Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Arme Skadi :(

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Miranda
Erelid
Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder
Aantal honden: 2

Arme Skadi :(

Ongelezen bericht door Miranda »

Net ontdekte ik tot mijn verbijstering, schrik en schaamte dat Cayuga poep in zijn broek had waar vliegen een eitje in hadden gelegd. En die was uitgekomen :ugh:
(Hij was nogal fanatiek aan het bijten op die plek).

Dus dat in één streep door naar de douche. Eerst de vieze haren weggeknipt, en daarna eens flink wassen. Hij háát dat, maar gedroeg zich keurig. Dus ik kirde luidkeels zijn lof. "Wat een braaf mannetje! Wat doe je het goed!". En toen probeerde Skadi de deur van de badkamer los te maken, het jaloerse kreng :LOL:
Gelukkig had ik er aan gedacht om die op slot te doen, dat is iets dat je nooit meer vergeet als je eens een kletsnatte hond achterna hebt gezeten in je huis :tongue:
Goed. Wassen. En kirren. En prijzen. En Skadi maar telkens proberen om binnen te komen.....

Toen we ein-de-lijk de badkamer uitkwamen snufte ze een keer snel, en ging toen pontificaal onder de douche staan. Ze wou óók geprezen worden. "Wassen, mama, huphup" :klaar:
En dat haat ze dus net zo hartstochtelijk als Cayuga :LOL:

En toen zei ik iets zó gemeens, dat ze er nog droef om is: "Nee schatje, jij hoeft niet gewassen te worden".
Arme, arme Skadi :jank:
Voor haar volgende verjaardag wil ze graag een opponeerbare duim, zodat ze 144 kan bellen in zulke gevallen.
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Aantal honden: 1

Re: Arme Skadi :(

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

:LOL:

hahaha wat een beesten zijn het toch he?

Als Muis onder de douche moest * enkel en alleen voorkomend als ze in mensenpoep gerold heeft :kotz: *
STond Rimpel altijd heel solidair voor de deur...Ik liet hem weleens op een kier want gelukkig bleef ze wel staan hahaha
Rimpel heeft weleens gepoogd te vluchten dus daar deed ik altijd wel de deur op slot in het begin dat hij weleens gedouched moest worden maar later ook niet meer.

Muis doet altijd of ze geslacht wordt... :roos: Wordt wel steeds beter maar gosss
Snikken, piepen, half nep kokhalzen :hmmm: :goeie: :LOL:
DUS stond Rimpel solidair voor de deur, geestelijke ondersteuning te geven...
Heel lief :I:
Als ze dan de bank opvloog na alle ellende ging hij haar heel lief besnuffelen

ANDERSOM was het een ander verhaal.
Dan stond dat loeder op een afstandje te gluren en ging ze op de bank liggen
Af en toe kwam ze er dan even vanaf om te komen gluren vanaf 10 meter of zo
Als hij dan fris en fruitig de kamer weer in kwam keek ze nog net niet voldaan met een blik;
"HA! Jij wel...ikkk niet :lekkerpuh: :
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone

Ongelezen bericht door Gollum »

mercedes2803 schreef::LOL:

hahaha wat een beesten zijn het toch he?

Als Muis onder de douche moest * enkel en alleen voorkomend als ze in mensenpoep gerold heeft :kotz: *
STond Rimpel altijd heel solidair voor de deur...Ik liet hem weleens op een kier want gelukkig bleef ze wel staan hahaha
Rimpel heeft weleens gepoogd te vluchten dus daar deed ik altijd wel de deur op slot in het begin dat hij weleens gedouched moest worden maar later ook niet meer.

