Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Verzekering pup
Moderator: moderatorteam
-
dw1986
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Kruising kooiker met beagle
- Aantal honden: 1
Verzekering pup
Hallo,
We hebben sinds een goede week een pup, kruising beagle/kooiker.
We stoeien nog even met de verzekering. Graag willen in elk geval de basis verzekeren, maar twijfelen nog over fysio, kankerbehandeling en tandzorg. Het risico is lastig in te schatten; laat staan de mogelijke kosten.
Wat hebben jullie op dit vlak geregeld, en met welke redenen?
Bedankt vast voor wat suggesties!
We hebben sinds een goede week een pup, kruising beagle/kooiker.
We stoeien nog even met de verzekering. Graag willen in elk geval de basis verzekeren, maar twijfelen nog over fysio, kankerbehandeling en tandzorg. Het risico is lastig in te schatten; laat staan de mogelijke kosten.
Wat hebben jullie op dit vlak geregeld, en met welke redenen?
Bedankt vast voor wat suggesties!
- Sanchis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herder / Border collie
- Aantal honden: 3
Re: Verzekering pup
Helemaal niets geregeld voor de honden en de paarden niet. Scott brak een keer een poot, heeft veel geld gekost. Maar ik denk dat ik met een verzekering duurder uit zou zijn geweest al die jaren.
Verzekeraars verdienen geld, dus 'gemiddeld' genomen betaal je teveel. Maar als je het geld niet kunt opbrengen om een behandeling te betalen als je flinke pech met je hond hebt, dan is het wel een goed idee om te verzekeren.
Verzekeraars verdienen geld, dus 'gemiddeld' genomen betaal je teveel. Maar als je het geld niet kunt opbrengen om een behandeling te betalen als je flinke pech met je hond hebt, dan is het wel een goed idee om te verzekeren.
Ashley (Border Collie), Scott (Border Collie x Schotse Herder) en Jessie (x Heidewachtel)
- yodi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): rottweiler
Als je elke maand het geld van de verzekering aan de kant legt kom je een heel eind heen.

-
Wolfsblut
- Zeer actief
Zo denk ik er ook over.Sanchis schreef:Helemaal niets geregeld voor de honden en de paarden niet. Scott brak een keer een poot, heeft veel geld gekost. Maar ik denk dat ik met een verzekering duurder uit zou zijn geweest al die jaren.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
-
Neeltje
Ben bang toch van niet. Ligt er dan natuurlijk wel aan wat voor hond je hebt en wat je wilt verzekeren, maar voor Lotje betaal ik €11 per maand. Dat schiet met sparen niet echt op als er echt iets aan de knikker is. Vorige hondje: gebroken pootje €1600,--, op haar laatste dag, epileptische aanval waar ze niet meer is uitgekomen. Totale kosten + euthanisatie € 600. Ze is 19 maanden geworden, totale kosten € 2400, verzekering heeft me €190 gekost, en i.v.m. 2x declareren, heb ik nog € 90 moeten betalen. Ik was dus gigantisch tekort gekomen met de € 190.yodi schreef:Als je elke maand het geld van de verzekering aan de kant legt kom je een heel eind heen.
En dat zijn de dingen waarvoor je verzekert. Kun je deze bedragen zo ophoesten, prima, maar dat geroep om maar gewoon de premie te sparen en dan kom je er wel, slaat echt helemaal nergens op. Je verzekert niet voor de oorontsteking of wat voor kleine ingreep, maar voor als het echt verkeerd gaat.
- Pemba
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
- Aantal honden: 2
- Asterix
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Spaanse kleine mix en een Poolse ex-zwerver
Beiden Petplan, Ella Basis (8 kilo) (meeste gaat toch naar gewicht en verwacht met Maatje toch meer, onderbuikgevoel) en Maatje Plus. (34 kilo) 20 en 40 euro p/m.
Proteq komt er hier nooit meer in
Er zijn hier al zoveel onderwerpen over, gebruik de zoekfunktie even
Proteq komt er hier nooit meer in
Er zijn hier al zoveel onderwerpen over, gebruik de zoekfunktie even
- Asterix
- Zeer actief
Yup, zo heb ik vorig jaar incl. eigen bijdrage van 350,00 aan basisverzekering onverwachts € 10.648,62 besteed.Neeltje schreef:En dat zijn de dingen waarvoor je verzekert. Kun je deze bedragen zo ophoesten, prima, maar dat geroep om maar gewoon de premie te sparen en dan kom je er wel, slaat echt helemaal nergens op. Je verzekert niet voor de oorontsteking of wat voor kleine ingreep, maar voor als het echt verkeerd gaat.
