er zijn wel mensen die hun paarden "verleasen",maar ik moet er echt niet aan denken...
paard uit handen geven aan een vreemde ( wie betaald bv de stalkosten dan??) ,die vreemde gaat ermee rijden en dan wordt het paard ziek,en wie betaald dan de kosten,of paard gaat echt stuk door bv een pees blessure en dan krijg ik een stuk paard terug waar ik dan mee mag gaan dokteren..??
daarnaast moet ik wel zeggen dat de paarden die ik hier heb nu niet echt "uit handen geef"-paarden zijn,en niet omdat ze wilde hengsten zijn hoor,haha,maar meer vanwege leeftijd en vroegere blessures..
ze zijn wel rijdbaar ,maar niet zo belastbaar als mensen zouden willen,ach ze vermaken zich zo wel,ze hebben beetje luilekkerland leventje
overigens heeft een vriendin van mij 2 hele mooie friezen en die is heel erg op zoek naar iemand die écht serieus wil helpen,maar tot nog toe treft ook zij alleen maar mensen die het laten afweten of willen profiteren van...,zij woont in vinkeveen,mocht je iemand weten...dan pb maar
zijn overigens mooiere friezen als ik heb,echte penny paarden ,met mega lange manen en heel hoog in de sport lopend...