Dit verband had meer naar voor gemoeten omdat zijn oor nu naar achter gedrukt wordt.
Wat heb ik toch een heerlijke hond aan hem
Moderator: moderatorteam

Lizanne schreef:Ah Beau, wat braaf! Supergoed gedaanWas er toevallig ook een leuke jongen die je nog weleens wilt laten zien hoe leuk jij en je vrouwtje samen wandelen?
Ja, die was er wel maaaaar ik heb altijd gezworen dat Beau voorgaat op alles omdat hij dat verdient en dat is dus ook zoLizanne schreef:Ah Beau, wat braaf! Supergoed gedaanWas er toevallig ook een leuke jongen die je nog weleens wilt laten zien hoe leuk jij en je vrouwtje samen wandelen?
Ja, echt leuk! Tevens ook een supergoede oefening voor Beautje, geduld hebben met vreemde mensen aan je lijf. En dat had 'ieNeeltje schreef:OH dat is leuk. Dat heb ik destijds ook moeten doen tijdens de EHBO opleiding. Wij hadden daarvoor hele brave labjes van de blindegeleidehond opleiding.

Ik heb hem de eerste keer niet eens geaaid.Hilde schreef:maar ik sta er nog dagelijks van te kijken hoe een hond kan veranderen en groeien! Hij moest echt niks hebben van vreemden vroegâh..