- Sanchis
- Zeer actief
De vraag is ook hoever je zelf wilt gaan met je hond.
Ik ben niet echt het type wat met kunstheupen of chemokuren aan de gang wil, ongeacht of ik ben verzekerd of niet.
Ik ben niet echt het type wat met kunstheupen of chemokuren aan de gang wil, ongeacht of ik ben verzekerd of niet.
Ashley (Border Collie), Scott (Border Collie x Schotse Herder) en Jessie (x Heidewachtel)
- Asterix
- Zeer actief
Mee eens hoor maar reken maar dat een acute BO bij teef je in het weekend klauwen met geld kost, een gebroken poot enz. Ieder voor zich hoor, als je het geld hebt, zou ik wrs ook niet verzekeren. Hond dusSanchis schreef:De vraag is ook hoever je zelf wilt gaan met je hond.
-
Wolfsblut
- Zeer actief
Zelf ga ik ook niet naar het extreme met allerlei kunstgrepen en hulpmiddelen om mijn hond koste wat kost in leven te houden.
Hoewel er bij mij in de wijk een mevrouw woont die haar poedel van kunstheupen heeft laten voorzien. De kosten bedroegen € 1.500,-. Vanwege het prijsverschil heeft ze dit wel in Belgie laten doen.
Afhankelijk van de leeftijd en de overige gezondheid van de hond zou dit voor mij persoonlijk nog wel door de beugel kunnen.
Hoewel er bij mij in de wijk een mevrouw woont die haar poedel van kunstheupen heeft laten voorzien. De kosten bedroegen € 1.500,-. Vanwege het prijsverschil heeft ze dit wel in Belgie laten doen.
Afhankelijk van de leeftijd en de overige gezondheid van de hond zou dit voor mij persoonlijk nog wel door de beugel kunnen.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
- Sanchis
- Zeer actief
Maar hoe kom je aan 10.000 euro aan ziektekosten als ik vragen mag?Asterix schreef:Mee eens hoor maar reken maar dat een acute BO bij teef je in het weekend klauwen met geld kost, een gebroken poot enz. Ieder voor zich hoor, als je het geld hebt, zou ik wrs ook niet verzekeren. Hond dusSanchis schreef:De vraag is ook hoever je zelf wilt gaan met je hond.
Mijn hond heeft ook zn poot gebroken gehad maar voor die gedrag kan hij er 10 breken
- Asterix
- Zeer actief
Nou, zo dus:Sanchis schreef:Maar hoe kom je aan 10.000 euro aan ziektekosten als ik vragen mag?Asterix schreef:Mee eens hoor maar reken maar dat een acute BO bij teef je in het weekend klauwen met geld kost, een gebroken poot enz. Ieder voor zich hoor, als je het geld hebt, zou ik wrs ook niet verzekeren. Hond dusSanchis schreef:De vraag is ook hoever je zelf wilt gaan met je hond.
Mijn hond heeft ook zn poot gebroken gehad maar voor die gedrag kan hij er 10 breken
€ 10.998,62 € 0,00 € 350,00 (eigen risico) € 10.648,62
Apotheek € 1.050,70 € 0,00 € 350,00 € 700,70
Diversen € 400,53 € 0,00 € 0,00 € 400,53 (3x per week inzwachtelen been door een verpleegkundige thuis, meen 3 a 4 weken)
Huisarts € 191,99 € 0,00 € 0,00 € 191,99
Hulpmiddelenzorg € 66,33 € 0,00 € 0,00 € 66,33 (steunkousen, gelukkig niet meer nodig)
Mondzorg € 443,31 € 0,00 € 0,00 € 443,31
Ziekenhuis € 8.845,76 € 0,00 € 0,00 € 8.845,76
Bedoel maar. Het is en blijft een keuze wbt hondenverzekering en er zitten aan iedere hondenverzekering haken en ogen. Dat blijf je nu eenmaal houden
Edit: 2012:
€ 1.219,85 € 0,00 € 220,00 (eigen risico) € 999,85
Apotheek € 909,55 € 0,00 € 220,00 € 689,55
Huisarts € 21,95 € 0,00 € 0,00 € 21,95
Mondzorg € 20,00 € 0,00 € 0,00 € 20,00
Ziekenhuis € 268,35 € 0,00 € 0,00 € 268,35
2011:
€ 1.136,93 € 0,00 € 170,00( eigen risico) € 966,93
- Sanchis
- Zeer actief
Nou, ik hoef geen specificatie van je rekening! Maar ik bedoel: wat mankeerde je hond dat hij nu 10.000 euro ziektekosten op zn geweten heeft?