Muis doet altijd of ze geslacht wordt... :roos: Wordt wel steeds beter maar gosss
Snikken, piepen, half nep kokhalzen :hmmm: :goeie: :LOL:
DUS stond Rimpel solidair voor de deur, geestelijke ondersteuning te geven...
Heel lief :I:
Als ze dan de bank opvloog na alle ellende ging hij haar heel lief besnuffelen

ANDERSOM was het een ander verhaal.
Dan stond dat loeder op een afstandje te gluren en ging ze op de bank liggen
Af en toe kwam ze er dan even vanaf om te komen gluren vanaf 10 meter of zo
Als hij dan fris en fruitig de kamer weer in kwam keek ze nog net niet voldaan met een blik;
"HA! Jij wel...ikkk niet :lekkerpuh: :
Nahja, het is net of je het over mijn honden hebt :LOL:
Mika hysterica gaat ook altijd dood onder de douche en Gol komt solidair in de badkamer liggen. Andersom kan ze dat echt vergeten :smile2:
Miranda
Erelid
Tervuerense herder

Nou, als het hier nodig is zijn ze allebei héél braaf, maar ze staan erbij of ik ze levend vil.
Alles hangt dan :(

Overigens, van die made...Ik had er wel eens van gehoord, maar het nooit zelf gehad bij een hond. Ik dacht er altijd het mijne van als ik mensen daar over hoorde. Dat controléér je toch dagelijks? Dat zie je toch?
Uhm, ik controleer dagelijks. En ik had het niet gezien. Het kan blijkbaar razendsnel gaan.
Verder zorg ik wel goed voor ze, hoor :tongue:
And few will ever climb
Elmo/maureen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatier

Ongelezen bericht door Elmo/maureen »

aaah arme Skadi :LOL:

Hier word er 1 geslacht :(: Hier moet de douchedeur dicht, de badkamerdeur dicht. Anders is hij in 1 streep weg :mrgreen: En hij staat onder de douche alsof hij (zoals jij al zegt) gevild wordt. Hij zingt onder de douche :mrgreen:

De hond van mijn ouders vroeger, een Afghaan. Die kon mijn moeder nog net aan haar staart vastgrijpen, die vloog zowat het badkamerraam uit. :mrgreen:
Afbeelding
rose
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador

Ongelezen bericht door rose »

:LOL: Leuk dat jaloerse gedoe. Maar zo te lezen ben ik erg blij met mijn kortharige honden :wink:
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

rose schreef::LOL: Leuk dat jaloerse gedoe. Maar zo te lezen ben ik erg blij met mijn kortharige honden :wink:
Rimpel was hartstikke kortharig en Muis ook nagenoeg
Maar als die in de mensenpoep gaat rollen is dat heul vies....
Ik denk dat het bij langharige honden NOG viezer is maar al was ze kaal...als ze in de stront heeft gelegen
mut ze douchen :tong: :engel:
rose
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador

Ongelezen bericht door rose »

mercedes2803 schreef:
rose schreef::LOL: Leuk dat jaloerse gedoe. Maar zo te lezen ben ik erg blij met mijn kortharige honden :wink:
Rimpel was hartstikke kortharig en Muis ook nagenoeg
Maar als die in de mensenpoep gaat rollen is dat heul vies....
Ik denk dat het bij langharige honden NOG viezer is maar al was ze kaal...als ze in de stront heeft gelegen
mut ze douchen :tong: :engel:

Die van mij rollen niet in de mensenpoep, die eten het liever op :pffff:

Maar oh wat is dat goor, brrrr. Gelukkig vinden ze het niet heel vaak.
StephanieR
Zeer actief
Mijn ras(sen): Basenji

Ongelezen bericht door StephanieR »

Hahaha, leuk geschreven ook, heb beeld :lol1:
Groetjes Stephanie
Mickey 14/08/2001-05/06/2013
Chucky 2003-31/12/2013
Miranda
Erelid
Tervuerense herder

Skadi is niet kortharig, maar die heeft dit soort dingen nooit. Daar blijft in het bos ook bijna nooit iets in de vacht hangen. Bij Cayuga wel, die sleept het halve bos mee in zijn broek. En als hij wat diarree heeft zit die hele broek ook meteen onder :schrik:

Die heeft me ook een ondervacht! :80: Ik vond het net een collievacht. Lieke wierp één blik, en zei me kordaat dat ik zeikte, dat collievachten nog véél erger waren. Ik kan me er met de beste wil van de wereld niks bij voorstellen. Dat wíl ik ook helemaal niet, want dan ga ik er vast naar van dromen :F:
And few will ever climb
Antonetta
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.

