Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Starline fietskar/wagen
Moderator: moderatorteam
-
Cassandra
- Actief
- Mijn ras(sen): Flatcoated Retriever
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Starline fietskar/wagen
Wij willen voor de pup een fietskar c.q. wandelwagen aanschaffen. Dan kunnen we gewoon lekker wandelen zonder dat de pup veel hoeft te lopen.
Nou vind ik de originele doggyride belachelijk duur, en kwam ik per toeval op de starline fietskar. Zou om de Giant gaan met fietskoppelstuk en joggerframe.
Ik vind alleen nergens ervaringen, heeft iemand ervaring met deze fietskar?
Nou vind ik de originele doggyride belachelijk duur, en kwam ik per toeval op de starline fietskar. Zou om de Giant gaan met fietskoppelstuk en joggerframe.
Ik vind alleen nergens ervaringen, heeft iemand ervaring met deze fietskar?
- Hilly45
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schapendoes
Re: Starline fietskar/wagen
Nee, wel met de doggyride, de Novell en die is zalig gewoon. Echt het geld wel waard.

-
Sita
- Zeer actief
Hier ook een tevreden doggyride gebruiker. Zowel voor volwassen honden gebruikt achter de fiets en als wandelwagen voor de pup. Ik heb de mijne via marktplaats gekocht. Staan er vaak wel een aantal op. De starline ken ik niet.
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

-
Cassandra
- Actief
- Contacteer:
Dat zou wel handig zijn Kells, zeker omdat we in de toekomst toch een kinderbuggy nodig hebben 
Maar hij is ook voor op de fiets. We overwegen om in de zomer naar duitsland te gaan en zeker dan is t handig achter de fiets.
Doggyrides kom ik tegen voor zo'n 80-100 euro. Een nieuwe stollerset kost ook 80,-
In het ongunstigste geval ben ik 180,- kwijt.
http://www.witjesverzendhuis.com/honden ... gger-giant deze is niet veel duurder en nieuw. Kwam met starline wel op goede ervaringen met de stoffen benches tegen. Maar ik heb nog tot medio april om tegen een goede mp aanbieding te lopen
Maar hij is ook voor op de fiets. We overwegen om in de zomer naar duitsland te gaan en zeker dan is t handig achter de fiets.
Doggyrides kom ik tegen voor zo'n 80-100 euro. Een nieuwe stollerset kost ook 80,-
In het ongunstigste geval ben ik 180,- kwijt.
http://www.witjesverzendhuis.com/honden ... gger-giant deze is niet veel duurder en nieuw. Kwam met starline wel op goede ervaringen met de stoffen benches tegen. Maar ik heb nog tot medio april om tegen een goede mp aanbieding te lopen
-
Corneliana
- Zeer actief
eerlijk? je kan beter een tweedehandse duurdere kopen.
dit soort types zie je ook in kinderfietskarren en het is ff leuk maar het roest weg als je ernaar kijkt.
soms is goedkoop echt duurkoop.
dit soort types zie je ook in kinderfietskarren en het is ff leuk maar het roest weg als je ernaar kijkt.
soms is goedkoop echt duurkoop.
-
Cassandra
- Actief
- Contacteer:
En toen vond ik gelijk een doggyride novel inclusief stroller, exclusief fietsstang via marktplaats, voor een hele mooie prijs, en die fietsstang kopen is de moeite niet. Dus gelijk even een mailtje gestuurd, op hoop van zege!
En ik heb nog ruim 2 maanden om elke dag mp af te struinen
- ellen en de birmanen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 tollers
- Aantal honden: 4
ik heb de starline gehad met de jogger-uitrusting. maar ik vond hem niet lekker rijden. het voorwiel draait niet mee. ik heb nu een doggyride en daar draait het voorwiel wel van mee en dat loopt wat lekkerder. ik heb hem nooit achter de fiets gehad.
ellen
ellen
- Hippo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
- Aantal honden: 2
Mijn ouders hebben ook een doggyride die wij hebben gebruikt toen Hippo nog pup was. Konden we lange wandelingen maken met onze andere hond zonder dat Hippo ver moest lopen. De doggyride hebben zij op Marktplaats gekocht, de medium versie voor € 80,- inclusief fietsstang. Hij was echt nauwelijks gebruikt. Ze hebben er alleen nog zo'n regenzeiltje nieuw bijgekocht. Over de doggyride was ik in elk geval heel tevreden, stabiel achter de fiets en ik liep het hier ook over hobbelige paadjes mee in de duinen.
Ik zou gaan voor een goede 2e hands ipv een nieuwe van mindere kwaliteit
Ik zou gaan voor een goede 2e hands ipv een nieuwe van mindere kwaliteit
-
Laura84
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse Herder Langhaar
- Contacteer:
hier voor 80 euro een 2e hands doggyride aangeschaft. Heeft perfect zijn dienst gedaan het eerste jaar toen Laicka nog niet aan de fiets mocht lopen. Nu ligt ie buiten met roest maar werkt nog goed genoeg voor de zomer kleine stukken naar mijn ouders te fietsen
Groetjes Laura, en de streepjes bende, Fix en Laicka

