Hij heeft nu een beetje een dikke lip, ik hoop dat dat geen abces wordt.
Waarom houden ze die beesten nu gewoon niet binnen
Moderator: moderatorteam
Mooi!Nanna schreef:Geen gepiep over een huiskat.
Deze Labrador staat voor heter vuren en die klaagt ook niet.

Hij heeft nu nog een bol ter grootte van een pingpongbal, ik hoop dat het daarbij blijftManu schreef:Ah wat naar!
Toen mijn hond net bij ons was met 8 weken is hij ook eens aangevallen door een kat. Hij heeft nu nog steeds een litteken op zijn neus en duikt in elkaar als hij een kat ziet. De kat kwam toen onder een auto vandaan gevlogen en sprong ook op zijn kop.
Hopelijk houdt je hond er verder niets op na! Het is zo lastig de eigenaar erbij te vinden.
Leuk filmpje, zo stoer is die baby van ons nietNanna schreef:Geen gepiep over een huiskat.
Deze Labrador staat voor heter vuren en die klaagt ook niet.
Die kat zat in de berm langs een druk wandel- / fietspad en daar liepen wij langs. Ik zag hem niet zitten maar Arie wel, Arie wilde aan hem ruiken en hij koos meteen de aanval dus een rotkat en dan ben ik nog mildgyanty schreef:Vervelend voor Arie. Beterschap voor hem. Kwam je zo dichtbij de kat dan, dat ie zo schrok. Het blijven natuurlijk dieren en tja als ze schrikken doen ze nog wel eens rare dingen. Als ik enigszins dicht langs een ander dier moet wat mij niet gezien of gehoord heeft dan loop ik ook even om of ik zorg dat het dier ons doorheeft. Om een kat die schrikt en zo reageert nu meteen een rotbeest te noemen (ondanks dat ik dat best snap als je hond er littekens van heeft gekregen) vind ik ook wel wat ver gaan hoor.
Ik zou me ook rotschrikken als ik ineens zo'n neus boven mij zou zien hahaCarmen schreef:Die kat zat in de berm langs een druk wandel- / fietspad en daar liepen wij langs. Ik zag hem niet zitten maar Arie wel, Arie wilde aan hem ruiken en hij koos meteen de aanval dus een rotkat en dan ben ik nog mildgyanty schreef:Vervelend voor Arie. Beterschap voor hem. Kwam je zo dichtbij de kat dan, dat ie zo schrok. Het blijven natuurlijk dieren en tja als ze schrikken doen ze nog wel eens rare dingen. Als ik enigszins dicht langs een ander dier moet wat mij niet gezien of gehoord heeft dan loop ik ook even om of ik zorg dat het dier ons doorheeft. Om een kat die schrikt en zo reageert nu meteen een rotbeest te noemen (ondanks dat ik dat best snap als je hond er littekens van heeft gekregen) vind ik ook wel wat ver gaan hoor.![]()
We hebben zelf 4 katten maar die houden we dus daarom ook gewoon bij ons om dit soort dingen te voorkomen

Mijn Siamees is een vies, vuil krengetje, maar tegen honden is ze poeslief. Ze geeft Beau wel eens een mep, maar hij dendert met z'n dikke kop ook vol over de katten heen als hem dat beter uitkomt. Een van mijn HTK-katten is een stuk feller, die moet ik echt tegenhouden tegenover Beau, anders mept hij zich helemaal los. Mijn andere HTK is dan weer te schijterig om een mep te geven dus daarin moet ik Beau dan weer afremmen.Wolfsblut schreef:De pitbulls onder de katten, Siamezen daar kun je met je hond maar beter in een wijde boog omheen gaan.