Ongelezen bericht door Antonetta »

Met Gizmo (cairn) had ik dit probleem ook dus die moest er regelmatig aan geloven, gelukkig vond hij douchen niet erg. Mowgli weet niet eens hoe de badkamer er uit ziet, ondanks haar lange haren heeft ze er nog nooit last van gehad. Ze is misschien 1x gewassen in heel haar leven en dan achter het huis met de tuinslang.
Afbeelding.
Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
Miranda
Erelid
Tervuerense herder

Elmo/maureen schreef:De hond van mijn ouders vroeger, een Afghaan. Die kon mijn moeder nog net aan haar staart vastgrijpen, die vloog zowat het badkamerraam uit. :mrgreen:
Cayuga doet niet aan zowat, die doet dat echt :schrik:
And few will ever climb
Elmo/maureen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatier

Ongelezen bericht door Elmo/maureen »

Miranda schreef:
Elmo/maureen schreef:De hond van mijn ouders vroeger, een Afghaan. Die kon mijn moeder nog net aan haar staart vastgrijpen, die vloog zowat het badkamerraam uit. :mrgreen:
Cayuga doet niet aan zowat, die doet dat echt :schrik:
ah dat was Cayuga toch wel :ok: Als het Gwendy was gelukt, was het een platte hond geweest. :ugh:
Afbeelding
Summer
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Summer »

hahaha ja t is wat he, dat douchen ;) mijn kleine gaat geregeld, wit lang haar dus ze zit geregeld onder het vuil en modder. Vroeger was dat een heel gedoe, tegenwoordig laat ze het gelaten over zich heenkomen, ook al vind ze het helemaal niet leuk. Mijn andere hond hoeft niet zo vaak, maar zodra ik alleen al de badkamerdeur openzet, sprint hij met een noodgang de trap af, en krijg ik hem alleen naar binnen aan de riem en dan ook snel het slot erop zodra we binnen zijn ;)
“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
-Lilo-
Zeer actief
Mijn ras(sen): Klein Spaans monstertje

Ongelezen bericht door -Lilo- »

Ahhh, douchen is ook stom. Vrouwtje moet je maar niet te vaak pesten. Lola geeft je groot gelijk hoor! Die staat ook altijd met alles omlaag zielig te zijn. Als een zoutzak tegen de muur hangen en als man toevallig in de badkamer is, staat ze rechtop tegen de douchecabine op met haar neus tegen 't raam :help: hellup baas, ze vermoordt me :help: en na het douchen altijd als een debiel langs alle muren en gordijnen dansen om te drogen :piew:
lieke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
Contacteer:

Ongelezen bericht door lieke »

Miranda schreef:Skadi is niet kortharig, maar die heeft dit soort dingen nooit. Daar blijft in het bos ook bijna nooit iets in de vacht hangen. Bij Cayuga wel, die sleept het halve bos mee in zijn broek. En als hij wat diarree heeft zit die hele broek ook meteen onder :schrik:

Die heeft me ook een ondervacht! :80: Ik vond het net een collievacht. Lieke wierp één blik, en zei me kordaat dat ik zeikte, dat collievachten nog véél erger waren. Ik kan me er met de beste wil van de wereld niks bij voorstellen. Dat wíl ik ook helemaal niet, want dan ga ik er vast naar van dromen :F:

Pardon, ik zei dat je uit je nék kletste. :pffff:
:mrgreen:

Ik zal Lyndie in volle wintervacht inclusief een half bos en een bengelend dr*lletje eens bij je afleveren. Kun je het verschil zien. :LOL:
Arme achtergestelde Skadi. Die ging natuurlijk van het standpunt uit ´gedeelde smart, is halve smart´. Reuze solidair van d´r. :I:

Mijn honden (nou ja, behalve Bonnie dan) gaan elke vijf/zes maanden in bad. Ik wens nl. dat mijn honden naar roosjes ruiken. Niet naar hond.
Echt leuk vinden ze het niet maar ze blijven braaf zitten. Net zo braaf als met tanden peuteren, achterwerk schoonmaken of andere nare dingen. Ik zet ze resoluut neer, zeg dat ze moeten blijven (anders krijgen ze een enkeltje asiel of da :hmmm: ) en dan doen ze dat ook.
Maar misschien niet omdat ze door mijn dreigementen bang zijn geworden maar omdat ze te dommig zijn om te bedenken dat ze ook weg kunnen lopen of kunnen protesteren. :engel:
Afbeelding
Miranda
Erelid
Tervuerense herder

lieke schreef:
Miranda schreef:Lieke wierp één blik, en zei me kordaat dat ik zeikte, dat collievachten nog véél erger waren.
Neemt u mij niet kwalijk, mevrouw :tongue:
Ik zal Lyndie in volle wintervacht inclusief een half bos en een bengelend dr*lletje eens bij je afleveren.
Nee, dank u wel :schrik:

Zal ik trouwens binnenkort eens langskomen met de ouwe man? Mag je hem weer borstelen :mann:
En ik ben inmiddels stiknieuwsgierig naar die sufmutsen van je :lol1:
And few will ever climb
Suske
Zeer actief
Mijn ras(sen): XMechelse Herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Suske »

Kom maar hier Skadi.
Wij hebben niet eens een douchedeur :mrgreen:
Ff lekker in je oor tetteren :cheer:

Afbeelding
Miranda
Erelid
Tervuerense herder

Suske schreef:Kom maar hier Skadi.
Nou kan ik wel een opmerking maken over hondenlokkende mannen, zelfs een dubbelzinnige opmerking over meneren onder de douche en balgekke hondjes, maar dit is een net forum en ik zal me dus inhouden :tongue:
And few will ever climb
Suske
Zeer actief
Mijn ras(sen): XMechelse Herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Suske »

Miranda schreef:
Suske schreef:Kom maar hier Skadi.
Nou kan ik wel een opmerking maken over hondenlokkende mannen, zelfs een dubbelzinnige opmerking over meneren onder de douche en balgekke hondjes, maar dit is een net forum en ik zal me dus inhouden :tongue:
:LOL:
Was knap lastig toen het Suske pup was :Q:
Ff lekker in je oor tetteren :cheer:

Afbeelding
lieke
Zeer actief
Contacteer:

Miranda schreef:
lieke schreef:
Miranda schreef:Lieke wierp één blik, en zei me kordaat dat ik zeikte, dat collievachten nog véél erger waren.
Neemt u mij niet kwalijk, mevrouw :tongue:
Ik zal Lyndie in volle wintervacht inclusief een half bos en een bengelend dr*lletje eens bij je afleveren.
Nee, dank u wel :schrik:

Zal ik trouwens binnenkort eens langskomen met de ouwe man? Mag je hem weer borstelen :mann:
En ik ben inmiddels stiknieuwsgierig naar die sufmutsen van je :lol1:

O leuk!!! :cheer:
Ik heb volgende week vakantie. En dus de hele dag thuis. Bij deze ben je uitgenodigd met ouwe man en (v)echtgenoot om mijn sufmutsen en straatmeid eens goed te bestuderen. Gooi ik er nog een lekkere maaltijd tegenaan ook!
Afbeelding
lieke
Zeer actief
Contacteer:

Kruimel53 schreef:Dán nodig ik mezelf en de suffe IJsco's ook uit :cheer: :cheer:
Ik hou gewoon open huis volgende week. :mrgreen:
Afbeelding
Miranda
Erelid
Tervuerense herder

lieke schreef:O leuk!!! :cheer:
Ik heb volgende week vakantie. En dus de hele dag thuis. Bij deze ben je uitgenodigd met ouwe man en (v)echtgenoot om mijn sufmutsen en straatmeid eens goed te bestuderen. Gooi ik er nog een lekkere maaltijd tegenaan ook!
Oh, leuk :cheer:

