Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Prachtig! Wat maak jij toch mooie foto's!
Wij hebben ook een uil zitten, in de tuin. Ik heb hem nog nooit gezien maar ik hoor hem roepen Als ik de hond loop in het donker voel ik hem soms overvliegen. Heel stilletjes en toch weet je dat ie er is, heel bizar.
Ze hebben hier in de buurt ook wel eens gezeten. Dan hoor je ze s avonds inderdaad ook. Een uil vliegt ook inderdaad zonder geluid. Die hoor je dus niet overvliegen. De ransuiltjes zijn heel moeilijk te spotten. Je moet weten waar ze zitten en zelfs dan zie je soms niet terwijl ze er wel zijn.
Vorig jaar zaten ze aan de andere kant, en ik wist dat ze nu ook weer in die buurt zaten maar niet welke boom. Ik was er al twee keer eerder geweest maar had ze niet gevonden. Nu wel
tycha schreef:Ze hebben hier in de buurt ook wel eens gezeten. Dan hoor je ze s avonds inderdaad ook. Een uil vliegt ook inderdaad zonder geluid. Die hoor je dus niet overvliegen. De ransuiltjes zijn heel moeilijk te spotten. Je moet weten waar ze zitten en zelfs dan zie je soms niet terwijl ze er wel zijn.
Vorig jaar zaten ze aan de andere kant, en ik wist dat ze nu ook weer in die buurt zaten maar niet welke boom. Ik was er al twee keer eerder geweest maar had ze niet gevonden. Nu wel
Zo bizar, je hoort ze inderdaad niet vliegen en toch, je voelt het. Zo'n schaduw die over je heen glijdt.
tycha schreef:Ze hebben hier in de buurt ook wel eens gezeten. Dan hoor je ze s avonds inderdaad ook. Een uil vliegt ook inderdaad zonder geluid. Die hoor je dus niet overvliegen. De ransuiltjes zijn heel moeilijk te spotten. Je moet weten waar ze zitten en zelfs dan zie je soms niet terwijl ze er wel zijn.
Goed opletten waar de uilenballen liggen. Daar zitten ze.
Wij hadden hier een paar jaar geleden een hele groep zitten en s avonds als ze wakker werden zaten ze hier vlak voor het raam op een boompje naar binnen te gluren
Zo leuk en vloog er een mee als ik buster uit liet
Goed opletten waar de uilenballen liggen. Daar zitten ze.
Wij hadden hier een paar jaar geleden een hele groep zitten en s avonds als ze wakker werden zaten ze hier vlak voor het raam op een boompje naar binnen te gluren
Zo leuk en vloog er een mee als ik buster uit liet
Prachtige foto's
Dat had ik ook gehoord, van die uilenballen, maar ook die kon ik niet ontdekken
Vorig jaar zaten er drie, vrijdag zag ik er twee, en vandaag 1, maar het kan best zijn dat er dan meer zitten. Maar ze zijn erg moeilijk te spotten.
billy schreef:Prachtige foto's
Paar jaar geleden zat hier ook een Ransuil, was er al heel vaak vlak langsgelopen, ze hebben echt de perfecte camouflage
Ik kom al jaren in dat bos, en wist dat ze er waren. Maar wist niet waar. Er al tig keer dus langsgelopen zonder wat te zien. Totdat op een keer ineens mijn ook erop viel. Maar we hebben ook wel eens staan kijken dat we ze niet konden ontdekken terwijl ze er wel zaten. Dus inderdaad de perfecte camouflage.