Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Wordt eind mei alweer 3 jaar.. is een heel ventje aan het worden en van onzeker puppypaard naar de leider van de kudde, Precioso Viano
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Wat is de kleine Piropo een flinke vent geworden. Ik ben zo benieuwd hoe hij eruit ziet als hij helemaal grijs is geworden. En leider van de kudde? Ik had niet anders verwacht I'm in love
Een echte Spanjaard Wat een prachtige, stoere kop zit erop zeg! Helemaal mijn type PRE.
Welke stal staat hij trouwens? Heb zo het idee dat ik daar een tijd lang elke week gestaan heb maar kan me vergissen.
Manu schreef:Een echte Spanjaard Wat een prachtige, stoere kop zit erop zeg! Helemaal mijn type PRE.
Welke stal staat hij trouwens? Heb zo het idee dat ik daar een tijd lang elke week gestaan heb maar kan me vergissen.
Cloris vindt het vast niet erg als ik antwoord, was n.l. mee en heb aantal foto's gemaakt.
Stal Cobra en als je in 2012 voor het laatst daar hebt gestaan heb ik je toen gezien. Frío stond er toen n.l. ook.
Hij staat in Egmond Manu;) deze foto's zijn gemaakt door de fokker. Hij is een zoon van mijn eigen hengst en haar merrie.
Stokmaat zou ik vandaag opmeten maar ik kon door omstandigheden de maatstok niet ophalen, dus dat wil ik volgende week maar even doen.
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Manu schreef:Nee dan vergis ik me toch
Echt een plaatje, zoals de PRE hoort te zijn
En hij is toch echt nog lang niet af, ik ben zelf ook reuze benieuwd hoe hij verder gaat uitgroeien
Hij heeft echt het hoofd van zijn vader, zelfs de blik in zijn ogen maar ik heb ook het gevoel dat ik hier nog heel wat mee te stellen ga krijgen
t is idd geen kindje meer he hij heeft een hoofd, alsof ( als er iets inzit dan krijg je t er niet heel makkelijk weer uit ) maar ik kan me vergissen natuurlijk
Nou tot nu toe laat hij zich wel overhalen als je rustig doorgaat met vragen wat jij wilt van hem. Maar hij heeft een soort van rust over zich, hij straat leiderschap uit, regelt de zaken wanneer er bonje is tussen een paar anderen en sommige jonkies zoeken steun bij hem. Hij gaat niet mee in gekheid en is niet snel onder de indruk. Nou dat wordt nog wel wat straks
Marco88 schreef:puppypaard... dat noemen ze een veulen
Oh echt?
Ik noem het een puppypaard