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Maar dit gaat toch niet over je honden? Ik heb Kiki bij het Kruidvat verzekerd en tot vorig jaar zat er ook de module sterilisatie bij. Die heb ik volledig vergoed gekregen en daarna heb ik de polis laten aanpassen. Ik betaal nu iets meer dan een tientje per maand geloof ik.Asterix schreef:Yup, zo heb ik vorig jaar incl. eigen bijdrage van 350,00 aan basisverzekering onverwachts € 10.648,62 besteed.Neeltje schreef:En dat zijn de dingen waarvoor je verzekert. Kun je deze bedragen zo ophoesten, prima, maar dat geroep om maar gewoon de premie te sparen en dan kom je er wel, slaat echt helemaal nergens op. Je verzekert niet voor de oorontsteking of wat voor kleine ingreep, maar voor als het echt verkeerd gaat.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- Asterix
- Zeer actief
Ja, je hebt gelijk, ik haalde even 2 dingen door elkaar.Krijg ik ervan als ik met 2 zaken gelijktijdig bezig ben. Hier zit duidelijk geen multi-taskermarian* schreef:Maar dit gaat toch niet over je honden? Ik heb Kiki bij het Kruidvat verzekerd en tot vorig jaar zat er ook de module sterilisatie bij. Die heb ik volledig vergoed gekregen en daarna heb ik de polis laten aanpassen. Ik betaal nu iets meer dan een tientje per maand geloof ik.Asterix schreef:Yup, zo heb ik vorig jaar incl. eigen bijdrage van 350,00 aan basisverzekering onverwachts € 10.648,62 besteed.Neeltje schreef:En dat zijn de dingen waarvoor je verzekert. Kun je deze bedragen zo ophoesten, prima, maar dat geroep om maar gewoon de premie te sparen en dan kom je er wel, slaat echt helemaal nergens op. Je verzekert niet voor de oorontsteking of wat voor kleine ingreep, maar voor als het echt verkeerd gaat.
Euhm, vorig jaar Maatje: 3.627,18 Utrecht Spoed-Weekend ivm weer opeten van iets (zakdoek buiten) wat in zijn darmen bleef steken. Achteraf was hij niet verzekerd bij Proteq ivm niet niet kunnen afschrijven van 1 maandelijkse termijn. Fijn, zelf dokken dus
We waren ca.sinds 1998 verzekerd bij hen met minimaal 2 honden (DD), nooit iets extreemst gedeclareerd. Wel maandelijkse termijnen waar je U tegen zegt.
- Frederique
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
- Contacteer:
Ik verzeker mijn honden nooit maar hou altijd rekening met onvoorziene uitgaven dus hou er geld voor apart.
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
-
Marion.
Jouw voorbeeld is natuurlijk heel extreem, omdat je hond heel jong is gestorven. Ik kan daar ook een Saar tegenover zetten. Daar kwam ik echt niet mee met 11 euro per maand. Dus stel 25 euro per maand. Is 300 per jaar, is 3900 euro voor 13 jaar. En ik denk dat ze in totaal (dus inclusief euthanasie van 100 euro) misschien 400 euro aan dierenartskosten heeft gekost.Neeltje schreef:En dat zijn de dingen waarvoor je verzekert. Kun je deze bedragen zo ophoesten, prima, maar dat geroep om maar gewoon de premie te sparen en dan kom je er wel, slaat echt helemaal nergens op. Je verzekert niet voor de oorontsteking of wat voor kleine ingreep, maar voor als het echt verkeerd gaat.
Blijft recht overeind staan dat verzekeraars winst moeten maken en dat men gemiddeld genomen dus altijd teveel betaalt. Gemiddeld genomen, dus je kunt niet jouw hond als voorbeeld noemen. En ook niet alleen de mijne.
O, en ik doe ook niet aan debiele kunstgrepen voor mijn hond. Bij Saar had een amputatie van haar poot de bult weg kunnen halen, maar dat doe ik een wandelhond van 13 jaar niet meer aan.
- Eilfy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie - Aantal honden: 5
- Contacteer:
Vorig weekend 296,16 euro aan dierenartskosten, niet eens heel veel bijzonders gedaan (helaas mocht het niet baten...). Was best even schrikken, had zelf altijd zoiets van "ik spaar wel" maar bij een vorige hond ga ik wel verzekeren. Het gaat zo verschrikkelijk hard met de kosten en mijn nachtmerrie is dat ik straks ervoor moet kiezen om te stoppen omdat ik het niet kan betalen.
Moet nog wel heel erg goed kijken waar ik me ga verzekeren, vind de verschillen zo groot...
Moet nog wel heel erg goed kijken waar ik me ga verzekeren, vind de verschillen zo groot...
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
Makso's Stars op Facebook
Makso's Stars op Facebook
-
roebeltje
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Briard
Ik had mijn oudje een aantal jaren terug uit de verzekering gehaald toen Proteq opeens vond dat ik voor hem, na jarenlang alleen premie te hebben betaald, heel veel meer moest betalen en ben het geld opzij gaan zetten. Welke kosten heb je nou nog met een oude hond? Zijn gebit is gesaneerd en inmiddels staat hij op een goede dosis previcox. Verder geen rare fratsen meer aan mijn mannetje van 14.
Mijn jongste is verzekerd bij PetPlan en de a.s. pup ben ik nog over aan het nadenken (denk HEMA); ik heb het niet breed, kan goed sparen, maar ik weet hoe kleine ongelukjes tot grote rekeningen kunnen leiden, nog afgezien van chronische ziekten etc. Ik verzeker altijd wel alleen basis, spaar daarnaast wel voor de honden, maar ondertussen wordt er wel nuchter naar mijn dieren, kosten en baten gekeken.
Mijn jongste is verzekerd bij PetPlan en de a.s. pup ben ik nog over aan het nadenken (denk HEMA); ik heb het niet breed, kan goed sparen, maar ik weet hoe kleine ongelukjes tot grote rekeningen kunnen leiden, nog afgezien van chronische ziekten etc. Ik verzeker altijd wel alleen basis, spaar daarnaast wel voor de honden, maar ondertussen wordt er wel nuchter naar mijn dieren, kosten en baten gekeken.
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Als je nooit bij de da komt met je hond is dat alleen maar fijn. Maar vooral Bente heeft de laatste 2 jaar heel veel geld gekost ( wat ik er natuurlijk graag voor over had!) en daar viel bijna niet tegenaan te sparen. Dus is Kiki verzekerd en heb ik de premie er tot vorig jaar mede door de sterilisatie uit gehaald. Na de sterilisatie is de polis aangepast en de premie verlaagd.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
-
jacq1970
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik had een verzekering bij petplan, ben toevallig deze maand overgestapt naar Ohra, daar kost eenzelfde verzekering met zelfs nog iets meer in het pakker 12 euro minder per maand...
- Liesbeth
- Zeer actief
Ik neem aan dat je volgende hond bedoeltEilfy schreef:Vorig weekend 296,16 euro aan dierenartskosten, niet eens heel veel bijzonders gedaan (helaas mocht het niet baten...). Was best even schrikken, had zelf altijd zoiets van "ik spaar wel" maar bij een vorige hond ga ik wel verzekeren. Het gaat zo verschrikkelijk hard met de kosten en mijn nachtmerrie is dat ik straks ervoor moet kiezen om te stoppen omdat ik het niet kan betalen.
Mijn honden zijn niet verzekerd. Beide zijn herplaatsers en de premie is een stuk hoger als je je honden op latere leeftijd laat verzekeren.
Ik ben sowieso al niet van plan om het onderste uit de medische kan te halen. Niet voor mezelf en ook niet voor mijn honden.
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
- Nero12
- Actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herders
- Contacteer:
Wij hebben geen verzekering en gewoon een spaarrekening. Dit jaar 1000e aan kosten gehad maar daarvan zou maar 210 door verzekering zijn vergoed.
- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 0
Wat heeft dit met een verzekering voor honden te maken?Asterix schreef:Nou, zo dus:Sanchis schreef:Maar hoe kom je aan 10.000 euro aan ziektekosten als ik vragen mag?Asterix schreef:Mee eens hoor maar reken maar dat een acute BO bij teef je in het weekend klauwen met geld kost, een gebroken poot enz. Ieder voor zich hoor, als je het geld hebt, zou ik wrs ook niet verzekeren. Hond dusSanchis schreef:De vraag is ook hoever je zelf wilt gaan met je hond.
€ 10.998,62 € 0,00 € 350,00 (eigen risico) € 10.648,62
Apotheek € 1.050,70 € 0,00 € 350,00 € 700,70
Diversen € 400,53 € 0,00 € 0,00 € 400,53 (3x per week inzwachtelen been door een verpleegkundige thuis, meen 3 a 4 weken)
Huisarts € 191,99 € 0,00 € 0,00 € 191,99
Hulpmiddelenzorg € 66,33 € 0,00 € 0,00 € 66,33 (steunkousen, gelukkig niet meer nodig)
Mondzorg € 443,31 € 0,00 € 0,00 € 443,31
Ziekenhuis € 8.845,76 € 0,00 € 0,00 € 8.845,76
Bedoel maar. Het is en blijft een keuze wbt hondenverzekering en er zitten aan iedere hondenverzekering haken en ogen. Dat blijf je nu eenmaal houden
Edit: 2012:
€ 1.219,85 € 0,00 € 220,00 (eigen risico) € 999,85
2011:
€ 1.136,93 € 0,00 € 170,00( eigen risico) € 966,93
Ik heb altijd alle dieren verzekerd (gehad). Mijn da declareert rechtstreeks daar en ik hoef dan alleen mijn eigen bijdrage of datgene dat niet onder de verzekering valt te betalen.
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
-
Cassandra
- Actief
- Mijn ras(sen): Flatcoated Retriever
- Contacteer:
Ik heb nog een paar weken om hier over na te denken, t ene moment denk ik, ik verzeker mijn hond, t andere moment denk ik, ik spaar wel.
Wat zijn de meest voorkomende te verwachten problemen? Maagkanteling? Baarmoederontsteking?
Aan de ene kant denk ik, er valt altijd wel wat te regelen, hetzij spaargeld, hetzij termijnbetaling. Als je mazzel hebt is de verzekering nooit nodig geweest en heb je jarenlange premie uitgespaard. Aan de andere kant, ik moet er écht niet aandenken dat ik een hond zou laten inslapen omdat ik de kosten niet kan opbrengen.
Maar wat is nog realistisch? Heb het er met mijn vriend over gehad en ben ook niet van de kunstgrepen. Maar ik kom toch uit op een premie van 40,- per maand, vind ik niet weinig..
Wat zijn de meest voorkomende te verwachten problemen? Maagkanteling? Baarmoederontsteking?
Aan de ene kant denk ik, er valt altijd wel wat te regelen, hetzij spaargeld, hetzij termijnbetaling. Als je mazzel hebt is de verzekering nooit nodig geweest en heb je jarenlange premie uitgespaard. Aan de andere kant, ik moet er écht niet aandenken dat ik een hond zou laten inslapen omdat ik de kosten niet kan opbrengen.
Maar wat is nog realistisch? Heb het er met mijn vriend over gehad en ben ook niet van de kunstgrepen. Maar ik kom toch uit op een premie van 40,- per maand, vind ik niet weinig..
- Leonie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Markiesje, Toller
Ik heb ook zo lang getwijfeld en ben heel blij dat ik het wel gedaan heb. 2000,- voor een operatie heb ik niet, dus dat gaf de doorslag. Ook wilde ik gewoon naar de dierenarts kunnen gaan, zonder een financiële afweging te hoeven maken ('het is waarschijnlijk niks en dan betaal ik dat consult voor niks').
Maar ik betaal per maand nu 11,- en heb het er voorlopig dik uit. Enkel door een ontstoken oog, een bezoek aan de spoedkliniek met wat spuiten en pillen, en PL onderzoek/medicatie. Het is allemaal zo duur dat je het er snel uit hebt.
40,- per maand vind ik wel erg veel. Dus in jouw geval had ik vast nog langer getwijfeld
Maar ik betaal per maand nu 11,- en heb het er voorlopig dik uit. Enkel door een ontstoken oog, een bezoek aan de spoedkliniek met wat spuiten en pillen, en PL onderzoek/medicatie. Het is allemaal zo duur dat je het er snel uit hebt.
40,- per maand vind ik wel erg veel. Dus in jouw geval had ik vast nog langer getwijfeld
-
Cassandra
- Actief
- Contacteer:
waar dat dan? Kijk ik zo verkeerd?
Ach niet voor niets dat ik nog 2 maanden heb hihi
Ach niet voor niets dat ik nog 2 maanden heb hihi
- Leonie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Markiesje, Toller
HEMA. Bij de dierenarts raadden ze dat af, omdat HEMA weinig dekt volgens hen. Ik moest naar Proteq of Petplan.
Maar tot nu toe is alles 100% gedekt. Heb ook snel een andere dierenarts gezocht
Maar tot nu toe is alles 100% gedekt. Heb ook snel een andere dierenarts gezocht
-
Cassandra
- Actief
- Contacteer:
Ooh even kijken. Ik zag trouwens dat de 40,- was met reisverzekering en chemo. Omdat we op vakantie willen met de hond en kanker toch wel veel voorkomt bij de flat.