Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Stomme rotkat...toch nog niet klaar

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Carmen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
Aantal honden: 2

Stomme rotkat...toch nog niet klaar

Ongelezen bericht door Carmen »

Arie is vandaan te grazen genomen door een kat. De kat lag langs de weg, schrok van hem (hij zat keurig aan de lijn) en vloog hem zo naar zijn kop. Hij heeft krabben in en op zijn bek. Hij lag piepend met zijn kop op de grond, Arie dus, arm beest.
Hij heeft nu een beetje een dikke lip, ik hoop dat dat geen abces wordt.
Waarom houden ze die beesten nu gewoon niet binnen :devil:
Laatst gewijzigd door Carmen op 19 feb 2014 18:37, 1 keer totaal gewijzigd.
[Sandra]
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer
Aantal honden: 1

Re: Stomme rotkat

Ongelezen bericht door [Sandra] »

Wat sneu, hopelijk valt het mee en geneest het snel weer.
Afbeelding
Groetjes,
Sandra
Wolfsblut
Zeer actief

Ongelezen bericht door Wolfsblut »

Meestal is het anders om.
Maar sommige katten kunnen er wel wat van hoor.
De pitbulls onder de katten, Siamezen daar kun je met je hond maar beter in een wijde boog omheen gaan.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
Manu

Ongelezen bericht door Manu »

Ah wat naar!
Toen mijn hond net bij ons was met 8 weken is hij ook eens aangevallen door een kat. Hij heeft nu nog steeds een litteken op zijn neus en duikt in elkaar als hij een kat ziet. De kat kwam toen onder een auto vandaan gevlogen en sprong ook op zijn kop.
Hopelijk houdt je hond er verder niets op na! Het is zo lastig de eigenaar erbij te vinden.
beatje

Ongelezen bericht door beatje »

Ik heb zelf katten,dus mijn honden zijn katten gewend,alleen zitten die dus altijd binnen.Mijn herder wilde dus ook vriendelijk aan een kat ruiken die in de tuin zat,die kat vloog ook boven op haar kop gelukkig stond ik te kijken en heb ik haar bevrijd.Sindsdien wil ze alleen de tuin niet meer in.
Marco88
Zeer actief
Mijn ras(sen): nova scotia duck tolling retriever

Ongelezen bericht door Marco88 »

Als een kat op Max af vliegt, komt ie niet eens in de buurt :)
schoenMaat 45 houd de kat wel op afstand~
Afbeelding
h a n s
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mastin Espanol

Ongelezen bericht door h a n s »

Die Arie toch! Ja mag Manolo wel even lenen, die weet er wel raad mee. :mep:
Daisy@
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herders
Aantal honden: 3
Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy

Ongelezen bericht door Daisy@ »

Shit, arme Arie...
h a n s
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mastin Espanol

Ongelezen bericht door h a n s »

Nanna schreef:Geen gepiep over een huiskat.
Deze Labrador staat voor heter vuren en die klaagt ook niet.
Mooi!

Labrador met ballen. (oooh, kan ook wel iets anders zijn..)

Afbeelding

edit: retriever. :scratch:
gyanty
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie

Ongelezen bericht door gyanty »

Vervelend voor Arie. Beterschap voor hem. Kwam je zo dichtbij de kat dan, dat ie zo schrok. Het blijven natuurlijk dieren en tja als ze schrikken doen ze nog wel eens rare dingen. Als ik enigszins dicht langs een ander dier moet wat mij niet gezien of gehoord heeft dan loop ik ook even om of ik zorg dat het dier ons doorheeft. Om een kat die schrikt en zo reageert nu meteen een rotbeest te noemen (ondanks dat ik dat best snap als je hond er littekens van heeft gekregen) vind ik ook wel wat ver gaan hoor.
Afbeelding
Carmen
Zeer actief

Manu schreef:Ah wat naar!
Toen mijn hond net bij ons was met 8 weken is hij ook eens aangevallen door een kat. Hij heeft nu nog steeds een litteken op zijn neus en duikt in elkaar als hij een kat ziet. De kat kwam toen onder een auto vandaan gevlogen en sprong ook op zijn kop.
Hopelijk houdt je hond er verder niets op na! Het is zo lastig de eigenaar erbij te vinden.
Hij heeft nu nog een bol ter grootte van een pingpongbal, ik hoop dat het daarbij blijft
Idd als er iets is hoe kom je dan achter de eigenaar
Carmen
Zeer actief

Nanna schreef:Geen gepiep over een huiskat.
Deze Labrador staat voor heter vuren en die klaagt ook niet.
Leuk filmpje, zo stoer is die baby van ons niet :mrgreen:
Carmen
Zeer actief

gyanty schreef:Vervelend voor Arie. Beterschap voor hem. Kwam je zo dichtbij de kat dan, dat ie zo schrok. Het blijven natuurlijk dieren en tja als ze schrikken doen ze nog wel eens rare dingen. Als ik enigszins dicht langs een ander dier moet wat mij niet gezien of gehoord heeft dan loop ik ook even om of ik zorg dat het dier ons doorheeft. Om een kat die schrikt en zo reageert nu meteen een rotbeest te noemen (ondanks dat ik dat best snap als je hond er littekens van heeft gekregen) vind ik ook wel wat ver gaan hoor.
Die kat zat in de berm langs een druk wandel- / fietspad en daar liepen wij langs. Ik zag hem niet zitten maar Arie wel, Arie wilde aan hem ruiken en hij koos meteen de aanval dus een rotkat en dan ben ik nog mild :pffff:
We hebben zelf 4 katten maar die houden we dus daarom ook gewoon bij ons om dit soort dingen te voorkomen
Laatst gewijzigd door Carmen op 01 feb 2014 12:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Sanner
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sanner »

Nou, lekker dan. Arme Arie. :(:
gyanty
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie

Ongelezen bericht door gyanty »

Carmen schreef:
gyanty schreef:Vervelend voor Arie. Beterschap voor hem. Kwam je zo dichtbij de kat dan, dat ie zo schrok. Het blijven natuurlijk dieren en tja als ze schrikken doen ze nog wel eens rare dingen. Als ik enigszins dicht langs een ander dier moet wat mij niet gezien of gehoord heeft dan loop ik ook even om of ik zorg dat het dier ons doorheeft. Om een kat die schrikt en zo reageert nu meteen een rotbeest te noemen (ondanks dat ik dat best snap als je hond er littekens van heeft gekregen) vind ik ook wel wat ver gaan hoor.
Die kat zat in de berm langs een druk wandel- / fietspad en daar liepen wij langs. Ik zag hem niet zitten maar Arie wel, Arie wilde aan hem ruiken en hij koos meteen de aanval dus een rotkat en dan ben ik nog mild :pffff:
We hebben zelf 4 katten maar die houden we dus daarom ook gewoon bij ons om dit soort dingen te voorkomen
Ik zou me ook rotschrikken als ik ineens zo'n neus boven mij zou zien haha :schrik: :engel: .
Afbeelding
Hilde
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Hilde »

Wolfsblut schreef:De pitbulls onder de katten, Siamezen daar kun je met je hond maar beter in een wijde boog omheen gaan.
Mijn Siamees is een vies, vuil krengetje, maar tegen honden is ze poeslief. Ze geeft Beau wel eens een mep, maar hij dendert met z'n dikke kop ook vol over de katten heen als hem dat beter uitkomt. Een van mijn HTK-katten is een stuk feller, die moet ik echt tegenhouden tegenover Beau, anders mept hij zich helemaal los. Mijn andere HTK is dan weer te schijterig om een mep te geven dus daarin moet ik Beau dan weer afremmen.

We hebben een kat in de buurt die eerder altijd onder auto's ging wachten tot er iemand langs kwam. Fietsers achtervolgde hij, in benen sprong hij en Beau greep hij vol op de kop. Beau gaat dan staan wachten tot ik er iets aan doe, dus die kat heeft hoog gevlogen :engel: Kat heeft sowieso meer op zijn naam, oa een van mijn katten die niets meer durfde, de laarzen van de buurvrouw aan gort en m'n vader aan de antibiotica wegens bloedvergiftiging.
Afbeelding
Carmen
Zeer actief

Re: Stomme rotkat...toch nog niet klaar

Nou heel gek, Arie heeft er toch nog last van gekregen. Afgelopen dagen erg spugen, zieligjes. Nu heeft hij een dikke zwarte bult op zijn lip, hij heeft er ook echt pijn van.
Ik vind het wel gek zo laat, maar het is exact dezelfde plek. Morgen even langs de DA
iones
Zeer actief

Re: Stomme rotkat...toch nog niet klaar

Ongelezen bericht door iones »

Ik kom voor mijn honden op. Of ze nu aangevallen worden door katten, honden of mensen. Ik zou die kat er echt af getrapt hebben.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”