Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Leuke ontmoeting

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Marie-Josée
Erelid
Mijn ras(sen): Havanezer
Aantal honden: 1

Leuke ontmoeting

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

We kwamen gisteren een vrouw tegen met een prachtige herder :I: Omdat we allebei in ons hart herdermensen zijn en de vrouw alle tijd leek te hebben bleven we een praatje maken. Meestal kijken mensen enkel naar Tomas en Sancho hangt er dan maar zo'n beetje bij maar zij riep heel blij; hé, is dat een Havanezer? Het ras raden is een nog grotere zeldzaamheid :mrgreen:
Ze had zich echter een beetje ingelezen want als er ooit een kleiner ras zou komen, was de Havanezer de enige die in aanmerking zou komen. Ook dit herkende ik dus :wink:
Ik hoefde haar niet uit te leggen dat een Hava net zoveel hond is als een herder, dat liet hij zelf wel zien :pffff: Het eindigde in uitdagen om te spelen maar we liepen op een fietspad dus daar hebben we maar van af gezien. Zij was ook bang dat haar hond te lomp zou zijn maar Sancho gaat niet zo snel stuk en is daarbij ook sneller dan het geluid. Ik hoop dat wel elkaar nog eens tegenkomen op een gunstiger plek, dan kan ik op z'n minst even herderknuffelen :I:
Tomas vond het intussen allemaal maar niks en stond op veilige afstand te kijken of die grote zijn maatje niet zou verslinden :piew: :cool2: .
Elmo/maureen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatier

Re: Leuke ontmoeting

Ongelezen bericht door Elmo/maureen »

oh leuk zeg :ok:
Afbeelding
Marie-Josée
Erelid

Inge O schreef:welke herder was het?

en jij, een herdermens :19: :mrgreen: ?
Een Duitse.
En geloof het of niet, de Duitse herder en de Rottweiler stonden vroeger altijd op mijn verlanglijstje. En weet je nog dat ik viel voor de Hovawart maar dat de hondenschool me dat ras afraadde omdat ik niet sterk genoeg in mijn schoenen sta? Om die reden hebben we dus ook nooit een herder durven nemen.
Met de jachthondenrassen kun je minder kwaad :mann: :silent:
Marie-Josée
Erelid

Proef ik enig sarcasme....? :pffff: :W:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”