Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Iemand bekend met het merk kvv Oervoer?

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Goliat
Vaste gebruiker

Iemand bekend met het merk kvv Oervoer?

Ongelezen bericht door Goliat »

Ik ben benieuwd of iemand bekend is met het merk Oervoer. Helaas na een wat minder goede ervaringen van een kvv leverancier op zoek naar een nieuwe. Ik kwam uit op Oervoer, voor mij lekker dichtbij zodat ik het zelf kan afhalen. Wel wat duurder maar het is maar voor erbij. Ik had alleen nog nooit gehoord van dit kvv merk dus ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft?
Tamara/Bayko
Zeer actief
Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)
Aantal honden: 1

Re: Iemand bekend met het merk kvv Oervoer?

Ongelezen bericht door Tamara/Bayko »

Ik kende het nog niet, dus even op de site gekeken. Zijn zo te zien allemaal enkelvoudige varianten, dus niet compleet. Hele gemalen dieren, een beetje hetzelfde concept als All Animal? Wel deels andere diersoorten als A.A. en ze hebben nog biologische gemalen runderkophuid van De Groene Weg en gemalen runderhalsvlees. Om eens uit te proberen ter afwisseling lijkt het me niet verkeerd.
Groetjes van Tamara en een pootje van Cody
Afbeelding
In liefdevolle herinnering:
Bayko *06-01-2002 +08-09-2012 Cyntha *20-04-2003 +02-05-2017
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Wat een mooie website. Vind ze wel vreselijk duur zeg :schrik:
Zelfs carnibest, alaska, bibi, all animal en darf zijn goedkoper en dat zit toch allemaal in het hogere segment.
Je zou daarvoor bij Lupa diervoeding kunnen kijken.
Naturis.nu vind ik een hele fijne webshop met goede kwaliteit, daar ligt de prijs van de mixen zo tussen de 2 en 4 euro.
Meike
Zeer actief
Mijn ras(sen): Twee rasloze hondjes
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Meike »

Geen ervaring, maar ik heb deze kvv goed bekeken en navraag gedaan. Met toevoeging van zo'n 10% pens is Oervoer zuiver compleet. Het lijkt me een hele goede kvv, maar let er op welke smaak je neemt. Sommige smaken schujnen sterk te zijn. Bij Oervoer kunnen ze je er meer over vertellen. Op http://www.voerwijzer.com/oervoer-zuiver vind je aanvullende ibfo
Luna87
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullterrier
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Luna87 »

Ik ken het niet, maar het ziet er wel goed uit zeg :ok: En de prijs vind ik eigenlijk wel meevallen met wat je er voor krijgt, zeker bij de ongemalen pakketten. Porties maken is toch een hele klus als je zelf samenstelt.
Afbeelding
Goliat
Vaste gebruiker

Bedankt voor jullie reacties. Echt goedkoop is het niet maar ik vind de meeste eigenlijk erg duur :( .
Het is echt voor naast mijn goedkopere kvv's want er gaat hier zo'n 2kilo doorheen en anders is het niet te betalen...

Ik heb al bij heel veel kvv leveranciers gekeken maar niet iedereen bezorgt waar ik woon, en vaak zijn bestellingen te klein omdat ik ook al bij Lotgering haal en elke week wat carnibest koop, die twee zijn zeg maar de basis. Mijn reu is een heel moeilijke eter en de lotgering en carnibest (ik heb versvoer, tinlo, haaksbarf ect ook geprobeerd, niet echt een succes) gaan redelijk. Omdat mijn vriezer dus vaak al redelijk vol zit doe ik dus kleinere bestellingen.

Bij Oervoer zou ik het dus zelf kunnen halen en zit ik niet aan een minimum of hoge bezorgkosten vast.

Ben benieuwd of er ook nog mensen zijn die het weleens gevoerd hebben?
Goliat
Vaste gebruiker

Meike schreef:Geen ervaring, maar ik heb deze kvv goed bekeken en navraag gedaan. Met toevoeging van zo'n 10% pens is Oervoer zuiver compleet. Het lijkt me een hele goede kvv, maar let er op welke smaak je neemt. Sommige smaken schujnen sterk te zijn. Bij Oervoer kunnen ze je er meer over vertellen. Op http://www.voerwijzer.com/oervoer-zuiver vind je aanvullende ibfo
Bedankt! Mooi overzicht, ziet er goed uit vind ik.
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

Het is prachtig vlees! Ik heb er vorig jaar een paar rollen van gehad en ik vond dat het er erg mooi uit zag :) Honden deden het er ook prima op.
Goliat
Vaste gebruiker

Machie dat is fijn om te lezen!
Goliat
Vaste gebruiker

Vrijdag ga ik mijn eerste bestelling halen, een deel Oervoer en een deel Darf. Beide merken zijn nieuw voor mij, ben erg benieuwd.
Ik moet zeggen dat de communicatie super is, ik had 's avonds een mail gestuurd en binnen een half uur al antwoord.
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”