Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Het eerste dat ik deed toen ik uit het asiel thuiskwam was op zoek gaan naar eten.
Nou, dat was gauw gevonden .
Gisteren heb ik eindeloos met dit speeltje gespeeld. Mijn personeel heeft dat speciaal voor mij gekocht
Vandaag spelen Bibi en ik al samen en we zijn ook al ondeugend geweest want we hebben een grote plant omgekieperd toen we elkaar achterna zaten
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Groetjes Fabiola, Lente & Famke
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017 Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
Bedankt allemaal!
Ze is inderdaad erg mooi en ontzettend aanhankelijk. Dat laatste ben ik helemaal niet gewend dus dat vind ik fijn. Het enige is dat ze bij voorkeur op mijn toetsenbord ligt
Ik doe daarom als ik mijn laptop niet gebruik de klep dicht maar gisteren was ik dat een keer vergeten met als gevolg dat de boel van slag was. Taakbalk was weg, ik had alleen nog maar kleine lettertjes en nog een paar van die gezellige dingen
Nu liggen ze samen in de zon op het balkon
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Bedankt
Ik heb nieuwe foto's en die staan, volgens mij, in dropbox maar ik weet niet hoe ik verder moet
Ze is in ieder geval in elk opzicht geweldig en samen met Bibi gaat het top