Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Baby Vlennie is jarig!

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

sjm
Zeer actief

Baby Vlennie is jarig!

Ongelezen bericht door sjm »

Onze eeuwige baby is jarig.

Een jaar geleden werd mijn laatste nestje geboren. Mama Lenthe deed het fantastisch en de 5 kittens kwamen er zonder grote moeilijkheden uit. Als laatste een héééééél kleintje: Valente.

Valente is altijd al een beetje bijzonder geweest :') Valente is niet zo heel erg handig. Ze valt overal vanaf, maar voelt ook geen pijn :+ Valente vindt álles en iedereen leuk. Opvoeden is dan ook onmogelijk, want bij straf denkt ze zelfs: "Oh wat doe je leuk!! Wat lief :D !" Dramatisch. :')

Het gezelligste, onnozelste katje. Ze is ontzéttend lief. Wil altijd overal bij zijn. Als ik in de badkamer bezig ben ligt zij in de wasbak. Als ik ga douchen zit zij ook in de douchecabine. Als de monteur voor de ketel komt zit zij naast hem de hele tijd.

Maar er is één ding nog veel belangrijker dan aandacht voor Valente. Eten. Ze eet álles op, dat is echt niet normaal. Als ze de kans krijgt drinkt ze ook al ons drinken, bier en wijn heeft ze ook al geprobeerd. Zij gaat alle schaaltjes bij langs van de andere katten. Ze heet dan ook niet voor niets: Obesikat. Ze heeft echt een flubberbuikje :') Maar groot is ze niet. Klein, baby, compact en dik. :') Ze lijkt ook nog steeds een baby'tje. Ze is niet heel groot geworden en haar hoofdje is nog steeds een babyface. We zullen zien wat het komende jaar met Valente gaat doen :D Of ze nog wat volwassener gaat worden.

Alle studiofoto's door http://petstudio.nl - © Alle rechten voorbehouden.

Een klein hummeltje werd geboren...
Afbeelding

5 weekjes oud
Afbeelding

7,5 week oud werd het al een heel katje
Afbeelding

9 weken oud
Afbeelding

14 weken oud
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Toen ze 15 weken oud was ging ze de kattenren verkennen
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En vorige week:
Afbeelding
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Re: Baby Vlennie is jarig!

Ongelezen bericht door laeken »

Erg mooi katje. Mooie kleur ogen ook. Al kijkt ze wel wat raar uit haar ogen als je het mij vraagt. Maar dat vind ik wel vaker met raskatten. Doordat er toch in lijnen en op uiterlijk mee gefokt wordt hebben die vaak een blik die ik niet kan rijmen bij een natuurbeest als een kat. Dit katje kijkt bv een beetje loom en de pupillen zitten ook erg hoog. Of hoort dat zo bij dit ras?
Afbeelding
Laura84
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hollandse Herder Langhaar
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Laura84 »

Gefeliciteerd met je mooie bijzondere dame
Groetjes Laura, en de streepjes bende, Fix en Laicka
Afbeelding
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Ah, ik lees je verhaal goed en lees dat dit katje ook een beetje vreemd is. Dan snap ik die ogen ook wel.
Afbeelding
Pemba
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër

Ongelezen bericht door Pemba »

Ik vind haar prachtig :I: gefeliciteerd :cheer:
Afbeelding
Diesel en Loek
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kleine keeshond
Grote grijze keeshond

Ongelezen bericht door Diesel en Loek »

Gefeliciteerd met Valente

Verstuurd vanaf mijn C6603 met Tapatalk
sjm
Zeer actief

Ongelezen bericht door sjm »

laeken schreef:Erg mooi katje. Mooie kleur ogen ook. Al kijkt ze wel wat raar uit haar ogen als je het mij vraagt. Maar dat vind ik wel vaker met raskatten. Doordat er toch in lijnen en op uiterlijk mee gefokt wordt hebben die vaak een blik die ik niet kan rijmen bij een natuurbeest als een kat. Dit katje kijkt bv een beetje loom en de pupillen zitten ook erg hoog. Of hoort dat zo bij dit ras?
Valente heeft een vrij extreem snoetje ja. Een "sorry-face". Zie je wel vaker bij het ras.
Of ik het kan rijmen met een natuurbeest als kat.. Dat weet ik niet. Ze zijn net zo natuurlijk kat hoor. Zijn niet anders dan de HTK's die we hadden.
Sterker nog. De HTK weigert vers vlees te eten en kuikentjes etc. en de birmanen verscheuren ze binnen een minuut. :goeie:
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”