Waar ik vroeger mijn wenkbrauwen optrok bij het idee van satinballs omdat het snel resultaat geeft, maar je wil gewoon een evenwichtige opbouw door goede voeding, begin ik nu toch achter mijn oren te krabben. Cayuga krijgt zo veel vers voer en botwerk en schapenvet als hij aankan zonder te gaan kotsen of aan de dunne te gaan.
Ik kon mijn hand tussen zijn heupbeenderen leggen. Serieus. Tegenwoordig voel ik de heupbeenderen nog een beetje. En als je achter zijn ribben voelt valt zijn taille een cm of 2 in. Nog steeds niet helemaal zoals gewenst dus. Ik houd van schraal, maar dit is te mager.
Dus. Satinballs. Want véél goed voer, botwerk én schapenvet doen de truc niet helemaal.
Maar wat zijn nu goede hoeveelheden, en wat is nu een goed recept? Ik geloof dat Nanna Glenn vrij vlot op gewicht had met satinballs? Reacties van anderen zijn natuurlijk ook meer dan welkom
Pretty please, verlicht deze 'als je gewoon goed en evenwichtig voert en niet extreem traint heb je dat soort trucjes niet nodig' onnozele