertig jaar.

En het ging echt alleen om gisteren een uur voordat de politie kwam was er schijnbaar rot herrie van stampen en harde muziek, nou muziek hadden we niet aan en mijn man lag op bed een tukkie te doen en ik zat op de bank met mijn tablet.

Kan natuurlijk ook dat ze in een ander flat moesten zijn op hetzelfde nummer want ik heb helemaal geen muziek of stampen gehoord.

En Tekkel denk niet dat het ongeveer hetzelfde is want het salaris van mijn man is niet in dezelfde mate als de huur omhoog gegaan.
Afbeelding

Groetjes Gonnie.
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

gonnie schreef:Wij hebben Novilon en dat hebben we al meer dan dertig jaar.

En het ging echt alleen om gisteren een uur voordat de politie kwam was er schijnbaar rot herrie van stampen en harde muziek, nou muziek hadden we niet aan en mijn man lag op bed een tukkie te doen en ik zat op de bank met mijn tablet.

Kan natuurlijk ook dat ze in een ander flat moesten zijn op hetzelfde nummer want ik heb helemaal geen muziek of stampen gehoord.
Vind het maar raar dat de mensen die er last van hebben dan niet eerst eens zelf gaan luisteren/vragen/praten.
gonnie
Zeer actief

dagmar88 schreef:
gonnie schreef:Wij hebben Novilon en dat hebben we al meer dan dertig jaar.

Vind het maar raar dat de mensen die er last van hebben dan niet eerst eens zelf gaan luisteren/vragen/praten.

Ook dat ja.

Ik lig in de zomer vaak wakker omdat mensen rustig tot twee uur of nog later in de nacht op de balkons zitten te schreeuwen bel ik ook nooit de politie voor, nog sterker heb nog nooit ergens de politie voor gebeld.

O dat lieg ik, toen ik aangevallen was in de kelder heb ik wel de politie gebeld. Maar verder echt nog nooit.
Afbeelding

Groetjes Gonnie.
dagmar88
Zeer actief

gonnie schreef: Ook dat ja.

Ik lig in de zomer vaak wakker omdat mensen rustig tot twee uur of nog later in de nacht op de balkons zitten te schreeuwen bel ik ook nooit de politie voor, nog sterker heb nog nooit ergens de politie voor gebeld.

O dat lieg ik, toen ik aangevallen was in de kelder heb ik wel de politie gebeld. Maar verder echt nog nooit.
Ja, maar wie zou daar niet voor bellen.

Denk dat het vaak geen opzet is en mensen gewoon niet beseffen wat een ander hoort. :U: Heb gelukkig ook gewoon niet snel ergens last van.
Heb een keer een buurmeisje binnen gehad dat er van schrok dat haar muziek bij ons net zo hard klonk als bij haar.
Van de week kennis gemaakt met mijn nieuwe buurvrouw en meteen gezegd dat ze écht aan moet bellen wanneer ze last heeft van de honden of mijn geklus, zeker als haar zoontje er niet van kan slapen.
:mrgreen: Kind sliep volgens haar overal doorheen en zij maakte zich juist druk dat ik last van hem zou hebben omdat hij nogal luidruchtig speelt.
Zo bleek dus dat we wel eens wat horen, maar zeker niet op een storende manier.
En mocht ze nu wel last van me hebben, dan weet ze waar de bel zit.
Het blijft jammer dat mensen kennelijk niet meer even normaal met hun buren kunnen praten.
gonnie
Zeer actief

Eigenlijk vind ik de flats hier niet overdreven gehorig. Maar als iemand de radio hard aan hebt dan hoor je dat natuurlijk wel maar het irriteert me echt niet.

En stampen maakt me ook niks uit dat zijn meestal kinderen die spelen nou die moeten toch kunnen spelen in hun eigen huis.

Ik vind wel dat mensen tegenwoordig veel minder van elkaar kunnen hebben dan vroeger.
Afbeelding

Groetjes Gonnie.
Roompie
Zeer actief

Ongelezen bericht door Roompie »

Dat klopt want als het aan mijn buurvrouw ligt mag ik niet meer het wc papier van de rol afhalen op de houder want dat klinkt door en mag ik ook niet meer s,morgens hoesten want daar wordt ze wakker van enz.
Zucht.
Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

Roompie schreef:Dat klopt want als het aan mijn buurvrouw ligt mag ik niet meer het wc papier van de rol afhalen op de houder want dat klinkt door en mag ik ook niet meer s,morgens hoesten want daar wordt ze wakker van enz.
Zucht.
:mrgreen: Ja, zo één heb ik er ook. Niet na 21 uur traplopen en dat soort ongein.
Heb meteen vriendelijk duidelijk gemaakt dat ze maar met normale geluiden om heeft te gaan, we nu eenmaal op verschillende tijden leven en ik zeker niet van plan ben daarom op mijn tenen te gaan lopen of maar boven te blijven zitten.
Nog effe zeg :cool2:
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

dagmar88 schreef:
gonnie schreef: Ook dat ja.

Ja, maar wie zou daar niet voor bellen.

Denk dat het vaak geen opzet is en mensen gewoon niet beseffen wat een ander hoort. :U: Heb gelukkig ook gewoon niet snel ergens last van.
Heb een keer een buurmeisje binnen gehad dat er van schrok dat haar muziek bij ons net zo hard klonk als bij haar.
Van de week kennis gemaakt met mijn nieuwe buurvrouw en meteen gezegd dat ze écht aan moet bellen wanneer ze last heeft van de honden of mijn geklus, zeker als haar zoontje er niet van kan slapen.
:mrgreen: Kind sliep volgens haar overal doorheen en zij maakte zich juist druk dat ik last van hem zou hebben omdat hij nogal luidruchtig speelt.
Zo bleek dus dat we wel eens wat horen, maar zeker niet op een storende manier.
En mocht ze nu wel last van me hebben, dan weet ze waar de bel zit.
Het blijft jammer dat mensen kennelijk niet meer even normaal met hun buren kunnen praten.
Toen ik hier net woonde een keer de buurman aan de deur of ik kon zorgen dat 1 van mijn honden niet zo tekeer kon gaan als ik weg was. Omdat zijn vrouw die net een hartinfarct had gehad rust meost hebben . Wat bleek , buurvrouw liep de hele dag te Godverrre :gvd: :gvd: en ik wil dat :L: en ik wil een koekkieeee :boos: en af en toe tussendoor eens even de buren verrot te schelden buiten. :S:
Was Pien die daar dus op reageerde en wilde dat het vuiswijf met haar hartinfarct d'r bek dicht hield. :mann:
Heb gelachen en gezegt : komt in orde buurman. :LOL:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Roompie
Zeer actief

Ongelezen bericht door Roompie »

dagmar88 schreef:
Roompie schreef:Dat klopt want als het aan mijn buurvrouw ligt mag ik niet meer het wc papier van de rol afhalen op de houder want dat klinkt door en mag ik ook niet meer s,morgens hoesten want daar wordt ze wakker van enz.
Zucht.
:mrgreen: Ja, zo één heb ik er ook. Niet na 21 uur traplopen en dat soort ongein.
Heb meteen vriendelijk duidelijk gemaakt dat ze maar met normale geluiden om heeft te gaan, we nu eenmaal op verschillende tijden leven en ik zeker niet van plan ben daarom op mijn tenen te gaan lopen of maar boven te blijven zitten.
Nog effe zeg :cool2:
Dat heb ik dus ook tegen mijn buuf gezegt. Dat zijn leefgeluiden dus of wen er maar aan of ga verhuizen.
Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

bouvierpoedel schreef: Toen ik hier net woonde een keer de buurman aan de deur of ik kon zorgen dat 1 van mijn honden niet zo tekeer kon gaan als ik weg was. Omdat zijn vrouw die net een hartinfarct had gehad rust meost hebben . Wat bleek , buurvrouw liep de hele dag te Godverrre :gvd: :gvd: en ik wil dat :L: en ik wil een koekkieeee :boos: en af en toe tussendoor eens even de buren verrot te schelden buiten. :S:
Was Pien die daar dus op reageerde en wilde dat het vuiswijf met haar hartinfarct d'r bek dicht hield. :mann:
Heb gelachen en gezegt : komt in orde buurman. :LOL:
:engel: Buurman een clicker en een rol café noir cadeau doen met de boodschap vrouw braaf = koekje
Drazic
Zeer actief
Mijn ras(sen): griffon belge,griffon bruxellois,GriffonxPatterdale
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Drazic »

Wij woonden hier net, en het jongste meisje van hiernaast gooide de hele tijd dingen over de schutting.
Recht bij mijn man op zijn hoofd, die loopt de pport uit en zegt heel vriendelijk wil jij alstublieft geen dingen over de schutting gooien.
Haar moeder hoorde dat en die komt naar buiten stormen en die geeft mijn man een grote bek.......

Een maand of 5 heeft ze ons doodgezwegen en nu begint ze heel voorzichtig weer tegen mijn man een goede morgen te geven.
Mij daarintege gunt ze geen blik waardig. :U:

Een heel luidruchtig gezin met een stuk of 5 kinderen en heel veel visite, radio altijd voluit aan en schreeuwen heel de dag tegen elkaar.
Ach ik vind het wel best kunnen ze ook niet klagen als mijn honden blaffen. :pffff:
gonnie
Zeer actief

Drazic schreef:Wij woonden hier net, en het jongste meisje van hiernaast gooide de hele tijd dingen over de schutting.
Recht bij mijn man op zijn hoofd, die loopt de pport uit en zegt heel vriendelijk wil jij alstublieft geen dingen over de schutting gooien.
Haar moeder hoorde dat en die komt naar buiten stormen en die geeft mijn man een grote bek.......

Een maand of 5 heeft ze ons doodgezwegen en nu begint ze heel voorzichtig weer tegen mijn man een goede morgen te geven.
Mij daarintege gunt ze geen blik waardig. :U:

Een heel luidruchtig gezin met een stuk of 5 kinderen en heel veel visite, radio altijd voluit aan en schreeuwen heel de dag tegen elkaar.
Ach ik vind het wel best kunnen ze ook niet klagen als mijn honden blaffen. :pffff:
Dat zeg ik ook altijd. Laat iedereen maar herrie maken kunnen ze niks van onze honden zeggen.
Nou daar kwam de politie ook niet voor. Haha.
Afbeelding

Groetjes Gonnie.
gonnie
Zeer actief

Zucht.

Nou ik krijg zelf al een beetje stres als ik s'nachts moet hoesten. En dat zal nu nog wel erger worden nu ik de politie aan de deur kreeg voor herrie die wij niet gemaakt hebben.
Afbeelding

Groetjes Gonnie.
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

gonnie schreef:
Zucht.

Nou ik krijg zelf al een beetje stres als ik s'nachts moet hoesten. En dat zal nu nog wel erger worden nu ik de politie aan de deur kreeg voor herrie die wij niet gemaakt hebben.
Rustig hoesten Gonnie, daar krijgt een ander wel de schuld van :mrgreen:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”