Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

opvouwbare bolderkar..

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

~Suzanne~
Zeer actief

opvouwbare bolderkar..

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Hij moet er maar komen ;-)

Waar moet ik op letten? De trekstang moet ingeklapt kunnen worden en/of verwijderd; het moet een beetje fatsoenlijk sturen en de bandjes moeten diverse soorten terrein aankunnen (geen strand Bedoeling: op diverse behendigheidswedstrijden (binnen en buiten) wil ik 'm gbruiken zoals zovelen: spullen vervoeren van auto naar plekje. Hij mag per postorder besteld kunnen worden of in een winkel opgehaald. ANWB had ze "ooit" ook maar nu (tijdelijk?) niet (meer?) leverbaar. Karwei zou ze hebben.. niet gezien in de winkel. Dus, roept u maar; welk merk/type hebben jullie, bevalt die en wat bevalt er evt niet aan?

Mocht je toevallig een tweedehandse / gebruikte willen verkopen hoor ik het graag ;-)
maar nieuw is ook goed.

Suzanne
Sita
Zeer actief

Re: opvouwbare bolderkar..

Ongelezen bericht door Sita »

Voor de behendigheidswedstrijden is een bolderkar prima geschikt. Zijn maar kleine stukjes die je moet afleggen en alles past er makkelijk in. Wij hebben dezelfde die nu bij de karwei te koop is. Voor pups vervoeren is een doggyride een verstandigere keuze, maar dat is nu niet aan de orde. Doggyride is niet echt handig uit elkaar te halen en neemt ingeklapt nog veel ruimte in. Wij hebben ze beide en voor de wedstrijden gebruiken we de bolderkar.
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

Afbeelding
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Ik heb deze een tijdje terug gekocht bij de Karwei voor 50 euro en vind hem ideaal. Ik stouw hem helemaal vol en nog 2 zware benches erop, stoelen enz gaat prima :ok:

http://www.kampeergoed.nl/vakantie-stra ... 8675jf3tg3
Coockie
Zeer actief
Mijn ras(sen): jachthonden + mix Border C

Ongelezen bericht door Coockie »

Wij hebben er ook 1 : via internet gekocht maar is ook te koop bij AVEVE ( BE ) : we vinden het best een praktisch ding al durft 1 van de voorste wielen wel eens kuren vertonen : blijft soms dwars staan ( een schop er tegen en we kunnen weer verder rijden ) . Het is ook helemaal inklapbaar en past in een hoes .
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door _Leonie »

Ik heb er één staan, inklapbaar (mijn vader heeft zelf wat geknutseld). Heb een paar keer ik gebruikt voor Ayleen als pup - weet niet hoe groot hij moet zijn?
*Silvia*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Silvia* »

Die Karwei nu in de folder heeft staan is een superding erg stevig ook en makkelijk om ermee te rijden.
Wolfsblut
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Wolfsblut »

Kijk voor deze eens op marktplaats onder tuinkar, kost 84 euro. Kwaliteit prijsverhouding is goed. Ik gebruik hem o.a. in de tuin.
http://i.marktplaats.com/00/s/MTAwMFgxM ... F/$_85.JPG
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
gyanty
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door gyanty »

Ik heb hem op mijn verjaardag gekregen en mijn vriend heeft goed zijn best gedaan. Hij heeft de wat zwaarder uitvoering genomen, waarin tot 80 kilo vervoerd kan worden. We halen dus ook gerust onze boodschappen uit de auto in de kar naar huis en dan 3 dikke tassen vol. Volgens mij komt die van mij dan ook wel van de betere kampeerwinkel vandaan. Hij is echt degelijk. Vriend keek vooral ook naar overdwars stangen op de korte zijden die voor extra stevigheid zorgen. Dat heeft hij goed gedaan! (ja en hij was in aanbieding nog niet zo goedkoop, dat dan weer wel, maar ik ben wel heeel blij:)) :E:
Afbeelding
Corneliana
Zeer actief

Ongelezen bericht door Corneliana »

*Silvia* schreef:Die Karwei nu in de folder heeft staan is een superding erg stevig ook en makkelijk om ermee te rijden.
:wink: dat wou ik net zeggen
~Suzanne~
Zeer actief

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Het is die van de Karwei geworden ;-)

Suzanne
Sita
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sita »

~Suzanne~ schreef:Het is die van de Karwei geworden ;-)

Suzanne
Goede keuze! Veel plezier ermee!
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

Afbeelding
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

Ik moet er ook nog eentje binnenkort :F:
Met veel wedstrijden en dan ook af en toe 3 honden mee is het wel zo makkelijk :)
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”