Ineens had ik weer zin om te komen kijken, dus hier ben ik weer.
Alles lezen wat er de afgelopen maanden is geplaatst gaat me niet lukken, maar het is wel mijn bedoeling om weer actief mee te gaan doen.
Hier gaat alles goed met de hondjes. Moos wordt 1 April alweer 13 jaar, de heerlijke oude man.
Hij is zoooo lief geworden, een echte knuffelhond die geniet van het leven en nog altijd graag in het park loopt. Hij is af en toe 'stout' als ik bijvoorbeeld een zakje snoep vergeet op te ruimen, dan vind ik meestal alleen nog maar een leeg zakje terug.
Julia is een wonderhondje, want ze heeft al een paar keer tegen de dood aan gehangen wegens haar vreselijke skelet waarmee het dan ineens fout ging (heel veel pijn) maar ze krabbelt telkens binnen een week of 2 weer terug en nu gaat het weer zo goed dat ze gewoon naast de fiets loopt enzo. Dus ik ben enorm gelukkkig
Anders heeft zich ontwikkeld tot een tophondje, supersociaal, heel knuffelig en lief voor alles en iedereen.
Ze kan zelfs prima met onze ratjes omgaan. Iedereen is gek op haar. Helaas heeft bijna geen tand meer in haar bek, omdat ze érg gevoelig is voor tandsteen en het overgrote deel van haar gebit zat los en was aan het ontsteken.
Met Blits gaat het beter dan ik had durven hopen, dat hondje heeft een enorme ontwikkeling doorgemaakt!
Hij plast en poept nooit meer binnen, en is dikke maatjes met Julia, als ik met ze buiten loop, is hij vrijwel altijd waar Julia is
Moos probeert hij af en toe te vertellen wat wel en niet mag volgens hem, daar wordt nog aan gewerkt, want ik heb geen zin in een politieagentje in huis, daar ben ik zelf voor
Al met al ben ik zielsgelukkig met mijn lieve hondjes, en ik had nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar ik ben helemaal om naar de herplaatsers.
Veel makkelijker dan een pup!!
Toch zal de eerstvolgende weer een pup worden, omdat mijn man dat leuk vindt, en we moeten het nou eenmaal samen doen.
We hebben de afgelopen jaren heel wat rassen de revue laten passeren, maar inmiddels hebben we besloten dat we het liefst gewoon een leuke kruising hebben.
Mocht er toevallig een nest kruising DH x Lab aangeboden worden op het moment dat we op zoek zijn, dan wordt dat waarschijnlijk onze keuze.
Als je vragen hebt aan me (het is lang geleden natuurlijk dat ik er was) kom dan maar op