- mireille
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): galgo, greyhound, podenco, australian shepherd, dwergpoedel
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Ik zit straks met hetzelfde probleem, 5 honden en een pup die natuurlijk niet de volle wandeling van de honden mee kan.
Ik heb ook naar de doggyride zitten kijken, maar ik wil graag iets wat opvouwbaar in de auto mee kan.
Wat is jullie ervaring met hondenbuggies?
Ik heb ook naar de doggyride zitten kijken, maar ik wil graag iets wat opvouwbaar in de auto mee kan.
- Hippo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
Zie mijn reactie hierbovenmireille schreef:Ik zit straks met hetzelfde probleem, 5 honden en een pup die natuurlijk niet de volle wandeling van de honden mee kan.
-
Cassandra
- Actief
- Contacteer:
Blij! Hij is er nog!Cassandra schreef:En toen vond ik gelijk een doggyride novel inclusief stroller, exclusief fietsstang via marktplaats, voor een hele mooie prijs, en die fietsstang kopen is de moeite niet. Dus gelijk even een mailtje gestuurd, op hoop van zege!
-
Cassandra
- Actief
- Contacteer:
Oh niet dus. Meneer was akkoord gegaan met mijn bod, ik zou vanavond bellen wanneer we m kwamen halen als mijn vriend thuis was, krijg ik net een mail dat hij een hoger bod heeft gehad dus dat hij daar mee in zee gaat.
Tsja..
Ben al op zoek naar een ander en vermoedelijk ook een gevonden
Tsja..
Ben al op zoek naar een ander en vermoedelijk ook een gevonden
-
Cassandra
- Actief
- Contacteer:
Ja is via mailverkeer gegaan. Maar heel eerlijk wil ik op deze manier ook geen zaken doen.
Inmiddels tot akkoord gekomen voor een doggyride deluxe, inclusief stroller, fietsstang, parkeerstandaard, rem, alles erop en eraan eigenlijk. Wel iets duurder maar redelijk dichtbij, en in betere staat qua uiterlijk. Kost me nu €140,- dus nog goedkoper dan de starline
Inmiddels tot akkoord gekomen voor een doggyride deluxe, inclusief stroller, fietsstang, parkeerstandaard, rem, alles erop en eraan eigenlijk. Wel iets duurder maar redelijk dichtbij, en in betere staat qua uiterlijk. Kost me nu €140,- dus nog goedkoper dan de starline
-
Cassandra
- Actief
- Contacteer:
Wij hebben zojuist de doggyride deluxe gekocht, ik vind m op internet ook als de original oude versie.
Nu al super blij mee, alleen nog maar wachten tot de inhoud is geboren
Nu al super blij mee, alleen nog maar wachten tot de inhoud is geboren
-
Sita
- Zeer actief
Voor je het weet is het zo ver! Veel plezier met je doggyride. Ga je geen spijt van krijgen.
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan