Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
bijtend boxersduo op de hei bij Hilversum/Loosdrecht
Moderator: moderatorteam
-
wimpardon
bijtend boxersduo op de hei bij Hilversum/Loosdrecht
"""""Beste mensen,
Ik zal proberen niet al te veel tekst te gebruiken. Op woensdag, 12 februari j.l. raakte ik als getuige betrokken bij een bijtincident op de Hilversumse heide. Als u onderstaande link gebruikt of "Bijtend boxersduo" op Google intikt krijgt u het verhaal in beeld.
Het bericht is breed uitgezet rond Hilversum en het leeft voort op Facebook. Als de eigenaar/begeleider van de boxers in of in de buurt van Hilversum woont (mogelijk Loosdreht) moet hij inmiddels op de hoogte zijn van de zoekactie. Kennelijk is hij niet te goeder trouw, want dan had hij zich inmiddels wel bekend gemaakt. Ook anderen moeten de man met zijn boxers kennen (het lijkt mij een vrij uniek duo boxers) maar willen of durven dit wellicht niet kenbaar te maken.
Het gaat ons niet erom de betrokkene te straffen, maar het gaat ons erom dat we graag een gesprekje met de man willen hebben, al was het alleen maar voor de gemoedsrust van de opa en zijn kleinzoontje. De opa is de afgelopen week dagelijks 's morgens en 's middags in die omgeving op de hei naar de man en de twee boxers gaan zoeken.
Wie kan mij verder helpen. Dank Wim Pardon ( wimpardon@12move.nl)
www.dichtbij.nl/.../bijtend-boxersduo-o ... eboeg.aspx
Ik zal proberen niet al te veel tekst te gebruiken. Op woensdag, 12 februari j.l. raakte ik als getuige betrokken bij een bijtincident op de Hilversumse heide. Als u onderstaande link gebruikt of "Bijtend boxersduo" op Google intikt krijgt u het verhaal in beeld.
Het bericht is breed uitgezet rond Hilversum en het leeft voort op Facebook. Als de eigenaar/begeleider van de boxers in of in de buurt van Hilversum woont (mogelijk Loosdreht) moet hij inmiddels op de hoogte zijn van de zoekactie. Kennelijk is hij niet te goeder trouw, want dan had hij zich inmiddels wel bekend gemaakt. Ook anderen moeten de man met zijn boxers kennen (het lijkt mij een vrij uniek duo boxers) maar willen of durven dit wellicht niet kenbaar te maken.
Het gaat ons niet erom de betrokkene te straffen, maar het gaat ons erom dat we graag een gesprekje met de man willen hebben, al was het alleen maar voor de gemoedsrust van de opa en zijn kleinzoontje. De opa is de afgelopen week dagelijks 's morgens en 's middags in die omgeving op de hei naar de man en de twee boxers gaan zoeken.
Wie kan mij verder helpen. Dank Wim Pardon ( wimpardon@12move.nl)
www.dichtbij.nl/.../bijtend-boxersduo-o ... eboeg.aspx
-
Wimpel
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Dalmatier 7 jaar oud.
- Aantal honden: 1
Re: bijtend boxersduo op de hei bij Hilversum/Loosdrecht
http://www.dichtbij.nl/t-gooi/regionaal ... eboeg.aspxTara schreef:Je link werkt niet, en ik vraag me af of dit wel op dit forum thuishoort.
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
Waarom niet? Ik zou ook op een hondenforum zoeken als me zoiets was overkomen..Tara schreef:Je link werkt niet, en ik vraag me af of dit wel op dit forum thuishoort.
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
Ik ook.Gollum schreef:Waarom niet? Ik zou ook op een hondenforum zoeken als me zoiets was overkomen..Tara schreef:Je link werkt niet, en ik vraag me af of dit wel op dit forum thuishoort.
