Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vanochtend kreeg ik dit berichtje op mijn mobiel:
CONGRATULATIONS! YOUR MOBILE NUMMER HAS WON .............. IN THE UK FREELOTTO WITH DRAWNUMBER ..... TO CLAIM PRIZE EMAIL
Nu mijn vraag zouden jullie reageren? JA of Nee
Groetjes,
Sandra
Bayan 08-05-1996 _ 01-08-2014. Slaap zacht mijn kattekop
Nee zeker niet,
ik krijg wel vaker van die smsjes. Nu niet meer maar rond december kreeg ik er heel veel, mega irritant.. Ook iets van een of andere quiz ofzo en ook dat van de UK Mobile Lottery...
Als ik binnen zou krijgen wat mij in krom Nederlands is beloofd door heren en dames uit Afrika en het verre Oosten die beweren advokaat te zijn of executeur testamentair, was ik miljardair.
Je ziet er echt geen cent van, hooguit risico op veel spam.
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Waarom krijg IK dat nooit
Kennelijk ben ik niet in de weg gelegd als miljonaire en ik heb ook geen suikerooms/tantes in Afrika.
Het is gewoon niet eerlijk
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
Antonetta schreef:Ik word regelmatig via de mail gefeliciteerd met een gewonnen prijs, ik reageer er nooit op.
Denk je dan niet aan al die miljoenen die je mis hebt gelopen. Zou ik niet mee kunnen leven.
Jij bent al minstens 2 x multimiljonair via buitenlandse erfenissen, dus jij kunt die mails/sms-en gemakkelijk negeren
Ptje schreef:Waarom krijg IK dat nooit
Kennelijk ben ik niet in de weg gelegd als miljonaire en ik heb ook geen suikerooms/tantes in Afrika.
Het is gewoon niet eerlijk
Ik heb een echte suikertante in Frankrijk, die was al niet arm en toen won ze de Franse staatsloterij. Helaas heb ik mijn frans verwaarloosd en hoef ik niet op een erfenis te rekenen
kipo schreef:
Ik heb een echte suikertante in Frankrijk, die was al niet arm en toen won ze de Franse staatsloterij. Helaas heb ik mijn frans verwaarloosd en hoef ik niet op een erfenis te rekenen
Súffieeeeeh, zoiets moet je toch warm houden
Cursusje Frans volgen via LOI misschien
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite