Ja het gaat weer eens over katten. En nee ik heb geen zin in een topic over wellus nietus over het wel of niet los laten lopen van katten. Het gaat mij erom hoe hou ik ze uit mijn tuin. Ik heb 2 katten in de buurt en vindt het heel normaal dat ze mijn tuin onder zeiken en schijten. Ook zijn ze niet bang voor de honden en als Amy buiten is en een van de katten springt mijn tuin in, dan heeft de kat dus wel een probleem. En Amy dus ook. Net gebeld met mijn zeer geliefde vorige collega's en jawel, als Amy die kat pakt, wordt ze in beslag genomen (neem Amy als voorbeeld, maar geldt voor alle honden) en is het een bijtincident en wordt ze getest!!
Dus hoe hou ik ze uit mijn tuin? Iemand ideeen? Bij 0900 8844 zei hij prikkeldraad. Voor zover ik weet mag dat helemaal niet. Nee dat was niet zo, het mag niet als de kat zich hieraan bezeerd

En ik wil zelf ook niet in een tuin zitten waar een rol prikkeldraad over de gehele schutting hangt.
Uiteraard heb ik dit aangekaart bij de eigenaar van de katten, maar die zeggen jammer voor de kat. Zo steek ik er niet in, maar ik wil ze gewoon niet in mijn tuin, ik zou het vreselijk vinden als er iets gebeurd met de kat. En ik heb al dat "grapje" gehad dat een van die katten binnen zat en daar zit ik niet nog een keer op te wachten.
Ik weet niet wat mijn honden doen, maar ze zien huis en tuin als hun plek. 2 zijn buiten erg gefocust op katten, de andere 3 niet, maar ik wil het risico gewoon niet lopen dat er echt iets gebeurd.
Zijn er middeltjes oid waar katten een hekel aan hebben? (bedoel stank)
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..