Ayleen lekker tegen mij aan, beetje soezen, kop naar mij toe met trouwe bruine ogen. Genieten!
Tot: HATSJOE!
Mijn gezicht en bril, onder de spetters en stukjes Frolic die ik haar net liefdevol had toegestopt.
Romantisch hoor, die plaatjes.
Moderator: moderatorteam

ahahaha! Ik heb een aantal maanden terug max een snack gegeven, een stukje ham om wat kaas heen. Toen het hap slik naar binnen ging kwam meneer even naar me toe om dank je wel te zeggen. En precies op het moment dat ik me naar beneden boog om hem een zoen op ze snuit te geven kreeg ik een volle, warme, ham & kaas luchtige en vooral harde boer. Recht in mijn eigen mond...moosje schreef:
Jade is meer van het boeren, vooral als ze net iets smerigs gegeten heeft.
Lekker hoor hahaha.Lightsun schreef:ahahaha! Ik heb een aantal maanden terug max een snack gegeven, een stukje ham om wat kaas heen. Toen het hap slik naar binnen ging kwam meneer even naar me toe om dank je wel te zeggen. En precies op het moment dat ik me naar beneden boog om hem een zoen op ze snuit te geven kreeg ik een volle, warme, ham & kaas luchtige en vooral harde boer. Recht in mijn eigen mond...moosje schreef:
Jade is meer van het boeren, vooral als ze net iets smerigs gegeten heeft.![]()
heerlijk die honde liefde!

Dat doet Bleza meestal ook, dus dat compenseert Jade haar aso gedrag een beetje.Hilde schreef:Hahaha! Ja, je zal weten dat je een hond hebt
Gelukkig heb ik, zonder overdrijven, een hond die precies aan dat romantische beeld voldoet. Als ik bij hem ga zitten of liggen gaat hij direct op zijn rug langs me liggen, even samen doezelenEn tot nu toe heeft hij nog nooit geniest, geboerd of gehoest in mijn gezicht

Die zijn er ook al genoeg.Angeniet schreef:Je zult weten dat je een echte Golden hebt!![]()
De prutsloten komen ook nog, ongetwijfeld.
En dan dat uitschudden
Klinkt als een echte golden_Leonie schreef:Die zijn er ook al genoeg.Angeniet schreef:Je zult weten dat je een echte Golden hebt!![]()
De prutsloten komen ook nog, ongetwijfeld.
En dan dat uitschuddenMaar we moeten er wel om lachen, ze is dan zo blij.
Toen we haar net een week hadden kon ze al onder de douche, had ze in een prutsloot gelegen - en daarna in poep gerold.

Enorm. Iedereen is gek op haar, en ze doet het heel goed voor haar leeftijd. Ben heel erg blij met haar.Shima schreef:Maar verder is ze wel lief toch?