Ik ging net even, zonder honden, naar de brievenbus. Komt er een vrouw aan, keurig kapsel hakken 10 cm hoog in een drafje achter haar Dobers aan. Ik moest er eerst wel om lachen, maar dat werd meteen afgestraft.
Ze gaat mij voorbij en een van de honden draait om en bijt me echt heel hard in mn kont! Op mijn auw stond ze een meter of 10 verder stil en kwam terug. Ondertussen voelde ik dus al bloed stromen. Ze heeft duizendmaal excuus aangeboden, adres gegeven etc en vond het echt erg.
Ik wilde naar huis om te kijken hoe het eruit zag. Nou een string hoef ik niet meer aan op het strand
Huisartsenpost toch maar even gebeld en behalve een verband aanleggen voor het bloeden deed hij er niets aan ivm een beet van een hond en tetanus heb ik.
Nou kan ik zelf prima een verband aanbrengen ( altijd beter dan in je blote reet bij de dokter
Ik had gelukkig net een joggingbroek uit het jaar nul aan, dus verder geen schade.
Maar moet ik dit melden bij mijn zorgverzekering? Ik ben niet geweest alleen gebeld, maar ze wilden wel al mijn gegevens hebben