Zoals ik ook op het HF zou zoeken als ik zou willen weten of procentueel meer mensen vouwen of proppen, kwa wc-papier
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
-
Wimpel
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Dalmatier 7 jaar oud.
Ik denk dat Tara bedoeld dat het niet in deze sectie hoort. Moderators kunnen het altijd verplaatsen.Gollum schreef:Waarom niet? Ik zou ook op een hondenforum zoeken als me zoiets was overkomen..Tara schreef:Je link werkt niet, en ik vraag me af of dit wel op dit forum thuishoort.
Dit is het verhaal van iemand die serieus wat aan een misstand wilt doen, en veel verhalen zijn zo uniek dat moeilijk te bepalen is tot welke categorie het hoort.
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
Of hoe je van een kat een tas maaktJaap* schreef:Ik ook.Gollum schreef:Waarom niet? Ik zou ook op een hondenforum zoeken als me zoiets was overkomen..Tara schreef:Je link werkt niet, en ik vraag me af of dit wel op dit forum thuishoort.
Zoals ik ook op het HF zou zoeken als ik zou willen weten of procentueel meer mensen vouwen of proppen, kwa wc-papier
-
beatje
Wat een rare reactie's op een normale vraag ,of iemand die honden soms kent.Het lijkt me voor de Opa en kleinkind een afschuwlijke gebeurtenis.Ook voor de honde-eigenaar zelf,je schrikt je toch de tandjes als je hond dat ineens doet.
Ik hoop het in ieder geval nooit mee te maken,ook ik denk dat mijn honden dit niet zullen doen.maar zeg nooit ,nooit hè.
Ik hoop het in ieder geval nooit mee te maken,ook ik denk dat mijn honden dit niet zullen doen.maar zeg nooit ,nooit hè.
- rose
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
- Aantal honden: 2
Jaap* schreef:Ik ook.Gollum schreef:Waarom niet? Ik zou ook op een hondenforum zoeken als me zoiets was overkomen..Tara schreef:Je link werkt niet, en ik vraag me af of dit wel op dit forum thuishoort.
Maar zonder gekheid, ik hoop wel dat deze eigenaar van de boxers gevonden gaat worden, dat zijn geen geintjes op deze manier
Succes ts
- Marco88
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): nova scotia duck tolling retriever
Boxers die kinderen aanvallen in een wandelgebied?
enkeltje DA
enkeltje DA
- mim
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Aussie en een Teckel
Ik vind het ook een normale vraag
Maar goed, ik loop er nogal eens en buiten mij nog vele anderen, maar ik heb het duo nog nooit gezien of
ze zijn me niet opgevallen. Er lopen nl zat mensen altijd.
Maar goed, ik loop er nogal eens en buiten mij nog vele anderen, maar ik heb het duo nog nooit gezien of
ze zijn me niet opgevallen. Er lopen nl zat mensen altijd.
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Jeetje zeg weer eens een gevalletje doen ze nooit ik hoop dat ze gevonden woorden en zeker heb je veel kans via een hondenforum
- dagmar88
- Zeer actief
Nou ja, ik snap het wel. Je weet niet wat mensen doen als het uiteindelijk tot een confrontatie komt.
En het is niet zelden geweest dat zo'n internet verhaal achteraf toch niet blijkt te kloppen of niet volledig is.
Denk dat een waarschuwing zeker op zijn plaats is, maar informatie over het adres van de baas en honden bij de politie hoort.
En het is niet zelden geweest dat zo'n internet verhaal achteraf toch niet blijkt te kloppen of niet volledig is.
Denk dat een waarschuwing zeker op zijn plaats is, maar informatie over het adres van de baas en honden bij de politie hoort.
-
Sita
- Zeer actief
Loop er vrijwel dagelijks, maar nog nooit gezien daar. Lopen daar zoveel mensen.
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Tja, ik hou hier dus niet van. Stel ik had twee boxers en loop daar morgen heel naief? Ben ik dan ineens een klootzak die honden heeft die kindjes en opa's bijten? Pas dus op met dit soort internetacties. Laat dit maar aan de politie over ipv aan emotionele burgers.
- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
- Aantal honden: 4
Inderdaad! Je zal daar nu maar lopen als nietsvermoedende boxer eigenaar of eigenaar van ieder ander soortgelijk ras want ik denk niet dat iedereen een boxer kan onderscheiden van een ambull bijv,laeken schreef:Tja, ik hou hier dus niet van. Stel ik had twee boxers en loop daar morgen heel naief? Ben ik dan ineens een klootzak die honden heeft die kindjes en opa's bijten? Pas dus op met dit soort internetacties. Laat dit maar aan de politie over ipv aan emotionele burgers.
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Precies.Tara schreef:Nou ja, dat dus.dagmar88 schreef:Nou ja, ik snap het wel. Je weet niet wat mensen doen als het uiteindelijk tot een confrontatie komt.
Ik begrijp wel wat de intentie is, maar toch vind ik dat dit soort dingen bij de politie thuishoort.
Zoals ik het begrijp is TS zelf 'alleen maar' getuige geweest, dus ik vind het een beetje robinhooderij in het klein.
Niks mis mee overigens, maar ook wel iets om een beetje voorzichtig mee te zijn.
Het zal niet de eerste keer zijn dat er een heksenjacht ontstaat tenslotte.
En TS is geen getuige geweest van het bijten want kwam daar kennelijk pas later aan toen de honden al aangelijnd waren en 50 meter verderop stonden met hun baas.
-
laeken
- Zeer actief
En waren het wel boxers? Ze hadden bijzonder lange poten. Ik ben in elk geval blij dat ik niet twee soortgelijke honden heb en daar wandel. Komt er iemand mij vasthouden in een soort burgerarrest om niks.
- Tineke
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Precieslaeken schreef:Tja, ik hou hier dus niet van. Stel ik had twee boxers en loop daar morgen heel naief? Ben ik dan ineens een klootzak die honden heeft die kindjes en opa's bijten? Pas dus op met dit soort internetacties. Laat dit maar aan de politie over ipv aan emotionele burgers.

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
-
laeken
- Zeer actief
Ik zou er na een oproep op Facebook in elk geval even niet met Abra en Rio gaan wandelen. Met wat pech ziet iemand er boxers met lange poten in en voor je het weet gaat het daarna helemaal mis. Moet er zelf niet aan denken en ik vermoed zomaar dat er een aantal mensen flink op zoek is naar de langpotige boxers.Tineke schreef:Precieslaeken schreef:Tja, ik hou hier dus niet van. Stel ik had twee boxers en loop daar morgen heel naief? Ben ik dan ineens een klootzak die honden heeft die kindjes en opa's bijten? Pas dus op met dit soort internetacties. Laat dit maar aan de politie over ipv aan emotionele burgers.
-
Sita
- Zeer actief
Volgens mij leeft het niet zo hier op de hei. Heb er nog niemand over gehoord in ieder geval. Lopen te veel mensen met honden om dat bewust op te slaan. Tenminste bij mij dan.
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

- Asterix
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Spaanse kleine mix en een Poolse ex-zwerver
Iddlaeken schreef:Ik zou er na een oproep op Facebook in elk geval even niet met Abra en Rio gaan wandelen. Met wat pech ziet iemand er boxers met lange poten in en voor je het weet gaat het daarna helemaal mis. Moet er zelf niet aan denken en ik vermoed zomaar dat er een aantal mensen flink op zoek is naar de langpotige boxers.Tineke schreef:Precieslaeken schreef:Tja, ik hou hier dus niet van. Stel ik had twee boxers en loop daar morgen heel naief? Ben ik dan ineens een klootzak die honden heeft die kindjes en opa's bijten? Pas dus op met dit soort internetacties. Laat dit maar aan de politie over ipv aan emotionele burgers.