Vannacht ben ik rond 2 uur gaan slapen en Jones ging zelf ook netjes slapen.
Vanmorgen om 6 uur ben ik opgestaan en heb ik de kleine man gelijk een plasje en een poepje laten doen buiten wat hij keurig deed.
Herman en Annie had ik voor de zekerheid even opgehokt en hij zag ze vanmorgen dus voor het eerst, hij vond het erg leuk ze uit te dagen
Herman en Annie keken niet op of om
Dan eten, meneer vreet als een bootwerker
Daarna lekker een aangelijnd wandelingetje door de wijk gedaan, hij kende dat nog niet maar hij deed het keurig en liep mee alsof hij neit beter wist.
Hij is werkelijk nergens van onder de indruk, loopt gewoon door de drukke straat hier met zijn stokstaartje in de lucht.
Aan het eind in het park even los gelaten en dat vondt ie erg lollig
Hij volgt me keurig alleen doet hij dat op een wat bijzondere manier, hij loopt op 2 poten hopsend om me heen te dansen
Daarna heb ik hem even in de bench gedaan zodat ik even wat in huis kon doen en daarmee was hij het ONEENS, binnen 10 minuten had hij zijn kleedje verscheurd en de buurvrouw was inmiddels op de hoogte van zijn aanwezigheid.
Goed, gewacht tot hij stil was en toen op richting Lieke, hij zou onderweg wel gaan slapen dacht ik...
Ik vervoer hem trouwens in de vervoersmand van Herman
In de auto werd (uiteraard) toch maar niet geslapen, hij zat als een stokstaartje rechtop door het raam naar buiten te kijken.
Bij Lieke aangekomen liep hij heel dapper ook door haar roedel heen.
De collie's vond hij erg leuk, hij vondt het enig om door die lange vacht heen te lopen en rollen, dat hij de vacht even later als trekspelletje ging gebruiken vergeten we maar even
Lieke haar speelgoeddoos is gelijk goed geinspecteerd, zelfs met de grootste speeltjes liep hij als een koning rond.
Als hij eenmaal iets heeft gaat hij rondparaderen als een stokstaartje en heel dicht om, of soms zelfs over
Op een gegeven moment heb ik hem weer in de bench gedaan en Lieke en ik hebben genoten van een prachtig concert.
Uiteindelijk gaf hij op en ging hij slapen... wel 15 hele minuten
Daarna kwam Nick thuis en die heeft even mogen voelen hij scherp zijn tandjes al zijn
Daarna weer naar huis, in de auto was hij weer een stokstaartje maar eenmaal thuis aangekomen stond hij weer netjes op 4 poten, hij kan het dus prima
Even een plasje gedaan en even gespeeld met de knufjes, hij heeft al laten zien dat hij over geweldig veel apporteertalent beschikt, alles wordt inclusief salto's
Nu is het RUST! hij slaapt niet maar hij heeft zich wel overgegeven aan het feit dat we even niets meer doen.
Hij ligt rustig rond te kijken in de bench, en helaas voor hem: de rest van de dag doen we rustig aan.