Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

logica en mechelse herder

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

maart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

logica en mechelse herder

Ongelezen bericht door maart »

gaan soms niet altijd samen :F:

Dagelijks gaan de honden mee naar de paarden. Paarden staan in een weide, honden doen wat ze willen terwijl ik de paarden verzorg. De jongens komen meestal mee de weide in en gaan wat str.nt eten op de mesthoop of vinden een balletje of gaan wat zwemmen enz.
Ds blijft aan de draad liggen.

Echter zit er bij de paarden ook een kat en Ds wil ontzettend graag bij die kat zijn :mann: Dat is geen probleem als kat naar de draad komt, maar als ik naar de schuilstallen ga, gaat de kat uiteraard mee met mij omdat hij dan ook zijn eten krijgt.

En dan wordt het moeilijk voor Ds.... Onder de draad wil ze niet of snapt ze niet, geen idee maar ze komt er niet onder, ook niet als ze eerst de andere honden onder de draad door ziet sjeezen, remt zij volle bak als ze er achterna komt :mep: het is nochtans een ferm groot gat onder de draad, speciaal zo gedaan wat de andere honden lopen er anders gewoon door.

Dus Ds is een andere optie beginnen zoeken en die is.... als ze langs de zijkant van de weide gaat, komt ze bij de vijver. Die vijver is enkel in het begin omheind, op het diepe stuk niet. Dus eureka eureka, daar kwam de Aha Erlebnis :idea: bij Ds en hopla.... vijver overzwemmen en zo is Ds bij de kat :cheer: Elke dag opnieuw is zij zo ontzettend trots dat zij daar op gekomen is om de vijver over te zwemmen en zo de enge draad niet moet nemen :pffff:

Als ik gedaan heb met de paarden, fluit ik de honden. De jongens komen afgerend, Ds loopt vrolijk met mij mee naar de poort.... En kruipt onder de draad door alsof het niets is :LOL: :LOL:

Stomme hond toch :oohja: :LOL:
LaRep
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tokkel
Aantal honden: 1

Re: logica en mechelse herder

Ongelezen bericht door LaRep »

Het is geen stomme hond maar een Belg, haha
Afbeelding
TessaThomas
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door TessaThomas »

:LOL: Ik zie het ook echt voor me!
Hier toch een nep Duitser die ook rare logica heeft. Toen Tay jonger was stonden er hekjes in huis, zodat hij niet overal bij kon. Tessa kan daar overheen. Dat deed ze ook keurig, maar alleen van de woonkamer naar de eetkamer, terug deed ze absoluut niet. Dan probeerde ze op de leuning van de bank te klauteren en er daar overheen te gaan, terwijl dat hekje lager was...
maart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Ongelezen bericht door maart »

:LOL: idd idem situatie ja.
Als ik Ds wil lokken door de draad heen, dan lukt het ook absoluut niet, kijkt ze me aan alsof ik helemaal gek geworden ben :Q:
TessaThomas
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door TessaThomas »

:goeie: Arme DS!
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

ahhhhhhhh DS :I:

hier is het deel waar de kennels staan afgezet met stroomdraad zodat Ronald zijn honden overdag niet voor de kennels gaan klieren (en de vrachtwagen staat daar want zn eigen honden deden remkabels en zo doorbijten :oops: ) met uitlaten (ligt een heel deel van het terrein achter waar ik mijn honden op uitlaat) blijft alles er netjes achter, maar gaan we trainen springen ze er zonder pardon over :LOL:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”