Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Leuke kruisingen

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

lieke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
Aantal honden: 2
Contacteer:

Leuke kruisingen

Ongelezen bericht door lieke »

Vanmorgen bij het uitlaten kwam ik twee enige kruisingen tegen: een 9 maanden oude bordercollie x labradorreu en een 2 jaar oude new foundlander x labrador.
Qua karakter allebei hartstikke leuke honden. De border/lab was trouwens ook heel erg mooi: een zwart/blue merle kleur met tanaftekening die eigenlijk heel erg leek op een een korthaarcollie. Lekker wild (uiteraard :mrgreen: ) maar op een leuke manier. Gehoorzaam, sociaal, hondvriendelijk en ontzettend actief.
De teef was trouwens qua uiterlijk niet mooi (een hele grote en vierkante zwarte hond met een korte maar heel zachte vacht) maar ook heel vriendelijk, actief en hondsociaal.

Kortom, ik vond het twee buitengewoon geslaagde kruisingen. :ok:
Afbeelding
-Saskia-
Zeer actief
Aantal honden: 0

Re: Leuke kruisingen

Ongelezen bericht door -Saskia- »

Hier ook een border x lab en dat is echt zó'n leuke hond. Minder gevoelig en pittiger dan de border, niet het lompe of de vraatzucht van de lab en een ontzettende levensgenieter met een gezonde dosis humor.
Hier in de buurt loopt een whippet x Jack Russell en dat is ook een leuk ding, erg mooi.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”