Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Steppen in Crailo, met een asielhond
Moderator: moderatorteam
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Re: Steppen in Crailo, met een asielhond
Ik zag het al in de krant, misschien gaan we met Ari ook wel even langs.

- Jeannettebo
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Volgens mij kan je steppen met een asielhond, niet met je eigen hondthom schreef:Ik zag het al in de krant, misschien gaan we met Ari ook wel even langs.

- thom
- Zeer actief
- Contacteer:
Oh, daar heb ik de snelligheid overheen gelezen.Jeannettebo schreef:Volgens mij kan je steppen met een asielhond, niet met je eigen hondthom schreef:Ik zag het al in de krant, misschien gaan we met Ari ook wel even langs.

- mmartinn
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler

- Liesbeth
- Zeer actief
Bij het asiel hier kan het wel.mmartinn schreef:Ik las het stukje en zag dat er vrijwilligers zijn die daar een hond hebben geadopteerd. Geadopteerd in de vorm van dat ze er wekelijks of zelfs dagelijks mee wandelen. Dit lijkt mij ook wel wat, maar dat is niet mogelijk bij ons dierenasiel volgens mij. Zijn er mensen bekend mee?? Ik heb nl de mogelijkheid om elke dag er een hond bij te gooien en heerlijk met hem/haar te wandelen. ( nu even wachten totdat Castor weer de oude is, maar daarna)
Zo ben ik aan Tessa gekomen. Ik zag 2 meisjes met haar lopen en kwam er achter dat ze in het asiel zat. Dat kon dus niet, hè
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
Ja, maar niet met een andere hond erbij. Ik mag dus niet samen met Beau een hond gaan uitlaten hier. Maar misschien zijn er wel asielen die daar voor open staan.Liesbeth schreef:Bij het asiel hier kan het wel.mmartinn schreef:Ik las het stukje en zag dat er vrijwilligers zijn die daar een hond hebben geadopteerd. Geadopteerd in de vorm van dat ze er wekelijks of zelfs dagelijks mee wandelen. Dit lijkt mij ook wel wat, maar dat is niet mogelijk bij ons dierenasiel volgens mij. Zijn er mensen bekend mee?? Ik heb nl de mogelijkheid om elke dag er een hond bij te gooien en heerlijk met hem/haar te wandelen. ( nu even wachten totdat Castor weer de oude is, maar daarna)
Zo ben ik aan Tessa gekomen. Ik zag 2 meisjes met haar lopen en kwam er achter dat ze in het asiel zat. Dat kon dus niet, hè![]()
.

- mmartinn
- Zeer actief
- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 0
Klopt.mmartinn schreef:Ik las het stukje en zag dat er vrijwilligers zijn die daar een hond hebben geadopteerd. Geadopteerd in de vorm van dat ze er wekelijks of zelfs dagelijks mee wandelen. Dit lijkt mij ook wel wat, maar dat is niet mogelijk bij ons dierenasiel volgens mij. Zijn er mensen bekend mee?? Ik heb nl de mogelijkheid om elke dag er een hond bij te gooien en heerlijk met hem/haar te wandelen. ( nu even wachten totdat Castor weer de oude is, maar daarna)
Toen wij laatst voor een kat (Cinta) gingen kijken zijn we een paar keer daar geweest en zagen steeds mensen met een "vaste" hond lopen.
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 0
Ik vind het een top asiel!Nanna schreef:Bij Dierenasiel Crailo kun je zondag om 13.30 uur steppen met een asielhond. Het asiel stelt speciaal voor deze gelegenheid een aantal steps beschikbaar. 'Veel van onze honden barsten van de energie', vertelt woordvoerster Ellen Jongerden. 'Die kunnen wel wat beweging gebruiken. Een wandeling vinden ze prachtig. Maar lekker rennen is natuurlijk nog beter.'
Wil je meedoen? Mail dan naar crailo@dierenasiel.net. Wees er snel bij. Er is maar een beperkt aantal steps beschikbaar!
klik
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
- mmartinn
- Zeer actief
Ja, lijkt mij ook. Leuke mogelijkheden. Leuk voor de honden!Ariane schreef:Ik vind het een top asiel!Nanna schreef:Bij Dierenasiel Crailo kun je zondag om 13.30 uur steppen met een asielhond. Het asiel stelt speciaal voor deze gelegenheid een aantal steps beschikbaar. 'Veel van onze honden barsten van de energie', vertelt woordvoerster Ellen Jongerden. 'Die kunnen wel wat beweging gebruiken. Een wandeling vinden ze prachtig. Maar lekker rennen is natuurlijk nog beter.'
Wil je meedoen? Mail dan naar crailo@dierenasiel.net. Wees er snel bij. Er is maar een beperkt aantal steps beschikbaar!
klik

- mmartinn
- Zeer actief
Nou, ik heb het asiel in onze stad aangeschreven.
Gevraagd naar de mogelijkheden betreft het wandelen met een hond.
Na 1,5 weken nog geen antwoord, waarschijnlijk als ik schrijf om een flink bedrag te doneren heb ik binnen 1 uur antwoord.
Ik kan me niet voorstellen dat de asielhonden hier zoveel beweging krijgen dat het niet nodig is.
Jammer hoor, woonde ik maar in Hilversum.
Maar ga het nog maar eens proberen.
Na 1,5 weken nog geen antwoord, waarschijnlijk als ik schrijf om een flink bedrag te doneren heb ik binnen 1 uur antwoord.
Ik kan me niet voorstellen dat de asielhonden hier zoveel beweging krijgen dat het niet nodig is.

- thom
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat is zeker jammer Martin.mmartinn schreef:Nou, ik heb het asiel in onze stad aangeschreven.