Ik zal overleggen met man, al betwijfel ik of die volgende week tijd heeft. Die heeft nu twee weekjes 'vakantie' (hij werkt 'maar' een uur of 30 nu), en gaat volgende week weer aan het werk. Dus die zal wel 60/70 uur minimaal draaien om de ellende van twee weken afwezigheid weer op te vegen :hmmm:
Maar ik kom wel :lol1:
And few will ever climb
B&N
Actief
Mijn ras(sen): Rottweiler

Ongelezen bericht door B&N »

Miranda schreef: Toen we ein-de-lijk de badkamer uitkwamen snufte ze een keer snel, en ging toen pontificaal onder de douche staan. Ze wou óók geprezen worden. "Wassen, mama, huphup" :klaar:

En toen zei ik iets zó gemeens, dat ze er nog droef om is: "Nee schatje, jij hoeft niet gewassen te worden".
Arme, arme Skadi :jank:
Voor haar volgende verjaardag wil ze graag een opponeerbare duim, zodat ze 144 kan bellen in zulke gevallen.
Volgende keer beter :-)
M@rleen
Zeer actief
Aantal honden: 0
Contacteer:

Ongelezen bericht door M@rleen »

Ach, arme Skadi..

Hier ook een Boomer met een gruwelijke hekel aan douchen :mrgreen:
Het stomme is dat hij wel bijna altijd in de badkamer te vinden is als ik douche, hij is er namelijk van overtuigd dat mijn benen na het douchen alleen droog worden als hij daarvoor zorgt.
Staat Gio over de douche, dan komt hij echt niet in de buurt, terwijl ik degene ben die hem douched, als het nodig is.
TessaThomas
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder

Ongelezen bericht door TessaThomas »

Arme Skadi, wat een gemeen vrouwtje ben jij! :D

Tay vindt douchen ook vreselijk, maar komt wel altijd de douche/wc in als ik er ben. Ook als de douche aanstaat. Die gaat pas rennen als ik de deur dicht wil doen.
Miranda
Erelid
Tervuerense herder

TessaThomas schreef:Arme Skadi, wat een gemeen vrouwtje ben jij! :D
Haha, wat een mooie Freudiaanse verschrijving :mrgreen:
And few will ever climb
TessaThomas
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder

Ongelezen bericht door TessaThomas »

Nee :pffff: Jij bent ook een gemeen vrouwtje! Ik praatte tegen jou en niet tegen Skadi!

Okee, je hebt gelijk haha :oohja:
Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Zamunda »

Miranda schreef:Gelukkig had ik er aan gedacht om die op slot te doen, dat is iets dat je nooit meer vergeet als je eens een kletsnatte hond achterna hebt gezeten in je huis :tongue:
Whahaha, ik heb beeld :LOL: !

Miranda schreef:Toen we ein-de-lijk de badkamer uitkwamen snufte ze een keer snel, en ging toen pontificaal onder de douche staan. Ze wou óók geprezen worden. "Wassen, mama, huphup" :klaar:

En dat vind ik nou zó gemeen hè, hoe verkrijg je het over je moederhart :ugh: . Het mijne zou er van gaan bloeden en ik zou direct, al kirrend, de douche aangezet hebben voor het kind :klaar: .
Miranda
Erelid
Tervuerense herder

Zamunda schreef:
Miranda schreef:En toen zei ik iets zó gemeens, dat ze er nog droef om is: "Nee schatje, jij hoeft niet gewassen te worden".
En dat vind ik nou zó gemeen hè, hoe verkrijg je het over je moederhart :ugh: . Het mijne zou er van gaan bloeden en ik zou direct, al kirrend, de douche aangezet hebben voor het kind :klaar: .
Mijn rug begon al te krijsen bij het idéé alleen :schrik:
Ik had Cayuga óók niet moeten wassen, dat kan ik helemaal niet, maar ik vond dat het acuut nodig was.
And few will ever climb
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”